Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - RFC 16/08/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Shhhhhh du ødelægger min pointe om at JH er doven og nærrig ;)
    Ved ikke om han er doven og nærig men inkompetent ... Blind høne finder også korn ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      mon dog en sportsdirektør er på kontrakt?
      næ....måske ikke - syntes bare at huske han skrev en 3 årig aftale - men kan være min husker spiller mig et puds

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Kuk kuk...

Ja selvmodsigelser er altid godt :-)

Comment

Hvis nu tossen lander Lindegaard hvad sker der så med jeres JH barometer. For i jo allesammen bedre sportschefer end JH og mon ikke i om 20 runder mener KN skal fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
            Hvis nu tossen lander Lindegaard hvad sker der så med jeres JH barometer. For i jo allesammen bedre sportschefer end JH og mon ikke i om 20 runder mener KN skal fyres.

Comment

Prøv lige at skrue ned for kritikken engang og kom tilbage til virkeligheden. Vi har mødt 3 af de 4 øverste fra sidste sæson. Vi har 7 point. Vi har en offensiv det har vi ikke haft siden Utaka tiden. Vi skaber rent faktisk meget. Vi taber til FCM i 4 minutters overtid og idag er dommeren ikke helt hvor han bør være. Vi mangler en styrmand i bagkæden og det ville være fint med Lindegaard måske på en lejeaftale. Jeg kan ikke rigtig se hvilken CF vi kan få som styrmand. Vores hold skal opbygges OB er ikke en klub der kan hente på djemba hylden mere.
              For det første ... Skal "vi" komme tilbage til virkeligheden mens du snakker om Lindegaard?????????

for det andet så er det jo ikke så meget de tabte kampe vi harmer over selvom det er ærgerligt men vi harmer over den måde JH ødelægger holdet ... Der sælges ud af start11 uden at der hentes erstatninger ... Og slet ikke erstatninger der styrker os ... Det er devaluering på devaluering ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Jeg synes faktisk midtbanen gør det fint nok i dag, og Makrini har en opadgående formkurve. Men vores midterforsvar er pivelendigt, og dette gælder især Jonasson, han har ikke klasse nok til et superligahold som skal ligge over nedrykningsholdene.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Ved ikke om han er doven og nærig men inkompetent ... Blind høne finder også korn ...
                  fair nok. Syntes ellers nærig var et glimrende negativt ord at sætte på ham - jyden der er kommet til for at få styr på økonomien og som bandlyser kakao og red bull - det da en pengepuger - der helst ikke åbner checkhæftet og som foretrækker en god handel og som derfor skeler mere til om en spiller er kontraktfri frem for om han er go nok.

Nej JH har lavet fine ting - og at der skulle styr på økonomien var der jo ikke tvivl om - men der har været ALT for mange fejl skud....så fair nok - inkompetent it is.

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg synes faktisk midtbanen gør det fint nok i dag, og Makrini har en opadgående formkurve. Men vores midterforsvar er pivelendigt, og dette gælder især Jonasson, han har ikke klasse nok til et superligahold som skal ligge over nedrykningsholdene.
                    Og så kan man virkelig undre sig over, at LN ikke er på bænken. Magnus Pedersen gjorde det sikkert fint. Jeg var på stadion og sad i den forkerte ende, men umiddelbart havde det nok være fint med noget rutine.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      For det første ... Skal "vi" komme tilbage til virkeligheden mens du snakker om Lindegaard?????????

for det andet så er det jo ikke så meget de tabte kampe vi harmer over selvom det er ærgerligt men vi harmer over den måde JH ødelægger holdet ... Der sælges ud af start11 uden at der hentes erstatninger ... Og slet ikke erstatninger der styrker os ... Det er devaluering på devaluering ...
                      you go girl

Comment

Men nu er det start 11 der sælges fra så mener i vel KL og Høgh i min virklighed er det kun Høgh der kan kaldes start 11 Ingen havde et problem med KL blev udlejet til astana. Men nu blev han solgt og så er han pludselig vores frelser 😤

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                          Og så kan man virkelig undre sig over, at LN ikke er på bænken. Magnus Pedersen gjorde det sikkert fint. Jeg var på stadion og sad i den forkerte ende, men umiddelbart havde det nok være fint med noget rutine.
                          LN stadigvæk skadet til træning igår

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            næ....måske ikke - syntes bare at huske han skrev en 3 årig aftale - men kan være min husker spiller mig et puds
                            Kan ikke læse mig til det på OB nyhederne ... Men håber så det er fordi bestyrelsen har lært af sidst og finder en ny før JH fyres ...

Comment

Emil Larsen sælger Kirkeskov gang på gang i dag.... Hvis vi overhovedet kan få penge for ham, så er jeg positiv overrasket over JH.

Comment

Men nu er det start 11 der sælges fra så mener i vel KL og Høgh i min virklighed er det kun Høgh der kan kaldes start 11 Ingen havde et problem med KL blev udlejet til astana. Men nu blev han solgt og så er han pludselig vores frelser 
                                Kaper Larsen er på ingen måde en frelser i min bog, jeg er faktisk i tvivl om at han er/var god nok, men man sælger, og har ingen anden i kikkerten, og så kan vi hurtigt komme på røven, hvis vi støder ind i skader.
                                Last edited by fidusen999; 16-08-2015, 19:55.

Comment

Working...
                                X