Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    du husker ikke så godt eller også er du ikke gammel nok til at huske Greger Andriewski. Han fik vel sammenlagt 1 kamp i hans kontraktperiode, så at kalde JC det med afstand dårligste køb er en kende overdrevet hvis du tænker skadeshistorik.
    og så er der mange mange tilfælde som overgår Jespers 2. ophold i klubben. For ikke at gøre nogle i dårligt humør skal jeg undgå at genopfriske jeres hukommelse. Det skulle dog lige være angående JC som rent faktisk har stået nogle gode kampe for os, men det er klart at de dårlige præstationer blænder en del for det bedre.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      du husker ikke så godt eller også er du ikke gammel nok til at huske Greger Andriewski. Han fik vel sammenlagt 1 kamp i hans kontraktperiode, så at kalde JC det med afstand dårligste køb er en kende overdrevet hvis du tænker skadeshistorik.
      Hehe, ja, og hvad med Bengt Sæternisse? Fik han overhovedet 1 kamp sammenlagt?

      Comment


        #18
        Når nu man snakker om hukommelse, så skal du nok ikke komme alt for godt igang

        http://www.danskfodbold.com/spiller....pillerid=10504 - En kende mere end 90 minutter
        Jesus loves you!

        Comment


          #19
          Slet...
          Last edited by Kaspernon; 28-01-2014, 20:12.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Hehe, ja, og hvad med Bengt Sæternisse? Fik han overhovedet 1 kamp sammenlagt?
            Fik han ikke en god sjat kampe..? Mener at huske en del kampe uden mål fra hans side... Blev han ikke også skadet..? (Selvfølgelig ikke noget af det der gør det bedre)

            Andre navne:

            Runstrøm, fordi man smed ham på bænken da han var bedst, og erstattede ham med Nyrén...

            Srdjan Radonjic, ikke fordi han var dårlig, men fordi vi ikke satsede på ham, men valgte Sæternes...

            MAGNE STURØD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

            STIG TØFTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

            Lekic...

            Og så var der ham der, det STORE talent fra Køge, som jeg ikke husker nu... HAN fik vist ikke én kamp sammenlagt...
            Last edited by Kaspernon; 28-01-2014, 20:16.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Blev han ikke også skadet..?
              Jow - han fik da en slem røvskade

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Fik han ikke en god sjat kampe..? Mener at huske en del kampe uden mål fra hans side... Blev han ikke også skadet..? (Selvfølgelig ikke noget af det der gør det bedre)

                Andre navne:

                Runstrøm, fordi man smed ham på bænken da han var bedst, og erstattede ham med Nyrén...

                Srdjan Radonjic, ikke fordi han var dårlig, men fordi vi ikke satsede på ham, men valgte Sæternes...

                MAGNE STURØD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

                STIG TØFTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!

                Lekic...

                Og så var der ham der, det STORE talent fra Køge, som jeg ikke husker nu... HAN fik vist ikke én kamp sammenlagt...
                Checkede lige Sæternes på den side Gorm linkede til, han fik faktisk 9 kampe og scorede 1 mål

                Der var også en målmand, Novakovic eller noget i den retning, som vist aldrig kom på banen, men som vi til gengæld tjente en god skilling på at sælge videre. Så det er jo en lidt anden historie.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Slet...
                  Forstår ikke at du vælger Schoop frem for Spelmann? Eller i hvert fald Baskim på top med Spelmann bagved frem for Raben..
                  Azer kan jeg ikke vurdere endnu...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Hvordan lykkedes det dog KB at komme af med ham... Kan Hr Hansen lave en "Kim Brink"..?

                    http://www.fyens.dk/article/914287:S...-paa-Saeternes

                    "Dem i OB, der har med den slags at gøre, har ikke kunne få ham klar, og han vil ikke engang være klar til at starte træningen op nu her, forklarer Kim Brink til Stiftstidende"

                    "Og den aldrende nordmands underskrift med fynboerne var ikke helt billig og kostede en overgangssum i nærheden af 2,5 millioner kroner.
                    Dertil skal lægges en årlig løn på imellem en og to millioner kroner samt et personligt overgangsbeløb af ukendt størrelse - sikkert i omegnen af en million kroner"

                    Prøv i øvrigt at skifte "nordmand" ud med "målmand"...

