Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - RFC 16/08/2015

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han sagde ikke noget om at vi ikke skulle have 1.målmand. Men han er vel nød til at være fair over for de andre i truppen indtil et navn er hentet.
    Og så lyder meldingen at han er hentet ind som 1. Målmand mon ikke
    kan også være forhandlings taktik - for ikke at presse prisen op på de potentielle målmænd.

- det irretere mig bare lidt.....når alle kan se det, så meld da klart ud at vi leder efter en klar 1 keeper. Så kan han for god ordens skyld sige at Tørnes skam gør det fint og selvf. bare skal give den en skalle osv osv.
    Men ville ønske vi turde være lidt mere tydelige ogklare i mæglet....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      kan også være forhandlings taktik - for ikke at presse prisen op på de potentielle målmænd.

- det irretere mig bare lidt.....når alle kan se det, så meld da klart ud at vi leder efter en klar 1 keeper. Så kan han for god ordens skyld sige at Tørnes skam gør det fint og selvf. bare skal give den en skalle osv osv.
      Men ville ønske vi turde være lidt mere tydelige ogklare i mæglet....

Meget enig. Men nu er det jo en jyde vi har med at gøre. Og ikke en sjøvenhavner

Comment

især den der irretere mig - mest Tørnes reaktion, han er så sikker på der er off side (hvilket der måske også var) at han ikke reagere med står og leger dommer. Forsøg nu for helvede at tage bolden.....det bør være dit fokus - og så lader du ellers linie dommeren om sit - og håber han træffer den rette beslutning.

Straffet var tyndt - ja, men vi giver dem muligheden for at komme derind, og dommeren muligheden for at dømme.....skidt opdækning igen igen

Lasse var allerede skadet, og at momo må gå ud og vi får en debutant ind mener jeg ikke har det store at sige.....forsvaret var ringe i forvejen.
        Og da så falk går ud - ja da ser vi virkeligt hvor afhængige vi er af ham.
        Han appelere for offside efter bolden er sat ind. Desuden kommer afslutningen så hårdt og overraskende at han jo nærmest ikke når at blinke. Havde han reddet den, så skulle den enten have ramt på kroppen, eller også havde han præsteret fodboldhistoriens største redning.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          Han appelere for offside efter bolden er sat ind. Desuden kommer afslutningen så hårdt og
          overraskende at han jo nærmest ikke når at blinke. Havde han reddet den, så skulle den enten have ramt på kroppen, eller også havde han præsteret fodboldhistoriens største redning.
          Tvivler også på han ville kunne redde den. Men han står og vinker...hele tiden også inden bolden er i nettet....

Comment

Tvivler også på han ville kunne redde den. Men han står og vinker...hele tiden også inden bolden er i nettet....
            Selvom det ikke betyder det store, så er jeg ikke helt enig:-)
            http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ed-mal-odense/

Comment

1 Randers mål Offside.
              2 Randers mål tvivlsomt straff, muligt gult for skuespil.
              3 Randers mål, Skideuheldigt.

Vores 2 bakker, er jo ulidelig dårlige også i dag.
              Kirkeskov har det heller ikke nemt, for Emil kommer ikke altid tilbage (efter et raid) og der skal jo så rykke en ud og hjælpe ham i stedet. Både ham og Lund var jo også ringe med indlæg i dag helt ved siden af.... 2 nye bakker og en målmand.

El Makirini løber godt i dag for siden med spiller, det kunne andre lære af.
              Emil spiller endnu en god kamp. Resten gør det også fornuftigt, dog defensivt er vi utrolig ringe til og gå til vores direkte modstander. Der skal se noget med de Bakker, få Ari ned som bak igen og ud med Kirkeskov..

Fucking frustrerende og se vi er så tæt på også mangler der lige det og turde og spille efter sejre...

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                1 Randers mål Offside.
                2 Randers mål tvivlsomt straff, muligt gult for skuespil.
                3 Randers mål, Skideuheldigt.

Vores 2 bakker, er jo ulidelig dårlige også i dag.
                Kirkeskov har det heller ikke nemt, for Emil kommer ikke altid tilbage (efter et raid) og der skal jo så rykke en ud og hjælpe ham i stedet. Både ham og Lund var jo også ringe med indlæg i dag helt ved siden af.... 2 nye bakker og en målmand.

El Makirini løber godt i dag for siden med spiller, det kunne andre lære af.
                Emil spiller endnu en god kamp. Resten gør det også fornuftigt, dog defensivt er vi utrolig ringe til og gå til vores direkte modstander. Der skal se noget med de Bakker, få Ari ned som bak igen og ud med Kirkeskov..

Fucking frustrerende og se vi er så tæt på også mangler der lige det og turde og spille efter sejre...
                Synes godt nok du er hård ved vores bakker!

Lund fighter røven ud af bukserne i dag. Desuden har han været bund solid i de andre kampe vi har spillet. Laver ikke afgørende fejl og indgår udmærket i opspillet. Mest stabile vi har set på den position længe.

