Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Og det er vidst kun dig som ikke forstår at der er tale om en bevidst overdrivelse for at fremme pointen.. :-)
    Jeg synes normalt, at du kommer med gode indlæg, men her rammer du ved siden af.

    Jeg forstår skam godt at der bliver overdrevet, og jeg forstår også godt at det er bevidst.

    Men om det så er 10,9,8,7,6,5,4,3 eller endda dobbelt så god, så synes jeg stadigvæk det er en mærkelig udtagelse. Kasper Larsen skal være lykkelig, hvis han bare når op på samme niveau som Daniel!

    Daniel Høegh har taget Schweiz med storm, og folk i Basel synes han er et kup til de penge. Kasper Larsen blev skadet i Astana og fik aldrig hans officielle debut for klubben, der er altså stor forskel på de to spillere.

    Misforstå mig ikke, jeg sagde allerede i januars transfervindue, at jeg håbede at Kasper kom hjem, og jeg er glad for at det lykkedes. Men der er nogle stykker herinde, som beskriver Kasper, som en teenagedreng vil beskrive hans første kærlighed...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Skal man, for enhver pris, støtte op om egne talenter, når man diskuterer ham herinde? Det synes jeg ikke. Hvis man mener, han ikke er god nok (Bemærk, endnu engang, at der altså ER forskel på at sige "ikke god nok" og "ikke god"), hvorfor skal man så tie stille? Er det for ikke at såre hans følelser, sæt nu han læser med herinde? Jeg forstår ikke den logik.

      Det er muligt, man har vurderet forkert i forhold til hans reelle præstation, men hvorfor er det nødvendigt at skrive sådan noget som "Hvad blev der af at søtte op egne talenter?" Hvis man vurderer talentet ikke er stort nok, hvorfor skal man så ikke skrive det?

      MvH ChrisOB
      + 1
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Jeg synes normalt, at du kommer med gode indlæg, men her rammer du ved siden af.

        Jeg forstår skam godt at der bliver overdrevet, og jeg forstår også godt at det er bevidst.

        Men om det så er 10,9,8,7,6,5,4,3 eller endda dobbelt så god, så synes jeg stadigvæk det er en mærkelig udtagelse. Kasper Larsen skal være lykkelig, hvis han bare når op på samme niveau som Daniel!

        Daniel Høegh har taget Schweiz med storm, og folk i Basel synes han er et kup til de penge. Kasper Larsen blev skadet i Astana og fik aldrig hans officielle debut for klubben, der er altså stor forskel på de to spillere.

        Misforstå mig ikke, jeg sagde allerede i januars transfervindue, at jeg håbede at Kasper kom hjem, og jeg er glad for at det lykkedes. Men der er nogle stykker herinde, som beskriver Kasper, som en teenagedreng vil beskrive hans første kærlighed...

        Comment


          Jeg så ikke kampen .. (ja, jeg skammer mig!...:)
          Hvordan fungerede det med fem dommere? - godt, skidt, overflødigt?? ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
            Jeg så ikke kampen .. (ja, jeg skammer mig!...:)
            Hvordan fungerede det med fem dommere? - godt, skidt, overflødigt?? ...
            Føj for satan ! Kan godt forstå du skammer dig , det burde du også :-)

            De fem dommere , tja som i 99,8 % af de kampe jeg har set med fem dommere , så var de helt og aldeles overflødige . Man skulle hellere spare de penge og bruge dem på efteruddanne eller gøre dommerne 1/2 professionelle .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Jeg synes normalt, at du kommer med gode indlæg, men her rammer du ved siden af.

              Jeg forstår skam godt at der bliver overdrevet, og jeg forstår også godt at det er bevidst.

              Men om det så er 10,9,8,7,6,5,4,3 eller endda dobbelt så god, så synes jeg stadigvæk det er en mærkelig udtagelse. Kasper Larsen skal være lykkelig, hvis han bare når op på samme niveau som Daniel!

              Daniel Høegh har taget Schweiz med storm, og folk i Basel synes han er et kup til de penge. Kasper Larsen blev skadet i Astana og fik aldrig hans officielle debut for klubben, der er altså stor forskel på de to spillere.

              Misforstå mig ikke, jeg sagde allerede i januars transfervindue, at jeg håbede at Kasper kom hjem, og jeg er glad for at det lykkedes. Men der er nogle stykker herinde, som beskriver Kasper, som en teenagedreng vil beskrive hans første kærlighed...
              Vi taler om den Daniel Høgh som i store dele af sidste sæson ikke kunne komme på holdet i bundklubben OB, ikke?

              Jeg holder også meget af Daniel, men det tangerer altså selektiv hukommelse når man taler Kasper Larsen ned med argumentet om at han "skal være lykkelig hvis han bare når op på samme niveau som Daniel".

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Vi taler om den Daniel Høgh som i store dele af sidste sæson ikke kunne komme på holdet i bundklubben OB, ikke?

                Jeg holder også meget af Daniel, men det tangerer altså selektiv hukommelse når man taler Kasper Larsen ned med argumentet om at han "skal være lykkelig hvis han bare når op på samme niveau som Daniel".
                For ikke at nævne at Kasper slog Daniel af holdet et stykke tid.
                Daniel havde en kæmpe nedtur, og på det punkt kan deres karrier sammenlignes.. De er begge meget talentfulde, de har slået hinanden af holdet, og de har begge haft dårlige perioder, men i hvert fald også rigtig gode perioder.. Derfor er jeg ikke i tvivl om at Kasper nok skal blive en stor værdi for os - han er en stor værdi for os! Han bliver kun bedre med flere kampe. Det bekymre jeg mig ikke om.. Han er fremtidens mand!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                  Jeg så ikke kampen .. (ja, jeg skammer mig!...:)
                  Hvordan fungerede det med fem dommere? - godt, skidt, overflødigt?? ...
                  Bare for at detaljeknalde lidt så var der seks dommere og der vil i alt være 25 kampe i sæsonen med seks dommere.
                  Skal man tage hovedpersonens ord for gode varer, så var det en succes:

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...over-ny-hjaelp

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Føj for satan ! Kan godt forstå du skammer dig , det burde du også :-)

                    De fem dommere , tja som i 99,8 % af de kampe jeg har set med fem dommere , så var de helt og aldeles overflødige . Man skulle hellere spare de penge og bruge dem på efteruddanne eller gøre dommerne 1/2 professionelle .
                    Fuldstændigt enig. De var en decideret joke, da de varmede op i Brøndby. Mærkeligste 'storkebevægelser' jeg har set, folk skreg af grin - og ingen nytte gjorde de i kampen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Vi taler om den Daniel Høgh som i store dele af sidste sæson ikke kunne komme på holdet i bundklubben OB, ikke?

                      Jeg holder også meget af Daniel, men det tangerer altså selektiv hukommelse når man taler Kasper Larsen ned med argumentet om at han "skal være lykkelig hvis han bare når op på samme niveau som Daniel".
                      Komsi... Det der er godt nok desperat Nu hvor du har skiftet emne, vil jeg tillade mig, at minde dig om, hvad der blev snakket om, før du hoppede ind i snakken og tog den et helt andet sted hen.

                      Der er en bager, som skriver at Kasper bliver ti gange bedre end Daniel, det kan jeg af gode grunde ikke tage seriøst.

                      Så kommer du med følgende kommentar til mig: Og det er vidst kun dig som ikke forstår at der er tale om en bevidst overdrivelse for at fremme pointen.. :-)

                      Så siger jeg blot til dig, at der er stor forskel på hvad Kasper har vist ind til nu, og så på det Høegh viser i øjeblikket.

                      Hvorefter du begynder at snakke om Daniel Høegh i SIDSTE sæson, og du påstår endda, at jeg har en selektiv hukommelse...

                      Jeg gider ikke engang svare på det, for hvis mit svar ikke passer dig, så skifter du jo bare emne og svare på noget helt andet...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Føj for satan ! Kan godt forstå du skammer dig , det burde du også :-)

                        De fem dommere , tja som i 99,8 % af de kampe jeg har set med fem dommere , så var de helt og aldeles overflødige . Man skulle hellere spare de penge og bruge dem på efteruddanne eller gøre dommerne 1/2 professionelle .
                        Kenn Hansen er (ikke overraskende) uenig med dig. Synes egentlig det er meget rart med en artikel der fortæller den "anden side" af sagen, for jeg har også tit tænkt dem som overflødige, men det kan godt være fordi al kommunikationen foregår via headset. Iflg. Kenn Hansen blev Skulas bold på træværket i hvert fald dømt som ikke inde på baggrund af den ekstra dommer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bolaños Se indlæg
                          Kasper Larsen er to år yngre end Daniel, og han har allerede spillet 83 kampe. Det viser i sig selv, at han er et stort talent. Samtidig har han spillet dobbelt så mange U-landskampe som Daniel. Personlig synes jeg han gjorde det fremragende lige da han kom ind på OB-holdet, derefter havde han en dårligere periode, der endte med udlejningen. Nu synes jeg, han er tilbage på det imponerende "gamle" niveau. Samtidig med at han begynder at have mere erfaring. Så alt i alt ser jeg fremskridt. En forsvarsspiller på kun 22 år vil være lidt mere svingende end en garvet rotte - men til gengæld kan slutproduktet blive bedre.

                          Efter min smag taler du Kasper for meget ned - også urimeligt ned i forhold til hvordan han har spillet - men selvfølgelig er det i sidste instans en personlig vurdering. Heldigvis er det op til den sportlige sektor at vurdere, hvem der skal spille. Jeg forventer Kent holder fast i KL, så længe han leverer på det nuværende niveau.
                          Se, det var vel ikke så svært at skrive et indlæg uden at udvise din totale foragt for mit debatvirke, var det? Men jeg ville da gerne ha' du svarede på mine spørgsmål. Hvorfor er det så pokkers slemt, at mene at Kasper Larsen ikke er god nok? Og ikke at tro på hans udviklingsmuligheder?

                          Skal man mene det samme som dig? Og hvorfor er noget "trist", bare fordi man er uenig? Skal jeg så vende den om og sige, at du, efter min smag, taler Kasper Larsen for meget OP i forhold til, hvordan jeg har oplevet ham? Og så mene det er "sørgeligt"? Nej vel?

                          "En lille én til ChrisOB" og så en omgang "hvor er du sørgelig" bavl - var det virkeligt nødvendigt? I stedet for kunne du ha skrevet det dér, velargumenterede, ovenstående. Men i din verden, der er det vel sådan at "ikke god nok" vitterligt betyder "ikke god". Det skulle man tro. Skal man partout mene, at Kasper Larsen bliver en kæmpe profil, før at du er enig?

                          Du manglede bare at sætte ordet "rigtige" ind efter dit "os fans, der tror på dig Kasper Larsen", og så var vi tilbage i de gamle riller om, at hvis man ikke tror på dén og dén spiller, ja så er man ikke "rigtig" fan. Sådan føltes det.

                          Jeg er godt klar over, at du ikke kan tåle min bombastiske stil, men for filan, hvis du ikke kan tåle det, hvorfor skriver du så sådan en stikpille til mig? Velvidende, at jeg vil svare på det. I en uendelig kaskade?

                          Og så dit forfærdelige vrøvl om, at jeg "sjældent" tror på vores unge talenter, som er hjemmestrikket i dit eget univers, fordi det lige passer ind i din forudtagne mening om min mening. Jeg tror på vores unge talenter. Men kun hvis der er noget virkelig spændende at arbejde med. And sorry. I just don't see it i Kasper Larsen. Ambitionsniveau versus reality. Hvis Kasper Larsen ender med at blive en profil har jeg taget fejl. Men han er jo ikke en profil, endnu. Han har bare, ligesom hele holdet, fået en rigtig god start med Kent Nielsen. Så må tiden vise, om han vitterligt inderholder mere udviklingspotentiale, eller om det bare er noget nogen har bildt sig ind, fordi de så gerne VIL have, at han har det.

                          Og i modsætning til dig - og et par andre, så vil jeg hverken hovere, kalde dig sørgelig eller noget lignende eller for den sags skyld tvinge dig til at "æde en pille", hvis jeg får ret.

                          Og det tror jeg, at jeg får. Kasper Larsen bliver ingen stor profil. Han kan givet blive en bedre spiller, end jeg på nuværende tidspunkt giver ham kredit for, men "landshold", "Premier League" og "kæmpe talent? Det er han ikke. Det bliver han ikke. Og det kan du så mene er nok så meget "urimeligt", det er min mening. Og den er ikke "trist" eller nogle andre nedladende tillægsord.

                          For mig lyder det som om, at du ikke vil ha' man skal skrive negativt om nogle af vores spillere, i tilfælde af at de læser med herinde og får deres stakkels små følelser såret. Hvis man lader sig påvirke af en fans skriverier, som i den grad er subjektiv, ligesom din er, så har man valgt den forkerte branche og skal vel, populært sagt "tørre øjnene".

