Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt OB - RFC 16/08/2015
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMeget enig. Vores 4-backkæde samt keeper er helt nye i forhold til sidste sæson og derfor vil der komme fejl engang imellem indtil de bliver spillet ordentligt sammen. Nu har vi så også solgt Kasper så det bliver endnu mere kompliceret. Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi henter en ekstra midterforsvarer som købes til start-11'eren. Han skal naturligvis også spilles ind. Igår var vi skide uheldige. Jeg synes egentlig vi spiller en af de bedste kampe i sæsonen og har chancerne til at vinde, samtidig med dommeren også kunne have dømt vores vej et par gange. Den slags kampe kommer engang imellem, men vi kan glæde os over at Makrini begynder at se bedre ud. Zohore kommer på tavlen og spiller sin bedste kamp i OB-trøjen set fra min stol og festersen er stadig fantastisk selvom han ikke får scoret. Falk kunne også have undgået en skade, og så havde vi måske været farligere i 2. Halveg. Vi rammer en uturs-kamp, hvor spillet ellers er tilfredsstillende i store dele af kampen. Der er defensive fejl, som koster og det er selvfølgelig pisse frustrerende, men jeg ser perspektiver, og med AK at sætte ind i stedet for Lado næste gang har vi endnu flere strenge at spille på i offensiven. Det skal nok blive godt, men vi er ikke et tophold endnu, men det er Randers og det tager lidt tid inden vi når deres stabilitet
Men nøj hvor var Lado ringe igår igen og jeg glæder mig til at kunne skifte AK eller Zohore ind i stedet.... Han er bare ikke god nok til dette fynske projekt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægMeget enig. Vores 4-backkæde samt keeper er helt nye i forhold til sidste sæson og derfor vil der komme fejl engang imellem indtil de bliver spillet ordentligt sammen. Nu har vi så også solgt Kasper så det bliver endnu mere kompliceret. Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi henter en ekstra midterforsvarer som købes til start-11'eren. Han skal naturligvis også spilles ind. Igår var vi skide uheldige. Jeg synes egentlig vi spiller en af de bedste kampe i sæsonen og har chancerne til at vinde, samtidig med dommeren også kunne have dømt vores vej et par gange. Den slags kampe kommer engang imellem, men vi kan glæde os over at Makrini begynder at se bedre ud. Zohore kommer på tavlen og spiller sin bedste kamp i OB-trøjen set fra min stol og festersen er stadig fantastisk selvom han ikke får scoret. Falk kunne også have undgået en skade, og så havde vi måske været farligere i 2. Halveg. Vi rammer en uturs-kamp, hvor spillet ellers er tilfredsstillende i store dele af kampen. Der er defensive fejl, som koster og det er selvfølgelig pisse frustrerende, men jeg ser perspektiver, og med AK at sætte ind i stedet for Lado næste gang har vi endnu flere strenge at spille på i offensiven. Det skal nok blive godt, men vi er ikke et tophold endnu, men det er Randers og det tager lidt tid inden vi når deres stabilitet
Der er ikke hentet noget ind til at styrke et meget skrøbeligt centrrforsvar , der blev hentet en målmand fra en af de laveste hylder , da han så pga en hovedløs aktion blev skadet blev man tvunget til at hente endnu en målmand , som man så var helt nede i kælderen for at hente .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror "desværre" at de har is i maven og er villig til at ofre de point det koster... For det har kostet og vil koste...
Man er ikke villig til at betale overpris på markedet når man ved at der er billigere muligheder om 10-14 dage...
Og det er jo ikke sådan at man ikke kan følge tankegangen... Men det er træls som fan at se...
I De fleste andre klubber har man afløseren klar eller scoutet færdig når man sælger. Det virker desværre ikke som tilfældet her..
Bare se Groningen i KL sagen.. Dagen efter et salg. Bum.. 2 nye ind.. Det er sgu handle kraft. Og de har sgu heller ikke røven fuld af penge.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDen taktik har han jo bare fejlet med før ...
Jeg håber det godt nok...
Han får SYGT travlt de næste 14 dage 2-3 spillere nok skal ud og 2-4 spillere skal ind.. Man frygter bare at denne travlhed kommer til at koste det store overblik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det har han. Vi må se om han er blevet klogere og har lært af sine fejl..
