Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AaB-OB, Superligaens 6. runde
Collapse
X
-
Sådan ser jeg det godt nok ikke, jeg kan ikke se skyggen af rødt kort.Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.
Comment
-
Ganske korrekt blev der ikke dømt nogetOprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Selvfølgelig havde vi det, men i slow synes jeg egentligt de er lige gode om det....at kirke får gult lige før med de ting wurtz har lavet ustraffet er mig en gådeOprindeligt indsendt af obforever Se indlægDer er OB godt nok heldige - Jonasson misser og Diarra burde vel ret beset have haft rødt med det greb han har om Helenius? Der er kontakt og arme om maven - godt nok kun kort tid...meeen. Havde det været en OB'er i frit løb, så havde vi i hvert fald råbt på rødt, er jeg sikker på.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
Comment