Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - RFC 16/08/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
    Men nu er det start 11 der sælges fra så mener i vel KL og Høgh i min virklighed er det kun Høgh der kan kaldes start 11 Ingen havde et problem med KL blev udlejet til astana. Men nu blev han solgt og så er han pludselig vores frelser 
    Ej ... Holdet blev devalueret fra Høegh til Larsen og endnu engang devalueret da Larsen blev solgt og man skulle længere ned blandt reserverne for at finde en til pladsen ..

Diarra var vel ringere end Larsen siden Larsen startede inde og i og med at Larsen startede inde så var han altså start11

desuden var Toppel også en start11 der endnu ikke er erstattet ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Men nu er det start 11 der sælges fra så mener i vel KL og Høgh i min virklighed er det kun Høgh der kan kaldes start 11 Ingen havde et problem med KL blev udlejet til astana. Men nu blev han solgt og så er han pludselig vores frelser 
      på ingen måde. Men når du sælger en god spiller, erstatter ham med en middelmådig, sælger ham uden at have en ny klar er det da ikke godt nok!!!
      Et eksempel. Dagen efter Groningen sælger en midtforsvarer havde de allerede hentet 2 erstatninger... Det er sgu handling

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Kan ikke læse mig til det på OB nyhederne ... Men håber så det er fordi bestyrelsen har lært af sidst og finder en ny før JH fyres ...
        Mon ikke at han bare er ansat på en funktionær ligende kontrakt med 3-6 måneders opsigelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Kan ikke læse mig til det på OB nyhederne ... Men håber så det er fordi bestyrelsen har lært af sidst og finder en ny før JH fyres ...
          det nok mig der husker noget der ikke er sket ;)

Comment

Hvis nu tossen lander Lindegaard hvad sker der så med jeres JH barometer. For i jo allesammen bedre sportschefer end JH og mon ikke i om 20 runder mener KN skal fyres.
            Tjaa, ælle bælle mig fortælle... det stiger jo nok, skal du se...

Hvad skulle idéen være i at fyre Kent om 20 runder..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              LN stadigvæk skadet til træning igår
              Min fejl

Comment

Prøv lige at skrue ned for kritikken engang og kom tilbage til virkeligheden. Vi har mødt 3 af de 4 øverste fra sidste sæson. Vi har 7 point. Vi har en offensiv det har vi ikke haft siden Utaka tiden. Vi skaber rent faktisk meget. Vi taber til FCM i 4 minutters overtid og idag er dommeren ikke helt hvor han bør være. Vi mangler en styrmand i bagkæden og det ville være fint med Lindegaard måske på en lejeaftale. Jeg kan ikke rigtig se hvilken CF vi kan få som styrmand. Vores hold skal opbygges OB er ikke en klub der kan hente på djemba hylden mere.
                Pånær det med Lindegaard, som ikke virker realistisk, så er jeg helt enig med dig. 7 points for 5 kampe, hvoraf de 3 er mod svære modstandere, er godkendt i min bog, og der er fortsat gode takter i spillet. Det var lidt bekymrende til sidst, at vi ikke kunne etablere et pres, og det er måske noget, der kan blive et tema i denne sæson: hvilke muligheder har vi i etableret angrebsspil? I omstillinger ser det godt ud, og vi laver til tider flot pasningsspil, men vi manglede Falks kreativitet til sidst. Ellers synes jeg Makrini er ved at spille sig op; Lund ligner efterhånden et scoop, men der mangler defensiv styring og ro; og her hjælper skader og salg naturligvis ikke.

Selvom Kent givet er utilfreds med forløbet af kampen i dag - og der er jo heller ingen grund til at juble - så har jeg stadig mere tiltro til projektet end meget længe. Det tager bare tid at bygge op; det kræver også en steady hånd her til sidst i vinduet, og derfra håber og tror jeg fortsat vi med op- og nedture kan bygge på.

Comment

Langt henad vejen en positiv kamp. Vi ved, at vi ikke har et holdbart midterforsvar og en holdbar målmand, men i dag fungerer vores centrale midtbane relativt godt og 1-2 spillet fremad banen er ikke set bedre i flere år, selvom vores vigtigste spiller må gå ud.

Det viser til gengæld også, at uden Falk og Emil (som gerne vil og kæmper mere, men ikke spiller godt i dag), vil vi heller ikke være gode nok fremad banen.

Jeg forstår Kent Nielsens projekt og at det også er en proces hvor det er vigtigere at lære og bliver nummer otte, end at skyde genvej og blive nummer seks. Men I dag koster opstillingen et mål - spørgsmålet var hvad han ellers skulle have gjort.

Ærgerligt at en rigtig god sæsonstart er blevet forvandlet til en dårlig sæsonstart. Vi står nu med 7 i 5, og det er ikke godt nok. Vi har været meget uheldige med skader, men resultaterne skyldes især at vi ikke har købt rigtigt ind på centerforsvaret og keeperpositionen.

Comment

Synes faktisk vores hold er på rette spor ville dog gerne have nogle bud på brug bare CF og 1 Keeper. Så tænkte jeg hvis falk eller Emil ryger er Casper Sloth vel ny OB signing. 😆 ved Lindegaard er urealistisk da vi ikke kan give 18 mil i løn. Men fast spilletid og 5 mil er vel også en start 😂

Comment

Udfordringen er selvfølgelig at de positive momenter lynhurtigt kan forsvinde når nederlagene ruller ind. Står vi om to kampe med 7 point i 7 kampe (bestemt et realistisk scenarie), så forsvinder den selvtillid som indtil videre har fået kombinationerne til at glide fremad banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                        Min fejl
                        No problem

Comment

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Udfordringen er selvfølgelig at de positive momenter lynhurtigt kan forsvinde når nederlagene ruller ind. Står vi om to kampe med 7 point i 7 kampe (bestemt et realistisk scenarie), så forsvinder den selvtillid som indtil videre har fået kombinationerne til at glide fremad banen.
                          Ja det kunne godt blive et scenarie desværre. Men JH kunne jo passende hente lidt kvalitet de næste 2-3 dage(Sanneh og Jesper Evian Hansen) uden at springe budgettet. Og med en AK integreret burde vi kunne få point mod AaB som er set bedre

Comment

Ifølge Fodboldmagasinet ser stillingen jo ret godt ud....

Comment

Læs lige denne med Diarra. Ikke et helt retvisende billede

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...d-smuk-scoring

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                Ifølge Fodboldmagasinet ser stillingen jo ret godt ud....
                                syntes også vi har spillet et par kampe mere end midtjylland. Og på trods af et stort point forspring ligger vi alligevel kun nr 2 (og 3 og 4.) bliver sgu svært at blive mestre igen så :)

Comment

Working...
                                X