Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Falke bestod ike i søndags , men det gjorde han så sandelig i dag
    Ja han ligner en ny 1. Målmand efter idag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
      Det gjorde jeg heller ikke. Jeg havde tippet hjemmesejr. Jeg er så til gengæld ikke så utilfreds med at have tabt mit bet. (c:
      Jeg har det dobbelt godt efter at hente OB-sejr hjem til odds 4.20. Lige nu vente jeg på garderingen med handicap (0-1) til OB + FCK-sejr.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja han ligner en ny 1. Målmand efter idag
        Det gør han præcis....det er vi en del der har vurderet til træningerne..
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          de sagde i radioen at Falkesgård fantastisk redder Elmanders skud, og BIF bliver snydt for et hjørnespark :-)
          Korrekt! ;-) Så dér steg Falke nogle seriøse grader. Kan godt li, at Kent fokuserer på vores vaklende forsvar. Det forsvar er ikke godt nok. Var i hvert fald ikke godt nok i dag. Men hvor er det dejligt med noget stolpe ind for en gangs skyld. Som mit avatar antyder er det her én af de søde sejre. ;-)

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Jeg er ikke sikker på, at Falke er en superløsning som 1. keeper, men lige nu så jeg godt nok hellere, at der blev investeret i noget kvalitet til forsvaret.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det gør han præcis....det er vi en del der har vurderet til træningerne..
              Jo jo
              Men vurderet ud fra træning kunne Bodul jo spille i Real Madrid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Jeg er ikke sikker på, at Falke er en superløsning som 1. keeper, men lige nu så jeg godt nok hellere, at der blev investeret i noget kvalitet til forsvaret.
                Hellere end midtbane spiller af høj kvalitet IMO

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jo jo
                  Men vurderet ud fra træning kunne Bodul jo spille i Real Madrid
                  Ja....eller måske endda i langt bedre klubber end Real ! ;-)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Ja....eller måske endda i langt bedre klubber end Real ! ;-)

                    Comment


                      DN og FP påpeger begge hvor dårligt vores forsvar er

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        DN og FP påpeger begge hvor dårligt vores forsvar er
                        Man kunne allerede se det imod Hobro. Vi var heldige med Hobro ikke kom foran, før vi gjorde.

                        De er simpelthen for sårbare for dybdeløb, og laver for mange fejl. Vi har den grad brug for en klasse centerforsvarer.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jo jo
                          Men vurderet ud fra træning kunne Bodul jo spille i Real Madrid
                          nå ja...ham havde jeg lykkeligt glemt 😱
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Jeg synes at det er den centrale midt der er problemet lige nu. Makrini og Ari duer ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Man kunne allerede se det imod Hobro. Vi var heldige med Hobro ikke kom foran, før vi gjorde.

                              De er simpelthen for sårbare for dybdeløb, og laver for mange fejl. Vi har den grad brug for en klasse centerforsvarer.

                              MvH ChrisOB
                              Jeg vil så mene, at pengene skal bruges på en kvalitets midtbanespiller. Det er for nemt at skyde skylden alene på KL og HJ, når intet bliver stoppet på den centrale midtbane... Guira fra sdj. ville pynte gevaldigt...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                                Jeg vil så mene, at pengene skal bruges på en kvalitets midtbanespiller. Det er for nemt at skyde skylden alene på KL og HJ, når intet bliver stoppet på den centrale midtbane... Guira fra sdj. ville pynte gevaldigt...
                                Vel lige så nemt, som det er for dig, at mene problemet er den centrale midtbane... En mangel på en god central midtbane kan nogle gange udstille forsvarets mangler.

                                Så slår vi "halv skade" og siger vi skal hente kvalitet til begge kæder... ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X