Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - RFC 16/08/2015

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nemlig!!!!!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Jeg tror stadig fuldt og fast på en Top6. Resten er jeg enig i.

      Vi har også lært:

      - Diarra gjorde det hæderligt, men er og bliver midtbanespiller.
      - Radza kunne lige så godt være startet inde.
      - Kalle Johnsson viser hvor meget det betyder at et hold har en klokkeklar og dygtig 1. keeper.
      - Hvis man skal hente fra 1. division, så henter man Bruninho og ikke Kryger.

      MvT
      enig i vi kan nå top 6 - men det bliver svært. Offenssivt har vi holdet til det - ikke så meget defenssivt, men der er jo 14 dage endnu så man kan da håbe

      Diarra gjorde det hæderligt - men enig i kommentatorene i dag - han er for flagrende. Så syntes jeg han mangler noget fysik - jeg er ikke tryk ved ham.
      Radza - ja kunne han såmænd lige så godt - mener ikke Tørnes er skyld i vores nederlag i dag - omvendt så er han ikke kampafgørende og redder os.
      Og ja - vi SKAL have et klart 1 valg - kom så i gang JH!
      Og helt enig med Bruninho - hvorfor har man ikke kigget efter ham? Er broafgiften for høj? så man kiggerkun på denne side af bæltet?? ;)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Jeg tror stadig fuldt og fast på en Top6. Resten er jeg enig i.

        Vi har også lært:

        - Diarra gjorde det hæderligt, men er og bliver midtbanespiller.
        - Radza kunne lige så godt være startet inde.
        - Kalle Johnsson viser hvor meget det betyder at et hold har en klokkeklar og dygtig 1. keeper.
        - Hvis man skal hente fra 1. division, så henter man Bruninho og ikke Kryger.

        MvT

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Den er jeg helt med på. Men så er det hele jo bare tomme ord. Sælg vores bedste spillere og erstat dem med dårligere spillere...
          Men vi vil gerne være et tophold. Vor herre bevares...
          Jeg ved godt at man ikke bruger 1:1 krone tjent men 6,5 mill i overskud plus man var klar til at spændere er skuffende facts nu når vores hold igen idag var lort.. Forskellen fra de 2 første kampe og de sidste 3 er vel kun 1 ting: Held

          Vi spiller ikke godt på banens sidste 2/3 og har ikke gjort det i 450 min

          Jeg er skam helt på linie, jeg er heller ikke udpræget Jesper Hansen fan, og er enig med i det du skriver, og det som plum skriver om at han burde tie stille når han siger et og gør noget andet, for der er intet der tyder på at vi er i en position hvor vi kan købe ind på øverste hylde.

          Comment


            #20
            Prøv lige at skrue ned for kritikken engang og kom tilbage til virkeligheden. Vi har mødt 3 af de 4 øverste fra sidste sæson. Vi har 7 point. Vi har en offensiv det har vi ikke haft siden Utaka tiden. Vi skaber rent faktisk meget. Vi taber til FCM i 4 minutters overtid og idag er dommeren ikke helt hvor han bør være. Vi mangler en styrmand i bagkæden og det ville være fint med Lindegaard måske på en lejeaftale. Jeg kan ikke rigtig se hvilken CF vi kan få som styrmand. Vores hold skal opbygges OB er ikke en klub der kan hente på djemba hylden mere.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              enig i vi kan nå top 6 - men det bliver svært. Offenssivt har vi holdet til det - ikke så meget defenssivt, men der er jo 14 dage endnu så man kan da håbe

              Diarra gjorde det hæderligt - men enig i kommentatorene i dag - han er for flagrende. Så syntes jeg han mangler noget fysik - jeg er ikke tryk ved ham.
              Radza - ja kunne han såmænd lige så godt - mener ikke Tørnes er skyld i vores nederlag i dag - omvendt så er han ikke kampafgørende og redder os.
              Og ja - vi SKAL have et klart 1 valg - kom så i gang JH!
              Og helt enig med Bruninho - hvorfor har man ikke kigget efter ham? Er broafgiften for høj? så man kiggerkun på denne side af bæltet?? ;)
              Oliver Lund og Festersen siger hej

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Mantra: ud med Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas - ind med en keeper, CM og CF .....

                I anden tråd tændte jeg af på Jesper Hansen og det med grund. I forhold til sidste sæson er hele 4-backkæden skiftet ud plus et par keepere og dertil er den forringet. Op til denne kamp forringes den så yderligere ved at sælge en fast start11 uden at der sker erstatning.

