Falk, Lund og Kryger har været under al kritik i første halvleg! Resten af holdet har været ringe, bortset fra Makrini, som fortsætter den opadgående formkurve!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægHvorfor snakkes der Tørnæs. Han er da uden skyld i de kasser der er sat ind. Ret beset skulle vi have haft frispark ved deres andet mål. I stedet indkassere vi et mål mod os i undertal. Men ja forsvaret sejler, endnu mere end resten af holdet. Kryger er en joke, vel at mærke en dårlig en af slagsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDårlig teknik. Skandaløse afleveringer. Ringe organisation. Rystende mangel på opdækning og fokus.
Jeg er godt i chok over at vi er så overmatchet.
MvTDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægDet må jeg ha' overset så. I mine øjne er det kun Makrini der har vist lidt.
Comment
-
Man får næsten deja vu tilbage til en troelsbech'sk tid. Ingen rammer hinanden, Lund og Kryger viser at de er 1. div.-spillere, man forsøger de svære løsninger, Emiiiil falder så let som ingenting, Diarra løbet forvildet rundt osv. Godt jeg ikke har Kent Nielsens job - der er sgu lang vej igen. Men måske jeg bare har for høje forventninger, og savner mit OB fra før 2010 der aldrig kommer tilbage.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlægFalk, Lund og Kryger har været under al kritik i første halvleg! Resten af holdet har været ringe, bortset fra Makrini, som fortsætter den opadgående formkurve!
Lund er så rystende ringe i dag at man mangler ord.
Kryger er ingen overraskelse , spiller som ventet.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Faktum er at vi havde 6 point efter 2 kampe og lå nummer 1. Det er en god sæsonstart, uanset om defensiven var presset. Den kunne vi have bygget på ved at styrke den midterakse, der allerede var kritisk på daværende tidspunkt: Pille Ari ud, købe i stedet for at sælge en midterforsvarer og spille med den mest stærke centrale midtforsvarer når man ikke gør førnævnte, samt købe en stærk keeper.
Mens holdet så relativt stabilt ud i de første kampe, med en del personlige fejl i defensiven, så er defensiven nu faldet fra hinanden og den selvtillid man kunne bygge på i offensiven, er forsvundet.
Ergo er en god sæsonstart forvandlet til en dårlig af den sportslige sektor.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægDårlig teknik. Skandaløse afleveringer. Ringe organisation. Rystende mangel på opdækning og fokus.
Jeg er godt i chok over at vi er så overmatchet.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægMan får næsten deja vu tilbage til en troelsbech'sk tid. Ingen rammer hinanden, Lund og Kryger viser at de er 1. div.-spillere, man forsøger de svære løsninger, Emiiiil falder så let som ingenting, Diarra løbet forvildet rundt osv. Godt jeg ikke har Kent Nielsens job - der er sgu lang vej igen. Men måske jeg bare har for høje forventninger, og savner mit OB fra før 2010 der aldrig kommer tilbage.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægFaktum er at vi havde 6 point efter 2 kampe og lå nummer 1. Det er en god sæsonstart, uanset om defensiven var presset. Den kunne vi have bygget på ved at styrke den midterakse, der allerede var kritisk på daværende tidspunkt: Pille Ari ud, købe i stedet for at sælge en midterforsvarer og spille med den mest stærke centrale midtforsvarer når man ikke gør førnævnte, samt købe en stærk keeper.
Mens holdet så relativt stabilt ud i de første kampe, med en del personlige fejl i defensiven, så er defensiven nu faldet fra hinanden og den selvtillid man kunne bygge på i offensiven, er forsvundet.
Ergo er en god sæsonstart forvandlet til en dårlig af den sportslige sektor.
Med hensyn til målmand , så var det længe kendt at vi skulle have en ny 1. keeper , alligevel henter man først en middelmådig reserve i BIF , og da denne i en hjerneblødning bliver skadet henter men en fra hylden under ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment