Håber der er nogle kritikkere der er sat til skamme, som mente at Lund og festersen var dårlige signings :)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd BIF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlægPå min meget lille Bet365-skærm så det ud til, at Falkesgaard faktisk fik fingrene på Elmanders forsøg. Er det korrekt? I øvrigt meget tilfreds med at være kommet online lige efter BIFs scoring og så sætte £2 på OB som vinder til odds 4.75.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlægSuper start, og der kommer sikkert nogle bump under vejs, men glæden ved at slå Brøndby i Brøndby det er fantastisk.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg er temmelig overbevist om, at Falkesgaard nupper den. Det er vist det, man kalder et matchvinder moment.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægDet gjorde jeg heller ikke. Jeg havde tippet hjemmesejr. Jeg er så til gengæld ikke så utilfreds med at have tabt mit bet. (c:
Tænk sig at tabe penge og så alligevel vinde .. Lækker søndag .. Igen817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægJeg er temmelig overbevist om, at Falkesgaard nupper den. Det er vist det, man kalder et matchvinder moment.
MvH ChrisOBBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlægTakker. Ja, det var temmelig afgørende for et par af de point. Generelt godkendt i den høje ende for Falkesgaard efter min mening. Kunne godt være en smule mere aggressiv i feltet, men ellers godt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment