Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

    Startopstillingen taget fra Twitter.

    Odense_Boldklub
    @Odense_Boldklub
    2m2 minutes agoView translation

    Opstillingen #AABOB #obdk Tørnes - Lund, Diarra, Jonasson, Kirkeskov - Larsen, El Makrini, Skulason, Kryger - Falk, Festersen.


    Kom så de stribede!

    #2
    Overraskende opstilling med Diarra i forsvaret og Kryger på midtbanen (eller angrebet, afhængigt at systemet).

    Comment


      #3
      AaB's opstilling:

      Larsen
      Dalsgaard - Kasper P. - KEP - Patrick
      Ene - Wurtz - Risgård - Thomsen
      RJ
      Spalvis


      Bænken:

      CC
      Blåbjerg
      Raitala
      Bruhn
      Børsting
      Helenius
      Blomquist

      Comment


        #4
        Det er nok det fysisk svageste hold i ligaen. Jonasson og Diarra får det meget svært overfor Spalvis og Jønsson/Helenius.
        Jeg kan simpelthen ikke holde ud at spille med to miniputer i midterforsvaret. Mere fysik for faen!

        Det er nok meningen at Kryger skal tage sig af Dalsgaard, i mit hoved giver det ikke meget mening. Dalsgaard løber jo bare fra ham. Jeg er skeptisk og siger 1 point og jeg er glad!

        Comment


          #5
          kryger for zohore??

          er zohore skadet eller spiller vi med 5 på midtbanen??

          edit; eller falk på toppen og kryger på kanten??

          og så diarra i forsvaret igen......åh hvor jeg håber det går - frygter det værste

          Comment


            #6
            Vi får pik i dag...

            Comment


              #7
              Hvor er det skuffende at se Kryger i start 11'eren! Hvad har Zohore gjort galt? Hvorfor må Lasse ikke få chancen? Hvorfor skal Ari spille den midtbane HVER gang. Det er fedt at se Diarra endelig få chancen, men hvorfor på CF? Jeg frygter det værste

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Hvor er det skuffende at se Kryger i start 11'eren! Hvad har Zohore gjort galt? Hvorfor må Lasse ikke få chancen? Hvorfor skal Ari spille den midtbane HVER gang. Det er fedt at se Diarra endelig få chancen, men hvorfor på CF? Jeg frygter det værste
                Kent har lige sagt at tanken med Kryger er at der skal lukkes ned for dalsgaard - så det er en taktisk (defenssiv indskiftning)
                - Lasse er åbenbart klar - men Kent vurdere at Diarra er bedre med bolden - fremad banen - og han regner med at der bliver spillet mere langs jorden frem for duel spil som han ser som Lasses force.

                fine betragtninger.....men tryg ved Diarra det er jeg altså ikke

                Comment


                  #9
                  Men tager da eksperterne på ordet det de sagde i studiet om at festersen minimum scorer 15 kasser :p

                  Comment


                    #10
                    hvad med EL? er han solgt og derfor ikke med i dag? er de bange for en skade til ham?
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Kent har lige sagt at tanken med Kryger er at der skal lukkes ned for dalsgaard - så det er en taktisk (defenssiv indskiftning)
                      - Lasse er åbenbart klar - men Kent vurdere at Diarra er bedre med bolden - fremad banen - og han regner med at der bliver spillet mere langs jorden frem for duel spil som han ser som Lasses force.

                      fine betragtninger.....men tryg ved Diarra det er jeg altså ikke
                      Diarra har lidt problemer med at placere sig rigtigt i forsvaret, men det er vel naturligt, når han er skolet defensiv midt. Jeg synes dog, han er virkelig stærk en mod en, han er hurtig og hans spil frem ad banen er langt bedre end alternativerne dernede. Egentlig tror jeg, han ville kunne udvikle sig til en af de bedre forsvarsspillere i ligaen. Det vil kræve langt mere erfaring og bedre taktisk sans. Jeg håber Kent er mand for at uddanne ham.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                        hvad med EL? er han solgt og derfor ikke med i dag? er de bange for en skade til ham?
                        nej han er da med

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          hvad med EL? er han solgt og derfor ikke med i dag? er de bange for en skade til ham?
                          Hmm, han starter inde!
                          Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            hvad med EL? er han solgt og derfor ikke med i dag? er de bange for en skade til ham?
                            Emil Larsen mener du? Han starter da inde

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              hvad med EL? er han solgt og derfor ikke med i dag? er de bange for en skade til ham?
                              Er han ikke på højrekanten i dag?

                              Comment

                              Working...
                              X