Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Første redning af tørnes.... falk er helt væk

    Comment


      #92
      Momo, Emil, Kryger, Falk og til dels Ari ude af position + en 2. rangs keeper. Jeg er rystet.
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Altså, slap nu lige lidt af.. Hvordan kan du have AK som en god signing, når du ikke har set ham i aktion for os endnu? Oliver Lund har været en af de bedste i sæsonens første fire kampe, og El Makrini havde en super kamp sidst.. Eller var det mod GF. Jesper Hansen har lavet fine handler, og skuffende handler.. Nu må vi se hvad der sker resten af vinduet. Meget kan ske.
        Men når ens ratio er ca. 1-6 eller 1-7 på fine/skuffende handler, så har man ikke løst sin opgave.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Hvis han havde der en ide, så var det sandsynligvis ikke den bedste...
          Det ser ikke sådan ud ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #95
            Hvor set du i mit indlæg, at jeg ikke mener, der er blevet begået fejl i årevis? Jeg troede vi var ude over den snak. Min pointe er, at den her sæsonstart sagtens kunne være blevet god, hvis man havde sørget for at sikre en central stamme på holdet - målmand, midterforsvar og central midtbane.

            At man ikke har det skyldes salg, manglende indkøb og mærkværdige, tossede valg af vores træner - altså: Den sportslige sektor har forvandlet en god sæsonstart til en dårlig.

            Comment


              #96
              Man krummer jo tæer over hvor ringe et forsvar vi har, Hallgrimmur er ved gud heller ikke på nogen måde prangende tværtimod , som anfører skulle han jo lede sit forsvar men han tåger rundt uden den store mening .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Håber vin kan holde 2-0 til pausen og så håbe Kent kan vægge dem....for de er da ikke vågnet efter den lange bustur

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Men når ens ratio er ca. 1-6 eller 1-7 på fine/skuffende handler, så har man ikke løst sin opgave.
                  Jeg synes så heller ikke hans ratio ligger i den ende.. Det er også fuldstændig ligegyldigt lige nu, vi kan alle se hvor problemer er på holdet, og nu har han en uge til at gøre arbejdet færdigt.. Han bliver vurderet om en uge, alt for meget kan nå at ske.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Hvad sagde jeg. Simpelthen for svag en opstilling. Er slet ikke imponeret over Kent indtil videre, synes ikke vi har spillet godt siden Hobro kampen. Ari på midten? Diarra over Lasse N? Makes no sence what so ever

                    Jesper Hansen er jeg også meget skuffet over.. Salgene er Høegh og Kasper er fint nok, hvis der var hentet erstatninger kort efter. Jeg er målløs over den defensiv vi har lige nu, den er virkelig elendig. Og så hjælper det ikke var en målmand som ikke tager med hænder. Falkesgaard kunne jeg leve med, men Tørnæs? Skandale.
                    Ari er da den eneste, der har vist noget som helst i dag.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Momo, Emil, Kryger, Falk og til dels Ari ude af position + en 2. rangs keeper. Jeg er rystet.
                      Hvordan Ari tildels spiller ude af position, når han har spillet pladsen hele sit liv, må du da gerne forklare.

                      Comment


                        Hvis der skulle bedømmes pt skal vi have minus karakter i brug.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
                          Ari er da den eneste, der har vist noget som helst i dag.
                          Det må jeg ha' overset så. I mine øjne er det kun Makrini der har vist lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jeg synes så heller ikke hans ratio ligger i den ende.. Det er også fuldstændig ligegyldigt lige nu, vi kan alle se hvor problemer er på holdet, og nu har han en uge til at gøre arbejdet færdigt.. Han bliver vurderet om en uge, alt for meget kan nå at ske.
                            nej den er nok 1 til 12

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Hvis der skulle bedømmes pt skal vi have minus karakter i brug.
                              Det er først nu, at jeg forstår hvordan en karakterskala kan gå til minus tre.

                              Comment


                                Ak ja OB's spil er til 1 division. Skuffende, men det er vel selvsagt med det jammerlige hold og inkompetente sports direktør, samt ledelse der intet positivt har bidraget med de sidste 5 år. OB du er og bliver en top 10 klub😵

                                Comment

                                Working...
                                X