Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bare lige for at udrydde det her inden det bliver til endnu en "forum-sandhed", så er det IKKE pga. En eller anden bonus at JC ikke spiller. Hans bonus ordning er hverken større eller bedre end så mange andres. Det er et sportsligt valg truffet af Troels, som man så kan være enig eller uenig i,

    Comment


      Fair nok, jeg ser ikke så mange træninger at jeg skal kunne bedømme hans vindergen... jeg har dog ikke rigtig set så meget til det i hans OB tid ud over træning så, og det er vel også ret begrænset hvad vi har fået ud af det...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Jeg synes efterhånden at JC har haft et så langt skadesfrit forløb, at han fortjener chancen på holdet igen. Der er ingen tvivl om at når han ikke er på 100 %, så har han ikke niveau til superligaen mere, men det jeg har set til ham på det seneste synes jeg han ligner en mand på 100 %. Og når han er det er han bedre end Toppel, og ja så vil han bare vinde for en hver pris, og er god til at opildne sine holdkammerater. Jeg så gerne JC tilbage i målet allerede mod FCV, men jeg tvivler på at TB vil skabe ny tvivl om hvem, der er 1. målmand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Jeg synes efterhånden at JC har haft et så langt skadesfrit forløb, at han fortjener chancen på holdet igen. Der er ingen tvivl om at når han ikke er på 100 %, så har han ikke niveau til superligaen mere, men det jeg har set til ham på det seneste synes jeg han ligner en mand på 100 %. Og når han er det er han bedre end Toppel, og ja så vil han bare vinde for en hver pris, og er god til at opildne sine holdkammerater. Jeg så gerne JC tilbage i målet allerede mod FCV, men jeg tvivler på at TB vil skabe ny tvivl om hvem, der er 1. målmand.
          JC skulle have været brugt mod Hobro da han er langt bedre på stregen end toppel samt en hurtigere og mere præcis igangsætter...
          han havde nappet den første uden tvivl

          Comment


            http://www.tv2fyn.dk/article/472479:...et-chancen?app

            Måske er det tiden?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
              Lyder vel lidt til at han gerne skifter hvis han ikke får chancen snart. Kunne han nå at skifte i dette vindue?

              Comment


                FØJ, hvor kan jeg brække mig over JC. Han er en skamplet på klubben.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  FØJ, hvor kan jeg brække mig over JC. Han er en skamplet på klubben.
                  Fordi han øffer lidt over ikke at få chancen?
                  specielt efter Toppel dropper lidt i søndags

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fordi han øffer lidt over ikke at få chancen?
                    specielt efter Toppel dropper lidt i søndags
                    Nu skal man jo ikke kaste med kugler når man selv er en kegle ;-)

                    På droppe listen står de vist ret lige .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Nu skal man jo ikke kaste med kugler når man selv er en kegle ;-)

                      På droppe listen står de vist ret lige .
                      Ikke i denne sæson

                      Comment


                        Men nu er der vel heller ikke nogen der ved om vi starter med Toppel på kassen i aften, er der?

                        Opstillingen bliver først givet til DBU/dommeren en time før kampstart, og der er der da lidt tid til endnu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Men nu er der vel heller ikke nogen der ved om vi starter med Toppel på kassen i aften, er der?

                          Opstillingen bliver først givet til DBU/dommeren en time før kampstart, og der er der da lidt tid til endnu.
                          Det er der ingen der ved nej. Meeeen jeg tvivler sgu

                          Comment


                            Kære Jesper.
                            Du har fået masser chancer og du har kostet stortset hver gang du har stået på mål.
                            Tag u bare fat i din agent. Hellere igår end idag.
                            Farewell!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                              Kære Jesper.
                              Du har fået masser chancer og du har kostet stortset hver gang du har stået på mål.
                              Tag u bare fat i din agent. Hellere igår end idag.
                              Farewell!!
                              Spot On
                              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                              Comment


                                Hej JC, jeg tror kun du skal spørge JH en gang om I skal rive kontrakten i stykker...............

                                Comment

                                Working...
                                X