Kirkeskov er ringe i dag, ja. Men sidste kamp mod AGF blev han hyllet, og var manges MOM. Pillede fuldstændig pynten af en formstærk Stephan P.
                Han er pivringe i dag, især på indlæg. Synes dog at vi skal have lidt længere snor for en spiller der ellers var inde i en opadgående formkurve. Alle kan have en dårlig dag

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Selvom det ikke betyder det store, så er jeg ikke helt enig:-)
                  http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...ed-mal-odense/
                  argh ok - du får ret.....men han gør nu ikke det store for at redde bolden ;)

- lige noget andet; kæft det er irreterende at man skal igennem 50 sek. reklamer for så kort et klip.....

Comment

Jeg har tillid til at Kent og JH er et godt makkerpar til os. De kan selvfølgelig også se, at holdet mangler en bedre målmand og en dygtig i centerforsvaret samt nok også endnu en midtbanespiller. Og der skal nok ske et eller andet. Men mon ikke det store spørgsmål for de to er, om Emil og/eller Falk forsvinder (plus nogle af de for mange der kan undværes). Og hvor mange kroner det giver. Begge vil kræve ekstraindkøb i tilfælde af salg.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg har tillid til at Kent og JH er et godt makkerpar til os. De kan selvfølgelig også se, at holdet mangler en bedre målmand og en dygtig i centerforsvaret samt nok også endnu en midtbanespiller. Og der skal nok ske et eller andet. Men mon ikke det store spørgsmål for de to er, om Emil og/eller Falk forsvinder (plus nogle af de for mange der kan undværes). Og hvor mange kroner det giver. Begge vil kræve ekstraindkøb i tilfælde af salg.
                      Og så tror jeg, at det handler om at man går efter målsætningen og ikke lader sig rive med af de 6 point efter to kampe - at nu skal man allerede i denne sæson gå efter top 4 (hvilket naturligvis er frustrerende som fan!). Det virker på mig som om, at det skal bygges stille og roligt op. Man har forventning om at nogle i truppen kan vokse til det rette niveau i løbet af 1-2 år og man derfor ikke skal hente "dyre" spillere nu til de pladser.

Jeg tror f.eks., at der er en målmand i kikkerten til (relativt billigt) køb næste sommer og man derfor ikke har så travlt med at hente kvalitet lige nu. Det man har må række til solid midterplacering.

Comment

Vi holder øje med markedet

http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-om...vi-holder-oeje

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          tja siger jo ikke så meget.....det er vel det man har gjort hidtil. Hvad med lidt handling snarest??

Comment

tja siger jo ikke så meget.....det er vel det man har gjort hidtil. Hvad med lidt handling snarest??
                            Tror "desværre" at de har is i maven og er villig til at ofre de point det koster... For det har kostet og vil koste...
                            Man er ikke villig til at betale overpris på markedet når man ved at der er billigere muligheder om 10-14 dage...
                            Og det er jo ikke sådan at man ikke kan følge tankegangen... Men det er træls som fan at se...
                            I De fleste andre klubber har man afløseren klar eller scoutet færdig når man sælger. Det virker desværre ikke som tilfældet her..
                            Bare se Groningen i KL sagen.. Dagen efter et salg. Bum.. 2 nye ind.. Det er sgu handle kraft. Og de har sgu heller ikke røven fuld af penge..

Comment

Magnus P :

http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-en-dr...pfyldelse.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Og så tror jeg, at det handler om at man går efter målsætningen og ikke lader sig rive med af de 6 point efter to kampe - at nu skal man allerede i denne sæson gå efter top 4 (hvilket naturligvis er frustrerende som fan!). Det virker på mig som om, at det skal bygges stille og roligt op. Man har forventning om at nogle i truppen kan vokse til det rette niveau i løbet af 1-2 år og man derfor ikke skal hente "dyre" spillere nu til de pladser.

Jeg tror f.eks., at der er en målmand i kikkerten til (relativt billigt) køb næste sommer og man derfor ikke har så travlt med at hente kvalitet lige nu. Det man har må række til solid midterplacering.
                                Meget enig. Vores 4-backkæde samt keeper er helt nye i forhold til sidste sæson og derfor vil der komme fejl engang imellem indtil de bliver spillet ordentligt sammen. Nu har vi så også solgt Kasper så det bliver endnu mere kompliceret. Jeg er ikke et sekund i tvivl om vi henter en ekstra midterforsvarer som købes til start-11'eren. Han skal naturligvis også spilles ind. Igår var vi skide uheldige. Jeg synes egentlig vi spiller en af de bedste kampe i sæsonen og har chancerne til at vinde, samtidig med dommeren også kunne have dømt vores vej et par gange. Den slags kampe kommer engang imellem, men vi kan glæde os over at Makrini begynder at se bedre ud. Zohore kommer på tavlen og spiller sin bedste kamp i OB-trøjen set fra min stol og festersen er stadig fantastisk selvom han ikke får scoret. Falk kunne også have undgået en skade, og så havde vi måske været farligere i 2. Halveg. Vi rammer en uturs-kamp, hvor spillet ellers er tilfredsstillende i store dele af kampen. Der er defensive fejl, som koster og det er selvfølgelig pisse frustrerende, men jeg ser perspektiver, og med AK at sætte ind i stedet for Lado næste gang har vi endnu flere strenge at spille på i offensiven. Det skal nok blive godt, men vi er ikke et tophold endnu, men det er Randers og det tager lidt tid inden vi når deres stabilitet

Comment

Working...
                                X