Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Han lignede bestemt også en meget, meget skuffet spiller, da han i fredagstræning blev sat på det "forkerte" hold i spillet på stor bane 11 mod 11. Det var ikke en spiller, der udstrålede, at nu skulle han virkelig lige vise det sidste, da han gik ned mod sit mål - skuffelsen lyste kraftigt ud af ham. Han kunne jo også godt se, hvor det bar hen, når nu det var startopstillingen, der blev trænet...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      #47
      Mon ikke at han beder om at blive løst fra sin kontrakt her til sommer

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon ikke at han beder om at blive løst fra sin kontrakt her til sommer
        Et eller andet sted, så vil jeg da egentlig håbe det - både for ham og for OB.
        Han er - når han er fit og i form - alt for dygtig en målmand til at skulle være placeret på bænken i en superligaklub.
        Og når OB/Troels tydeligvis har valgt noget andet, så er der ingen grund til at bruge de (formodet) mange penge i løn på ham...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #49
          Ja enig. Hvis han hæver 200-250.000 må der kunne findes andre løsninger til at sidde på bænken..
          spørgsmålet er vel om CR er klar til at være 2. Målmand

          Comment


            #50
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dbar-situation

            så begynder agenten at lave lidt larm i kulissen...mon dog OB ville være så skuffede over at sende ham videre til sommer?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...dbar-situation

              så begynder agenten at lave lidt larm i kulissen...mon dog OB ville være så skuffede over at sende ham videre til sommer?
              det er svært at vurdere. Som det ser ud nu har vi to typer målmænd som er vokset sammen med resten af specielt forsvaret i denne sæson. Hvis han skal/vil væk bliver det spændende om Radza forfremmes eller om der investeres i en ny stærkere målmand der er fysisk på toppen og uden den skadeshistorik både MT og JC er i besiddelse af
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det er svært at vurdere. Som det ser ud nu har vi to typer målmænd som er vokset sammen med resten af specielt forsvaret i denne sæson. Hvis han skal/vil væk bliver det spændende om Radza forfremmes eller om der investeres i en ny stærkere målmand der er fysisk på toppen og uden den skadeshistorik både MT og JC er i besiddelse af
                Jeg har vist skrevet det før i tråden, men gentager det gerne: Jesper er for god en målmand til at sidde på bænken i den danske superliga. Hans skader er så desværre imod ham. Jeg anser også en Jesper C i topform som værende klasser bedre end Toppel.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg har vist skrevet det før i tråden, men gentager det gerne: Jesper er for god en målmand til at sidde på bænken i den danske superliga. Hans skader er så desværre imod ham. Jeg anser også en Jesper C i topform som værende klasser bedre end Toppel.
                  Helt enig. Desværre er han aldrig skadesfri længe nok til at nå at komme i topform, så jeg håber det lykkes at sende ham videre til sommer.

                  Comment


                    #54
                    En større artikel om vores målmandsfortrædligheder.

                    Jeg synes den bærer lidt præg af, at blog-skribenten ikke helt har sat sig ind i den nye virkelighed i OB, men han har da nogle pointer.

                    http://www.tipsbladet.dk/blog/blog-obs-maalmandskrise
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      En større artikel om vores målmandsfortrædligheder.

                      Jeg synes den bærer lidt præg af, at blog-skribenten ikke helt har sat sig ind i den nye virkelighed i OB, men han har da nogle pointer.

                      http://www.tipsbladet.dk/blog/blog-obs-maalmandskrise
                      jeg syntes sådan set han beskriver situationen meget godt - og manden har jo ret - skal vi nærme os en eller anden top, lad os sige top 6 til at begynde med så skal der nok en mere klar 1. keeper til. Og de 2 han nævner, VFF og sdjr's målmænd kanne da begge være muligheder.

                      Der hvor jeg syntes han går mest galt i byen er ved snakken om at vi skal blande os i medaljestriden, det ønsker vi nok alle - meeen har vel også efterhånden indset at der kommer til at gå lang tid før det sker igen.

                      - og så bringer han økonomien på banen; hvis ellers man kan få sendt jc videre må der alt andet lige være nogle penge at spare på lønningerne da hverken Peskovic eller skender må formodes at kunne få det samme i lønningsposen. Men det kræver som sagt lige vi får sagt farvel til jc

                      Comment


                        #56
                        Det ser for mig ud som om vi har en klar første målmand i toppel, som efter min mening har stået fint.

                        UD med jc og radza op som 2 keeper

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af kennedodense Se indlæg
                          Det ser for mig ud som om vi har en klar første målmand i toppel, som efter min mening har stået fint.

                          UD med jc og radza op som 2 keeper
                          han har helt sikkert stået godt, jeg synes dog stadig at han mangler vildskab når han kommer ud i feltet...hvis han bare ejede JC's attitude og karisma ville jeg juble
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Han har stået ok
                            Nogen top målmand bliver han aldrig.

                            Comment


                              #59
                              Tillad mig at argumentere som Erasmus Montanus: Toppel er ok i 1. div. OB spiller ikke i 1. div., derfor er Toppel ikke ok.

                              Siden Caroll (næsten) drak sig ihjel i åvand har vi ikke haft en førstemålmand.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                #60
                                Synes Toppel gør mere gavn end han har navn!

                                Comment

                                Working...
                                X