Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Han ved jo udemærket godt han skal gå langt ned i niveau og løn for at blive førstemålmand igen, dummere er han jo heller ikke.

    Comment


      #92
      Spørgsmålet om denne havde noget på sig: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1693072.ece

      I så fald har vi jo fået ham billigt og personligt så jeg heller en JC på banen end Toppel, syntes JC offensive del af spillet er langt bedre end Toppel og på kassen har de begge klasse redninger.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
        Spørgsmålet om denne havde noget på sig: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle1693072.ece

        I så fald har vi jo fået ham billigt og personligt så jeg heller en JC på banen end Toppel, syntes JC offensive del af spillet er langt bedre end Toppel og på kassen har de begge klasse redninger.
        Tre millioner kroner for en målmand der ikke kan spille sig på holdet, og som er konstant skadet er sgu da ikke billigt!
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #94
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ny-chance-i-ob

          start med at hold buret rent JC

          Comment


            #95
            Havde en god kamp mod EFB i dag! Dirigerede, tog ansvar og havde 3 gode og afgørende redninger! Så ikke 1. Halveg helt til at kunne bedømme MT.

            Comment


              #96
              Det er synd at den eneste grund til at det ikke er Jesper christiansen der er står, er fordi Troels Bech efter sigende hader ham og derfor er det ikke det sportslige som afgøre hvem der skal stå.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Det er synd at den eneste grund til at det ikke er Jesper christiansen der er står, er fordi Troels Bech efter sigende hader ham og derfor er det ikke det sportslige som afgøre hvem der skal stå.
                Suk, hvad gavner sådan noget rygtedannelse?
                Personligt synes jeg Mads Toppel har gjort det væsentlig bedre end Jesper Christiansen, så i mine øjne er det fuldt fortjent, at Toppel har ageret førstekeeper.

                Comment


                  #98
                  Er Jesper fit, så er han klart bedre end Toppel, selvom han har en FCK tatovering:-)

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Er Jesper fit, så er han klart bedre end Toppel, selvom han har en FCK tatovering:-)
                    Du siger det, som var det faktum.

                    Hvis du holdt dig til fakta, ville du se, at Toppel har været bedre end Jesper Christiansen det sidste halvandet år...

                    Comment


                      Lad os nu ikke gå ned af den her vej igen. Det er ikke mere end to kampe siden, at JC lavede et kæmpe drop, så fordi han lige spiller en god halvleg, gør ham ikke til den med afstand bedste keeper i truppen eller hadeobjekt for TB. JC er en skidt keeper. Han er fysisk meget skrøbelig, han er forrykt når han bevæger sig ud i feltet, og han dropper jævnligt. Enlige svaler gør ham ikke til nogen god keeper igen, og hvad han leverede for 5-6-7 år siden er fuldstændig irrelevant i dag. Han er færdig.
                      Last edited by Sheed; 05-07-2014, 15:09.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Lad os nu ikke gå ned af den her vej igen. Det er ikke mere end to kampe siden, at JC lavede et kæmpe drop, så fordi han lige spiller en god halvleg, gør ham ikke til den med afstand bedste keeper i truppen eller hadeobjekt for TB. JC er en skidt keeper. Han er fysisk meget skrøbelig, han er forrykt når han bevæger sig ud i feltet, og han dropper jævnligt. Enlige svaler gør ham ikke til nogen god keeper igen, og hvad han leverede for 5-6-7 år siden er fuldstændig irrelevant i dag. Han er færdig.
                        du lægger da selv godt fra land ved at opremse nogen svagheder alle målmænd til tider udviser. MT er langsom til at sætte i gang. Dropper jævnligt og ved målspark ryger den runde jævnligt ud af banen og han har sandelig også en skrøbelig fysik. Som jeg ser det har vi 2 meget lige målmænd hvor TB for kontiunitetens skyld, ganske rigtigt, holder fast i MT.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Toppel skal selvfølgelig stå, andet ville ikke give mening... JC er færdig, og bliver ikke bedre fordi Toppel fejler, eller fordi han selv betalte noget af transferen dengang, eller fordi han engang spillede for FcK...

                          Ud med ham så hurtigt så muligt - Årtiets fejlkøb...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Jeg ser JC som truppens bedste målmand, og eftersom at Radza alligevel skal begynde at overtage denne sæson ser jeg ingen grund til ikke at bruge ham, men er jo smag og behag og i mine øjne er Toppels svagheder værre end JC´s...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Toppel skal selvfølgelig stå, andet ville ikke give mening... JC er færdig, og bliver ikke bedre fordi Toppel fejler, eller fordi han selv betalte noget af transferen dengang, eller fordi han engang spillede for FcK...

                              Ud med ham så hurtigt så muligt - Årtiets fejlkøb...
                              MT bliver vel heller ikke bedre af at JC fejler
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                MT bliver vel heller ikke bedre af at JC fejler
                                Selvfølgelig ikke... (nu skal jeg selvfølgelig heller ikke afvise, at nogen kan få et boost af at se "rivalen" fejle, uden det skal forstås som skadefro)
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X