                Jesper Hansen er ikke god nok ...
                Helt enig - Jesper er ikke god nok, hvor lang kontrakt har han egentlig??

                Lado kan godt pakke sydfrugterne - AK, Festersen og Zohore - vores angreb ser kompetent ud.

                Og så JH ellers lige få fingeren ud - inden dagens kamp plapre han løs om at det ikke er sikkert vi skal have et klart 1. valg på målmandsposten - fordi man vil skabe mere konkurrence....hvis niveauet er Tørnes - så er det ikke i orden!

                Og det forsvar skal der simplethen gøres noget ved!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Oliver Lund og Festersen siger hej
                  Shhhhhh du ødelægger min pointe om at JH er doven og nærrig ;)

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
                    Jeg er skam helt på linie, jeg er heller ikke udpræget Jesper Hansen fan, og er enig med i det du skriver, og det som plum skriver om at han burde tie stille når han siger et og gør noget andet, for der er intet der tyder på at vi er i en position hvor vi kan købe ind på øverste hylde.
                    nej desværre... Og når man så oven i kæmper med 2+ års katastrofale handler der stadig render ubrugligt rundt i truppen er det rigtig svært....

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Helt enig - Jesper er ikke god nok, hvor lang kontrakt har han egentlig??

                      Lado kan godt pakke sydfrugterne - AK, Festersen og Zohore - vores angreb ser kompetent ud.

                      Og så JH ellers lige få fingeren ud - inden dagens kamp plapre han løs om at det ikke er sikkert vi skal have et klart 1. valg på målmandsposten - fordi man vil skabe mere konkurrence....hvis niveauet er Tørnes - så er det ikke i orden!

                      Og det forsvar skal der simplethen gøres noget ved!
                      mon dog en sportsdirektør er på kontrakt?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Shhhhhh du ødelægger min pointe om at JH er doven og nærrig ;)
                        Inkompetent er vel et mere sigende ord

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                          Prøv lige at skrue ned for kritikken engang og kom tilbage til virkeligheden. Vi har mødt 3 af de 4 øverste fra sidste sæson. Vi har 7 point. Vi har en offensiv det har vi ikke haft siden Utaka tiden. Vi skaber rent faktisk meget. Vi taber til FCM i 4 minutters overtid og idag er dommeren ikke helt hvor han bør være. Vi mangler en styrmand i bagkæden og det ville være fint med Lindegaard måske på en lejeaftale. Jeg kan ikke rigtig se hvilken CF vi kan få som styrmand. Vores hold skal opbygges OB er ikke en klub der kan hente på djemba hylden mere.
                          Kuk kuk...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Jeg er godt nok mistet en stor del af min optimisme for sæsonen den uge her. Det er så meget uro omkring holdet. Midterforsvaret og keeper er ikke godt nok. Falk og Larsen er vi superafhængige af i vores opspil, men er de her når vinduet lukker? Og hvis ja, ender vi så med at miste dem begge gratis næste sommer? Ingen af scenarierne er optimale.

                            Synes vores forreste profiler gør det godt, men der mangler nogle nedefra der kan finde ud af at få bolden fornuftigt frem af banen.

                            Rigtigt øv nederlag i dag!!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                              Prøv lige at skrue ned for kritikken engang og kom tilbage til virkeligheden. Vi har mødt 3 af de 4 øverste fra sidste sæson. Vi har 7 point. Vi har en offensiv det har vi ikke haft siden Utaka tiden. Vi skaber rent faktisk meget. Vi taber til FCM i 4 minutters overtid og idag er dommeren ikke helt hvor han bør være. Vi mangler en styrmand i bagkæden og det ville være fint med Lindegaard måske på en lejeaftale. Jeg kan ikke rigtig se hvilken CF vi kan få som styrmand. Vores hold skal opbygges OB er ikke en klub der kan hente på djemba hylden mere.
                              Offenssiven ser endelig godt ud - helt enig.

                              Men det undskylder jo ikke at man overser resten af kæderne.

                              Og så er der ingen der snakker om Djemba Djemba hylden - der må findes et sted midt imellem DD og Kryger/Kirkeskov/Lado/Tørnes hylden

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Kuk kuk...
                                HAHAHA - ja den havde jeg lige overset

                                Comment

                                Working...
                                X