Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægDet gjorde jeg heller ikke. Jeg havde tippet hjemmesejr. Jeg er så til gengæld ikke så utilfreds med at have tabt mit bet. (c:
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægde sagde i radioen at Falkesgård fantastisk redder Elmanders skud, og BIF bliver snydt for et hjørnespark :-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJo jo
Men vurderet ud fra træning kunne Bodul jo spille i Real Madrid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDN og FP påpeger begge hvor dårligt vores forsvar er
De er simpelthen for sårbare for dybdeløb, og laver for mange fejl. Vi har den grad brug for en klasse centerforsvarer.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMan kunne allerede se det imod Hobro. Vi var heldige med Hobro ikke kom foran, før vi gjorde.
De er simpelthen for sårbare for dybdeløb, og laver for mange fejl. Vi har den grad brug for en klasse centerforsvarer.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlægJeg vil så mene, at pengene skal bruges på en kvalitets midtbanespiller. Det er for nemt at skyde skylden alene på KL og HJ, når intet bliver stoppet på den centrale midtbane... Guira fra sdj. ville pynte gevaldigt...
Så slår vi "halv skade" og siger vi skal hente kvalitet til begge kæder... ;-)
Comment
Comment