Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håber der er nogle kritikkere der er sat til skamme, som mente at Lund og festersen var dårlige signings :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Er det nu jeg skal kalde den : 1-3 ( har oddset )
      Arrghhh forbandet pis vandt sgutte i odds :-( ... Sur røv
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        På min meget lille Bet365-skærm så det ud til, at Falkesgaard faktisk fik fingrene på Elmanders forsøg. Er det korrekt? I øvrigt meget tilfreds med at være kommet online lige efter BIFs scoring og så sætte £2 på OB som vinder til odds 4.75.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
          Hvor er det fantastisk fedt! Lækker start i denne sæson! Lad os nu holde fokus!

          Kent-effekten er en realitet!
          Findes ikke meget der er bedre end at slå de pikspillere!

          Og godt at se, at Troels-effekten også virker for fuld kraft!

          Comment


            Sådan. Fandme god strart. Vi er lidt heldige til sidst, men vi spiller altså også godt!

            Comment


              Hvor er det dog underholdende at se hvor mange bold.dk-brugere, der har alvorligt ondt i røven efter det her nederlag for BØF.
              Priceless!! :-D

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                På min meget lille Bet365-skærm så det ud til, at Falkesgaard faktisk fik fingrene på Elmanders forsøg. Er det korrekt? I øvrigt meget tilfreds med at være kommet online lige efter BIFs scoring og så sætte £2 på OB som vinder til odds 4.75.
                Jeg er temmelig overbevist om, at Falkesgaard nupper den. Det er vist det, man kalder et matchvinder moment.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Super start, og der kommer sikkert nogle bump under vejs, men glæden ved at slå Brøndby i Brøndby det er fantastisk.��

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                    Super start, og der kommer sikkert nogle bump under vejs, men glæden ved at slå Brøndby i Brøndby det er fantastisk.��
                    der kommer helt sikkert et par alvorlige bump undervejs, men glæden ved en sejr i Brøndby er det hele værd
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg er temmelig overbevist om, at Falkesgaard nupper den. Det er vist det, man kalder et matchvinder moment.

                      MvH ChrisOB
                      Takker. Ja, det var temmelig afgørende for et par af de point. Generelt godkendt i den høje ende for Falkesgaard efter min mening. Kunne godt være en smule mere aggressiv i feltet, men ellers godt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Arrghhh forbandet pis vandt sgutte i odds :-( ... Sur røv
                        Det gjorde jeg heller ikke. Jeg havde tippet hjemmesejr. Jeg er så til gengæld ikke så utilfreds med at have tabt mit bet. (c:

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                          Det gjorde jeg heller ikke. Jeg havde tippet hjemmesejr. Jeg er så til gengæld ikke så utilfreds med at have tabt mit bet. (c:
                          Sejrens sødme er fantastisk efter at have vundet i Brøndby :-) ..
                          Tænk sig at tabe penge og så alligevel vinde .. Lækker søndag .. Igen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Så kan vi gå på ulvejagt med ro i sindet... sæsonens første topopgør

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg er temmelig overbevist om, at Falkesgaard nupper den. Det er vist det, man kalder et matchvinder moment.

                              MvH ChrisOB
                              de sagde i radioen at Falkesgård fantastisk redder Elmanders skud, og BIF bliver snydt for et hjørnespark :-)
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
                                Takker. Ja, det var temmelig afgørende for et par af de point. Generelt godkendt i den høje ende for Falkesgaard efter min mening. Kunne godt være en smule mere aggressiv i feltet, men ellers godt.
                                Falke bestod ike i søndags , men det gjorde han så sandelig i dag
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X