Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kasper Larsen er rystende usikker i alt hvad han foretager sig. + en kvali midtbanespiller - så er vi der.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Man kunne allerede se det imod Hobro. Vi var heldige med Hobro ikke kom foran, før vi gjorde.

      De er simpelthen for sårbare for dybdeløb, og laver for mange fejl. Vi har den grad brug for en klasse centerforsvarer.

      MvH ChrisOB
      I den grad. Vi må håbe at KN,JH og ham med pengene kan se det samme

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
        Jeg synes at det er den centrale midt der er problemet lige nu. Makrini og Ari duer ikke.
        Det gør de bestemt ikke. Tjek lige en fight fra en William Kvist idag. Bryder mig ikke om ham generelt men nuuujjj han stempler igennem på den midtbane...
        Vi mangler en der sætter spillet og en der smadre ind i modstanderne

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pati924ob Se indlæg
          Håber der er nogle kritikkere der er sat til skamme, som mente at Lund og festersen var dårlige signings :)
          Jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg tog meget fejl!

          Comment


            Dejlg kamp. Tænk hvis Spellman stadig var på holdet...
            Elmakrellen skal nok blive god nok. Det er jeg ikke nervøs for. Men Ari kan ikke nok der og heller ikke Azer. Ari burde der være plads til men ikke i stedet for Kirkeskov, der med en bedre makker bagerst nok kan lære også at være god defensivt.
            Oliver Lund er god. Jeg savner ikke Ruud.

            Idag var LN ikke engang på bænken. Jeg tror det er nødvendigt at have ham med mod FCM. Det kan slet ikke nå at blive godt nok på 5 dage med dem, der var der i dag. Kent må prøve noget nyt. Jeg tror det er for tidligt at have ham JJJ - eller hvad det nu er - i startopstilling på midtbanen, men de to i dag vil blive udstillet endnu mere mod FCM.
            Jeg vil være tilfreds med et kryds der - som i dag.
            J
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Sad i et tog under kampen så måtte nøjes med radioen.
              - nogen der ved om kampen vises igen? eller hvor man evt kan finde et lidt længere sammendrag end de ca 3 min tv3+ ofrede på kampen?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Kasper Larsen er rystende usikker i alt hvad han foretager sig. + en kvali midtbanespiller - så er vi der.
                Har vi set de samme kampe ? Jeg synes på ingen måde, at Kasper Larsen har været usikker i alt han foretager sig. Derimod synes jeg det har været Haddi, som har underpræsteret. Det er også i hans side, at modstanderne løber dybt og rammer os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Sad i et tog under kampen så måtte nøjes med radioen.
                  - nogen der ved om kampen vises igen? eller hvor man evt kan finde et lidt længere sammendrag end de ca 3 min tv3+ ofrede på kampen?
                  Tror desværre ikke den bliver genudsendt på Kanal 9

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Kasper Larsen er rystende usikker i alt hvad han foretager sig. + en kvali midtbanespiller - så er vi der.
                    Er det ikke hurtigt nok at kræve en erstatning for Kasper Larsen?

                    For en uge siden var Kasper Larsen på ugens hold hos Tipsbladet.

                    For 2 år siden holdt han Daniel Høegh på bænken. Sjovt nok blev DH dengang erklæret endnu mere færdig end KL.

                    Kan sagtens se det vil være fedt, hvis vi kan få spillere ind der leverer som Festersen fra dag 1, hvis en spiller ikke fungerer. Men det er jo langt fra givet, det vil lykkes hver gang.

                    Men jeg synes nu også det vil være dejligt, hvis vi tror på, vi kan udvikle spillere til spillere, der kan gøre en forskel. Jeg er glad for, man troede på DH, der var dømt færdig. Jeg er glad for, at man har troet på Kirkeskov, der også har været dømt helt ude. Emil er måske også så småt på vej tilbage.

                    Alle unge spillere, der naturligt har op og nedture.

                    KL har også haft nedture. Men hvorfor skulle han ikke også kunne ramme et godt niveau igen?

                    Det skal nok blive væsentligt bedre. Det er trods alt en ny målmand, et helt nyt forsvar og en ny midterste midtbanemand, der lige skal spilles sammen.

                    Så ikke dagens kamp. Så jeg ved ikke om han har været væsentligt ringere end i sidste weekend.
                    Last edited by OB er Gud; 26-07-2015, 21:38.

                    Comment


                      At kalde Kasper Larsens spil for en decideret "nedtur" i øjeblikket, det synes jeg ikke passer på det som jeg har set. Han har lige været skadet, og er faktisk bedre med end jeg havde forventet. Desuden skal der være plads til at han kan udvikle sig yderligere, og især under KN.

                      Alle snakker om savnet af Daniel Høegh, og knægten savner jeg da også.. Men er der en spiller som har haft store udsving og store nedture, og mange selvmål på relativt kort tid, ja - Så var det da Daniel Høegh.. Kasper Larsen slog trods alt DH af på et tidspunkt, og lur mig ikke at KL kommer til at vokse endnu mere denne sæson.. Vi skal bare have lidt tålmodighed. Målsætningen er trods alt en midterplacering, så vi har på den måde råd til at få ham til at ramme et vis niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Er det ikke hurtigt nok at kræve en erstatning for Kasper Larsen?

                        For en uge siden var Kasper Larsen på ugens hold hos Tipsbladet.

                        For 2 år siden holdt han Daniel Høegh på bænken. Sjovt nok blev DH dengang erklæret endnu mere færdig end KL.

                        Kan sagtens se det vil være fedt, hvis vi kan få spillere ind der leverer som Festersen fra dag 1, hvis en spiller ikke fungerer. Men det er jo langt fra givet, det vil lykkes hver gang.

                        Men jeg synes nu også det vil være dejligt, hvis vi tror på, vi kan udvikle spillere til spillere, der kan gøre en forskel. Jeg er glad for, man troede på DH, der var dømt færdig. Jeg er glad for, at man har troet på Kirkeskov, der også har været dømt helt ude. Emil er måske også så småt på vej tilbage.

                        Alle unge spillere, der naturligt har op og nedture.

                        KL har også haft nedture. Men hvorfor skulle han ikke også kunne ramme et godt niveau igen?

                        Så ikke dagens kamp. Så jeg ved ikke om han har været væsentligt ringere end i sidste weekend.
                        Han var dårligere i dag end mod Hobro. Men det er besides the point. Kasper Larsen udviste i lang tid et alt for lavt niveau - og det fik naturligt nok de fleste til at tro, at han var gået i stå rent udviklingsmæssigt. Om det stadig er sandt kan selvfølgelig diskuteres, men jeg hælder mest til at han nok kan udvikles, men ikke til den klasseforsvarer, som jeg mener, vi har brug for. Vi har brug for mere end bare "habil" eller "udmærket". Og jeg tror ikke Kasper bliver mere end det. En ok Superligaspiller. Det var ikke det, jeg personligt havde håbet på efter han som ungt talent blev kåret til den bedste spiller i en turnering for, jeg tror det var U19 landsholdet.

                        Synes du virkelig, Kaspers basale færdigheder kan blive så meget bedre, at vi kan bygge et forsvar omkring ham? Jeg tror det ikke.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Han var dårligere i dag end mod Hobro. Men det er besides the point. Kasper Larsen udviste i lang tid et alt for lavt niveau - og det fik naturligt nok de fleste til at tro, at han var gået i stå rent udviklingsmæssigt. Om det stadig er sandt kan selvfølgelig diskuteres, men jeg hælder mest til at han nok kan udvikles, men ikke til den klasseforsvarer, som jeg mener, vi har brug for. Vi har brug for mere end bare "habil" eller "udmærket". Og jeg tror ikke Kasper bliver mere end det. En ok Superligaspiller. Det var ikke det, jeg personligt havde håbet på efter han som ungt talent blev kåret til den bedste spiller i en turnering for, jeg tror det var U19 landsholdet.

                          Synes du virkelig, Kaspers basale færdigheder kan blive så meget bedre, at vi kan bygge et forsvar omkring ham? Jeg tror det ikke.

                          MvH ChrisOB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                            Jeg er ikke bleg for at indrømme at jeg tog meget fejl!
                            Det er noget federe at tage fejl på den måde end omvendt, at udskrige et nyindkøb til Verdens Frelser for så at se ham falde totalt igennem. Det sidste har vi prøvet nogle gange, hej Bodul, Lado, Dalgård m.fl.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Kasper Larsen er rystende usikker i alt hvad han foretager sig. + en kvali midtbanespiller - så er vi der.
                              Det tænker jeg ikke. Kasper lavede en fejl ved 0:1. Men generelt spillede han en god kamp. Brøndby sættede en stor press på os, det ver klar at det er en anden kamp end mod Hobro. Brøndby havde to eller tre meget gode muligheder, men hvad forventer du? Det er klar at de vil har flere muligheder, vi spillede udebane og mod en hold hvilken se mange i TOP 3. Synes Kasper kunne klare godt med Brøndby-pressen og spillede en helt souveræn kamp.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Jeg forstår ikke Kasper Larsen-kritikken?? Muligvis var jeg på et helt andet Brøndby Stadion i går, men på det Brøndby Stadion jeg var, der spillede Kasper en fin kamp. Indlægget til Pukki er bare godt lagt, og man kan ikke holde styr på den mand hele kampen igennem. Synes Kasper var god med bolden og for det meste sikker i sine indgreb. Ja, han laver nogle fejl, men blev faktisk først lidt nervøs, da Elmander blev lagt frem og matchede Kasper fysisk; indtil da havde han ret godt styr på spillet og fik ryddet godt op i flere tilfælde. Bagkæden er ikke afstemt endnu, og de var tydeligt i tvivl om markeringer og placering i flere tilfælde. På stadion kunne man f.eks. se Hallgrimur og Kasper være i (forståeligt) nervøse over lange udspark op i midten, når vi kører mand-mand pres (på deres målspark) - Pukki skulle jo bare lykkes én gang med komme forbi, og han var over det hele. Alt i alt synes jeg både Kasper og resten af forsvaret gjorde pænt over min forventning, og hvis vi kan ride lidt på en bølge her i starten, så er der ok chancer for at en spiller som Kasper udvikler sig positivt over sæsonen - synes allerede han har taget de første skridt under Kent.
                                Hvad blev der af at støtte op om egne talenter?

                                Comment

                                Working...
                                X