Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Hvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Så må den inkompetente direktør spørge hvem som vi kan købe til målet og som CF. Nok heller opløftene for Falk som gerne vil vinde noget med OB. Det kommer ikke til at ske med jh i sædet.
      Som jeg har sagt fra dag 1 .. JH er IKKE den rette for OB , manden kan muligvis spare lidt på lønkontoen hvilket vel ikke engang er det helt store når man tæller lappeløsninger og lejemål for at dække over fejlslagne indkøb . Men han har ikke evner til at sammensætte et hold.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Er det et Falk salg der skal til, for at der er penge til et forsvar, so be it... Sælg ham...
        Det er en kompetent sportsdirektør der skal til ;-)
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #79
          Tillykke til vores sportslige sektor, der har forvandlet en god sæsonstart til en rigtig dårlig sæsonstart på 2-3 ugers tid.

          Comment


            #80
            Tja tror altså også Kent må tage lidt af det her på sin kappe har fokuseret alt for meget på dalsgaard og glemt at fortælle forsvaret der er andre AaBer på banen....

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Tja tror altså også Kent må tage lidt af det her på sin kappe har fokuseret alt for meget på dalsgaard og glemt at fortælle forsvaret der er andre AaBer på banen....
              Ja Momo er ikke god nok, så det er en fejl.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Som jeg har sagt fra dag 1 .. JH er IKKE den rette for OB , manden kan muligvis spare lidt på lønkontoen hvilket vel ikke engang er det helt store når man tæller lappeløsninger og lejemål for at dække over fejlslagne indkøb . Men han har ikke evner til at sammensætte et hold.
                Tror desværre det er medregnet.....sæsonen er mere eller mindre solgt. Med kun en nedrykker kan man spare og lade Kent spille holdet sammen.....tror desværre det er den kalkyle man har lavet....

                Comment


                  #83
                  Det er altså også snyd at AaB stiller op med en defensiv, når vi ikke gør. Det er ikke fair.
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Tillykke til vores sportslige sektor, der har forvandlet en god sæsonstart til en rigtig dårlig sæsonstart på 2-3 ugers tid.
                    Vi slog et elendigt Hobro-hold hjemme, og var røvheldige ude mod Brøndby, der brænder to 1000% chancer. Det var en god, men også meget heldig start. Fejlene er ikke begået de sidste 2-3 uger, men i årevis.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Hvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?
                      Du har helt ret. Til mit forsvar vil jeg sige, at jeg blev begejstret da AK,RF og Makrini kom hurtigt efter hinanden, men så stoppede det jo så også der, jeg venter til vinduet slutter, og så instiller jeg barometeret igen.

                      Og hvis der ikke er sket noget øjenbrynsløftende til den tid, ja, så henter jeg fakler og høtyve i et omfang i aldrig har set før! Og så kan i Jesper Hansen-lovers bare gå amok, det vil i få intet ud af.

                      Comment


                        #86
                        Vi har INGEN indbyrdes forståelse for hinanden, og det gør det sindssygt svært. Når folk tager det helt rigtige løb, så bliver de ikke spillet. I stedet bliver bolden spillet tilbage, hvilket presser os yderligere. Også misforståede afleveringer og dårlige pasninger er bare med til at ødelægge det for os.. Suk altså.

                        Jesper Hansen har sovet i timen, og vendt en god sæsonstart til et helvede for os. Havde han hentet ind på de pladser vi fik afgange på, så havde vi haft holdet til at vinde de sidste par kampe. Vi havde hovedet højt med sejre og ny træner i de første kampe, men nu mister spillerne modet. Det kunne vi have indgået.

                        Flot JH... Jeg giver dig 02.

                        Comment


                          #87
                          Om vi forsøger at spille sammen med det forsvar i 100 år vil de fortsat blive rundbarberet til enhver tid. De er bare ikke bedre

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Det er altså også snyd at AaB stiller op med en defensiv, når vi ikke gør. Det er ikke fair.
                            Plus en målmand! Det er som at tage en pistol og en shotgun med til en slåskamp...

                            Comment


                              #89
                              Hvad sagde jeg. Simpelthen for svag en opstilling. Er slet ikke imponeret over Kent indtil videre, synes ikke vi har spillet godt siden Hobro kampen. Ari på midten? Diarra over Lasse N? Makes no sence what so ever

                              Jesper Hansen er jeg også meget skuffet over.. Salgene er Høegh og Kasper er fint nok, hvis der var hentet erstatninger kort efter. Jeg er målløs over den defensiv vi har lige nu, den er virkelig elendig. Og så hjælper det ikke var en målmand som ikke tager med hænder. Falkesgaard kunne jeg leve med, men Tørnæs? Skandale.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Hvordan kan man have JH på 4 eller 5 når han kun har hentet AK og RF som rimelige handler, kombineret med et utal af fejl?
                                Altså, slap nu lige lidt af.. Hvordan kan du have AK som en god signing, når du ikke har set ham i aktion for os endnu? Oliver Lund har været en af de bedste i sæsonens første fire kampe, og El Makrini havde en super kamp sidst.. Eller var det mod GF. Jesper Hansen har lavet fine handler, og skuffende handler.. Nu må vi se hvad der sker resten af vinduet. Meget kan ske.

                                Comment

                                Working...
                                X