Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jeg bliver sikkert ikke den mest populære herre på forum med dette indlæg, men jeg savner JC på banen. OB er for tiden så tamt og hovedløst og mangler en styrmand. Jeg siger ikke JC er løsningen, men pt. er han sgu den spiller vi har som vist mest i forhold til at råbe resten af holdet op og sætte gejst på. Han er en der både til træning og i kamp giver den gas og råber og dirigerer og selvom vi har en del problemer, tror jeg at det vil gøre en forskel at få ham ind til at sætte gang i resten af holdet.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
      Jeg bliver sikkert ikke den mest populære herre på forum med dette indlæg, men jeg savner JC på banen. OB er for tiden så tamt og hovedløst og mangler en styrmand. Jeg siger ikke JC er løsningen, men pt. er han sgu den spiller vi har som vist mest i forhold til at råbe resten af holdet op og sætte gejst på. Han er en der både til træning og i kamp giver den gas og råber og dirigerer og selvom vi har en del problemer, tror jeg at det vil gøre en forskel at få ham ind til at sætte gang i resten af holdet.
      Er godt nok ikke begejstret for manden, men samme tanke sneg sig ind i mit hoved den anden dag, om ikke andet, burde han stå pga. sine lederegenskaber og erfaring. Toppel er sgu for meget en sprællemand. Allerhelst skulle vi have helt ny målmand.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Er godt nok ikke begejstret for manden, men samme tanke sneg sig ind i mit hoved den anden dag, om ikke andet, burde han stå pga. sine lederegenskaber og erfaring. Toppel er sgu for meget en sprællemand. Allerhelst skulle vi have helt ny målmand.
        Det optimale ville være hvis Radza var klar til at tage over. Hvis han ikke er det til sommer så SKAL det hentes en ny # 1.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Jeg bliver sikkert ikke den mest populære herre på forum med dette indlæg, men jeg savner JC på banen. OB er for tiden så tamt og hovedløst og mangler en styrmand. Jeg siger ikke JC er løsningen, men pt. er han sgu den spiller vi har som vist mest i forhold til at råbe resten af holdet op og sætte gejst på. Han er en der både til træning og i kamp giver den gas og råber og dirigerer og selvom vi har en del problemer, tror jeg at det vil gøre en forskel at få ham ind til at sætte gang i resten af holdet.
          Jeg forstår heller ikke at Jesper ikke står, han kan om nogen dirigere, og han har større vinderatitude end Toppel. Den eneste årsag til at JC ikke står må jo være at man vil prøve at få ham til at smutte til sommer, så hans løn kan spares, men så står det godt nok også sløjt til i OB.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Jeg forstår heller ikke at Jesper ikke står, han kan om nogen dirigere, og han har større vinderatitude end Toppel. Den eneste årsag til at JC ikke står må jo være at man vil prøve at få ham til at smutte til sommer, så hans løn kan spares, men så står det godt nok også sløjt til i OB.
            Ha ha.....det er da så noget af et postulat!!!
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Ha ha.....det er da så noget af et postulat!!!
              Hvis det er det omkring at dirigere og større vinderatitude, så synes jeg det ses ret tydeligt til kamp og træning.

              Det sidste er så mere tvivlsomt. :)

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                Hvis det er det omkring at dirigere og større vinderatitude, så synes jeg det ses ret tydeligt til kamp og træning.

                Det sidste er så mere tvivlsomt. :)
                uppss mit indlæg gik på det sidste.....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Det optimale ville være hvis Radza var klar til at tage over. Hvis han ikke er det til sommer så SKAL det hentes en ny # 1.
                  Jeg synes, vi skal hente Ousager. Han har kontraktudløb til sommer.

                  Men det får jeg nok på puklen for! ;)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Det optimale ville være hvis Radza var klar til at tage over. Hvis han ikke er det til sommer så SKAL det hentes en ny # 1.
                    Er der nogen der har set Radza i kamp på seniorplan, som kan give en vurdering af hans niveau i kamp?

                    Jeg så ham lidt på ungdomsholdet sidste år. Det der imponerede mig mest var hans evne til at dirigere. Han dirigerede nærmest også angribernes pres på modstanderen når de andre havde bolden:-) En af OBs angribere vendte sig på et tidspunkt om og bad Radza om at holde kæft:-) Det virkede positivt at han tog så meget ansvar.

                    Comment


                      #70
                      Vi har ret mange udfordringer pt, men den største er manglen på lederskab og initiativ. Her kan JC byde ind, han er ikke ringere end MT, så han burde nok stå. Men ingen af de to er gode nok på sigt.

                      Comment


                        #71
                        Jeg tror i øvrigt på teorien om, at man er ved at presse JC ud af klubben ved at holde ham på bænken. Han er muligvis på højde med MT, men han er overhovedet ikke pengene værd.

                        Comment


                          #72
                          Nogen der ved om han er skadet siden han ikke er med på bænken? (mener heller ikke han var det i Aarhus i mandags)
                          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                          Kristian Morre

                          Comment


                            #73
                            Mener at han er småskadet. Men ikke det er en fiber eller ryggen igen..

                            Comment


                              #74
                              Han er ude med en drilsk skulderskade, hvis jeg ikke husker forkert.
                              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                              Comment


                                #75
                                "(..)målmand Jesper Christensen, der efter skulderproblemer i dag pådrog sig en lårskade oveni."
                                http://www.fyens.dk/Sport/OB-i-Parke...rtikel/2508401

                                Nå, var det ved at være dét, JC?
                                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                                Comment

                                Working...
                                X