Jeg håber det godt nok...
Han får SYGT travlt de næste 14 dage 2-3 spillere nok skal ud og 2-4 spillere skal ind.. Man frygter bare at denne travlhed kommer til at koste det store overblik
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægEller at det på ingen måde kommer til at ske. Måske bliver der solgt en enkelt og hentet en, og så siger JH noget med, at der jo stadigvæk kan hentes på fri transfer og bla bla..
Jeg er desuden kommet til den konklusion at enten ryger Falk til højestbydende eller forlænger han. Man kan simpelthen ikke lade ham gå gratis.. Det kommer også til at kræve en del tid og resurcer..
En målmand og en forsvarer. Det er jo sikkert som armen i kirken at vi får. Specielt en cf med alle de skader vi har. Tror den proces bliver sat i 5 gear og at vi henter en i denne uge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed tanke på at Emil og Falk stadig er her, Lado skal væk og måske en udlejning af JBL/LJ vil jeg sige at 1 ud virker urealistisk..
Jeg er desuden kommet til den konklusion at enten ryger Falk til højestbydende eller forlænger han. Man kan simpelthen ikke lade ham gå gratis.. Det kommer også til at kræve en del tid og resurcer..
En målmand og en forsvarer. Det er jo sikkert som armen i kirken at vi får. Specielt en cf med alle de skader vi har. Tror den proces bliver sat i 5 gear og at vi henter en i denne uge.
Comment
-
Men er en gammel -og sand - fodboldvisdom, at forsvaret vinder kampene. Med dette forsvar kan vi ikke hente for meget. Haddis har aldrig overbevist mig som cf og Momo i går har givet mig på tribunerne en masse frygt skrækken.
Jeg er glad over El Makrini i går. Han kommer nu bedre i kampene.
Kirke var meget dårlig. Måske ford han havde et problem und opvarmingen. Han fik en bold eller slag eller ej i ansigtet og havde mange problemner med næsen derefter. Men måske var det bare en af de dage, hvor du vågner op om morgenen og bliver bedst i sengen hel dagen.
Zohoré kæmpede meget godt. Især i andet halvtid. Men havde ulylle med dommeren. Jeg havde indtryk af, at dommeren har fløjtet hber gang, hvis han kun har set den store drenge. Hvorfor gjorde han det ikke, hvis Randers-angribere gik mod Momo?
Vores offensive ser meget godt ud. men vi har brug for en ny cf. Vil så gerne se Lasse Nielsen igen, sammen med en ny anden cf."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægMisforstå mig endelig ikke. Jeg beder til at du har ret. Jeg synes bare mange herinde føler sig sikre på, at vi nok skal få en målmand, cf og cm plus erstatninger for falk og Emil, hvis de sælges. Det er jeg bare ikke helt så sikker på. En CF kommer der formentlig snart, hvis diarras skade er slem og LN heller ikke er kampklar..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGrundleggende er jeg enig.
Men er en gammel -og sand - fodboldvisdom, at forsvaret vinder kampene. Med dette forsvar kan vi ikke hente for meget. Haddis har aldrig overbevist mig som cf og Momo i går har givet mig på tribunerne en masse frygt skrækken.
Jeg er glad over El Makrini i går. Han kommer nu bedre i kampene.
Kirke var meget dårlig. Måske ford han havde et problem und opvarmingen. Han fik en bold eller slag eller ej i ansigtet og havde mange problemner med næsen derefter. Men måske var det bare en af de dage, hvor du vågner op om morgenen og bliver bedst i sengen hel dagen.
Zohoré kæmpede meget godt. Især i andet halvtid. Men havde ulylle med dommeren. Jeg havde indtryk af, at dommeren har fløjtet hber gang, hvis han kun har set den store drenge. Hvorfor gjorde han det ikke, hvis Randers-angribere gik mod Momo?
Vores offensive ser meget godt ud. men vi har brug for en ny cf. Vil så gerne se Lasse Nielsen igen, sammen med en ny anden cf.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlægJeg håber du har ret.
Men det skulle være markspillere og ikke målmænd der er spurgt på
Comment
Comment