Første redning af tørnes.... falk er helt væk
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægAltså, slap nu lige lidt af.. Hvordan kan du have AK som en god signing, når du ikke har set ham i aktion for os endnu? Oliver Lund har været en af de bedste i sæsonens første fire kampe, og El Makrini havde en super kamp sidst.. Eller var det mod GF. Jesper Hansen har lavet fine handler, og skuffende handler.. Nu må vi se hvad der sker resten af vinduet. Meget kan ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvis han havde der en ide, så var det sandsynligvis ikke den bedste..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Hvor set du i mit indlæg, at jeg ikke mener, der er blevet begået fejl i årevis? Jeg troede vi var ude over den snak. Min pointe er, at den her sæsonstart sagtens kunne være blevet god, hvis man havde sørget for at sikre en central stamme på holdet - målmand, midterforsvar og central midtbane.
At man ikke har det skyldes salg, manglende indkøb og mærkværdige, tossede valg af vores træner - altså: Den sportslige sektor har forvandlet en god sæsonstart til en dårlig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMen når ens ratio er ca. 1-6 eller 1-7 på fine/skuffende handler, så har man ikke løst sin opgave.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægHvad sagde jeg. Simpelthen for svag en opstilling. Er slet ikke imponeret over Kent indtil videre, synes ikke vi har spillet godt siden Hobro kampen. Ari på midten? Diarra over Lasse N? Makes no sence what so ever
Jesper Hansen er jeg også meget skuffet over.. Salgene er Høegh og Kasper er fint nok, hvis der var hentet erstatninger kort efter. Jeg er målløs over den defensiv vi har lige nu, den er virkelig elendig. Og så hjælper det ikke var en målmand som ikke tager med hænder. Falkesgaard kunne jeg leve med, men Tørnæs? Skandale.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes så heller ikke hans ratio ligger i den ende.. Det er også fuldstændig ligegyldigt lige nu, vi kan alle se hvor problemer er på holdet, og nu har han en uge til at gøre arbejdet færdigt.. Han bliver vurderet om en uge, alt for meget kan nå at ske.
Comment
Comment