                    Edit: Timmi "Who" Johansen må også befinde sig højt på flop listen...
                    Last edited by Kaspernon; 28-01-2014, 23:09.
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Forstår ikke at du vælger Schoop frem for Spelmann? Eller i hvert fald Baskim på top med Spelmann bagved frem for Raben..
                      Azer kan jeg ikke vurdere endnu...
                      Opstillingen er lavet efter de yngste i truppen, og med så mange fynboer som muligt...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Opstillingen er lavet efter de yngste i truppen, og med så mange fynboer som muligt...
                        Ahhhh ok... Men der skal jo også noget rutine til så...
                        Køber din præmis, 5 årige kontrakter til alle og sælg resten. Afskriv de næste tre sæsoner og lad os se hvad kontinuitet virkelig kan bruges til...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          du husker ikke så godt eller også er du ikke gammel nok til at huske Greger Andriewski. Han fik vel sammenlagt 1 kamp i hans kontraktperiode, så at kalde JC det med afstand dårligste køb er en kende overdrevet hvis du tænker skadeshistorik.
                          Husker sagtens Greger , uhaa han var ikke god , men spillede flere kampe for os end den ene , man han kostede ikke det samme hverken i løn eller andet . Var det iøvrigt ikke Torben Storm som hentede ham ?

                          Og så skal man ikke glemme at alle røde lamper og alle alarmer blinkede og hylede med J.C som ikke siden 2009 har haft en skadesfri periode.

                          Jeg tænker ikke kun skadeshistorik , jeg tænker pris , niveau , fremtid og fornuft . Vi var/er et hold i en genopbygningsperiode med en skrøbelig økonomi .
                          Last edited by Slambert; 29-01-2014, 07:30.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Forstår ikke at du vælger Schoop frem for Spelmann? Eller i hvert fald Baskim på top med Spelmann bagved frem for Raben..
                            Azer kan jeg ikke vurdere endnu...

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                              Husker sagtens Greger , uhaa han var ikke god , men spillede flere kampe for os end den ene , man han kostede ikke det samme hverken i løn eller andet . Var det iøvrigt ikke Torben Storm som hentede ham ?

                              Og så skal man ikke glemme at alle røde lamper og alle alarmer blinkede og hylede med J.C som ikke siden 2009 har haft en skadesfri periode.

                              Jeg tænker ikke kun skadeshistorik , jeg tænker pris , niveau , fremtid og fornuft . Vi var/er et hold i en genopbygningsperiode med en skrøbelig økonomi .
                              nej, det var skidt. Jeg var sikker på han havde en længere kontrakt på 2 eller 3 år, og at han var skadet altid, men så fik jeg da genopfrisket mindet om ham. Tiden var en anden dengang hvad angår økonomien og bevæggrunde for at hente ham og JC. Jeg medgiver gerne at JC er en skidt investering, men ingen af de skader han har kæmpet med i OB er mig bekendt levninger fra Elfsborgs kunstbaner, men nye opståede kvaler og skavanker, men du har ret i at mange lamper blinkede og der burde have været en der stoppede op og genvurderede om det var risikoen værd. OB ønskede på tidspunktet at få en figur ind der kunne være rollemodel i opbygningen af det nye hold, og målt på personligheden og karismaen burde det også have været en klar gevinst, men min fornemmelse er at det der skulle have været en lederskikkelse på holdet er smuldret i forbindelse med han mange skader. Det er "sur r*v" for JC og i særdelshed for OB og fans at det der skulle have været så godt endte med at blive lige så ophidsende som at kysse sin søster
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...laar-toppel-af

                                Du kan jo altid prøve JC..

                                Comment

                                Working...
                                X