Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Falk, Lund og Kryger har været under al kritik i første halvleg! Resten af holdet har været ringe, bortset fra Makrini, som fortsætter den opadgående formkurve!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Hvorfor snakkes der Tørnæs. Han er da uden skyld i de kasser der er sat ind. Ret beset skulle vi have haft frispark ved deres andet mål. I stedet indkassere vi et mål mod os i undertal. Men ja forsvaret sejler, endnu mere end resten af holdet. Kryger er en joke, vel at mærke en dårlig en af slagsen.
      Alting er da Tørnæs' skyld. Vidste du ikke det?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Dårlig teknik. Skandaløse afleveringer. Ringe organisation. Rystende mangel på opdækning og fokus.

        Jeg er godt i chok over at vi er så overmatchet.

        MvT
        +1
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Hvor er jeg bare frustreret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Det må jeg ha' overset så. I mine øjne er det kun Makrini der har vist lidt.
            Skulason har fordelt spillet fornuftigt. Så vidt jeg husker, har han ikke haft boldtab eller fejlafleveringer (der må have været minimum en fejlafleveringer, når nu det er ham). Minimum to gode bolderobringer. Et klassefrispark.

            Comment


              Det er noget af det ringeste jeg længe har set OB spille.....Vi kan være glade for at der kun er en nedrykker i denne sæson!

              Comment


                Man får næsten deja vu tilbage til en troelsbech'sk tid. Ingen rammer hinanden, Lund og Kryger viser at de er 1. div.-spillere, man forsøger de svære løsninger, Emiiiil falder så let som ingenting, Diarra løbet forvildet rundt osv. Godt jeg ikke har Kent Nielsens job - der er sgu lang vej igen. Men måske jeg bare har for høje forventninger, og savner mit OB fra før 2010 der aldrig kommer tilbage.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Falk, Lund og Kryger har været under al kritik i første halvleg! Resten af holdet har været ringe, bortset fra Makrini, som fortsætter den opadgående formkurve!
                  Falk er ikke , og bliver aldrig angriber uanset hvor mange gange man forsøger at lade ham spille der.
                  Lund er så rystende ringe i dag at man mangler ord.
                  Kryger er ingen overraskelse , spiller som ventet.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Fordi han helst selv vil spille VB og jeg synes han gør mindst skade på VB. Ari har aldrig helt brændt igennem på midtbanen.
                    Men hvordan gør det ham ude af position, når han har ti gange så meget rutine på midtbanen?

                    Comment


                      Faktum er at vi havde 6 point efter 2 kampe og lå nummer 1. Det er en god sæsonstart, uanset om defensiven var presset. Den kunne vi have bygget på ved at styrke den midterakse, der allerede var kritisk på daværende tidspunkt: Pille Ari ud, købe i stedet for at sælge en midterforsvarer og spille med den mest stærke centrale midtforsvarer når man ikke gør førnævnte, samt købe en stærk keeper.

                      Mens holdet så relativt stabilt ud i de første kampe, med en del personlige fejl i defensiven, så er defensiven nu faldet fra hinanden og den selvtillid man kunne bygge på i offensiven, er forsvundet.

                      Ergo er en god sæsonstart forvandlet til en dårlig af den sportslige sektor.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Dårlig teknik. Skandaløse afleveringer. Ringe organisation. Rystende mangel på opdækning og fokus.

                        Jeg er godt i chok over at vi er så overmatchet.

                        MvT
                        ganske enig....det er ikke bare en spiller der underpræstere - det er hele holdet over en bred kam - forfærdeligt at se på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Man får næsten deja vu tilbage til en troelsbech'sk tid. Ingen rammer hinanden, Lund og Kryger viser at de er 1. div.-spillere, man forsøger de svære løsninger, Emiiiil falder så let som ingenting, Diarra løbet forvildet rundt osv. Godt jeg ikke har Kent Nielsens job - der er sgu lang vej igen. Men måske jeg bare har for høje forventninger, og savner mit OB fra før 2010 der aldrig kommer tilbage.
                          Ja dengang vi havde et forsvar :p

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Faktum er at vi havde 6 point efter 2 kampe og lå nummer 1. Det er en god sæsonstart, uanset om defensiven var presset. Den kunne vi have bygget på ved at styrke den midterakse, der allerede var kritisk på daværende tidspunkt: Pille Ari ud, købe i stedet for at sælge en midterforsvarer og spille med den mest stærke centrale midtforsvarer når man ikke gør førnævnte, samt købe en stærk keeper.

                            Mens holdet så relativt stabilt ud i de første kampe, med en del personlige fejl i defensiven, så er defensiven nu faldet fra hinanden og den selvtillid man kunne bygge på i offensiven, er forsvundet.

                            Ergo er en god sæsonstart forvandlet til en dårlig af den sportslige sektor.
                            Enig.
                            Med hensyn til målmand , så var det længe kendt at vi skulle have en ny 1. keeper , alligevel henter man først en middelmådig reserve i BIF , og da denne i en hjerneblødning bliver skadet henter men en fra hylden under ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Der er desværre lang vej endnu før vi kan kalde os et midterhold. Bunden kalder igen.

                              Comment


                                Hvis bare høre en af vores spillere, efter kampen, udtale sig at de ikke var klar fra start, så brækker jeg mig i lårfede stråler😡

                                Comment

                                Working...
                                X