                          Det er ikke en social klub vi driver, eller skal drive.

                          Tak for nu - regner ikke med, at du besvarer mine spørgsmål.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Se, det var vel ikke så svært at skrive et indlæg uden at udvise din totale foragt for mit debatvirke, var det? Men jeg ville da gerne ha' du svarede på mine spørgsmål. Hvorfor er det så pokkers slemt, at mene at Kasper Larsen ikke er god nok? Og ikke at tro på hans udviklingsmuligheder?

                            Skal man mene det samme som dig? Og hvorfor er noget "trist", bare fordi man er uenig? Skal jeg så vende den om og sige, at du, efter min smag, taler Kasper Larsen for meget OP i forhold til, hvordan jeg har oplevet ham? Og så mene det er "sørgeligt"? Nej vel?

                            "En lille én til ChrisOB" og så en omgang "hvor er du sørgelig" bavl - var det virkeligt nødvendigt? I stedet for kunne du ha skrevet det dér, velargumenterede, ovenstående. Men i din verden, der er det vel sådan at "ikke god nok" vitterligt betyder "ikke god". Det skulle man tro. Skal man partout mene, at Kasper Larsen bliver en kæmpe profil, før at du er enig?

                            Du manglede bare at sætte ordet "rigtige" ind efter dit "os fans, der tror på dig Kasper Larsen", og så var vi tilbage i de gamle riller om, at hvis man ikke tror på dén og dén spiller, ja så er man ikke "rigtig" fan. Sådan føltes det.

                            Jeg er godt klar over, at du ikke kan tåle min bombastiske stil, men for filan, hvis du ikke kan tåle det, hvorfor skriver du så sådan en stikpille til mig? Velvidende, at jeg vil svare på det. I en uendelig kaskade?

                            Og så dit forfærdelige vrøvl om, at jeg "sjældent" tror på vores unge talenter, som er hjemmestrikket i dit eget univers, fordi det lige passer ind i din forudtagne mening om min mening. Jeg tror på vores unge talenter. Men kun hvis der er noget virkelig spændende at arbejde med. And sorry. I just don't see it i Kasper Larsen. Ambitionsniveau versus reality. Hvis Kasper Larsen ender med at blive en profil har jeg taget fejl. Men han er jo ikke en profil, endnu. Han har bare, ligesom hele holdet, fået en rigtig god start med Kent Nielsen. Så må tiden vise, om han vitterligt inderholder mere udviklingspotentiale, eller om det bare er noget nogen har bildt sig ind, fordi de så gerne VIL have, at han har det.

                            Og i modsætning til dig - og et par andre, så vil jeg hverken hovere, kalde dig sørgelig eller noget lignende eller for den sags skyld tvinge dig til at "æde en pille", hvis jeg får ret.

                            Og det tror jeg, at jeg får. Kasper Larsen bliver ingen stor profil. Han kan givet blive en bedre spiller, end jeg på nuværende tidspunkt giver ham kredit for, men "landshold", "Premier League" og "kæmpe talent? Det er han ikke. Det bliver han ikke. Og det kan du så mene er nok så meget "urimeligt", det er min mening. Og den er ikke "trist" eller nogle andre nedladende tillægsord.

                            For mig lyder det som om, at du ikke vil ha' man skal skrive negativt om nogle af vores spillere, i tilfælde af at de læser med herinde og får deres stakkels små følelser såret. Hvis man lader sig påvirke af en fans skriverier, som i den grad er subjektiv, ligesom din er, så har man valgt den forkerte branche og skal vel, populært sagt "tørre øjnene".

                            Det er ikke en social klub vi driver, eller skal drive.

                            Tak for nu - regner ikke med, at du besvarer mine spørgsmål.

                            MvH ChrisOB
                            Hvis du virkelig kan lægge så meget trash-talk ind i Bolanos' ellers nogenlunde tilforladelige indlæg, tror jeg altså du gør noget af det, du beskylder ham for: At få det han skriver til at passe"ind i din forudtagne mening om min mening".

                            Just my two cents-

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              Hvis du virkelig kan lægge så meget trash-talk ind i Bolanos' ellers nogenlunde tilforladelige indlæg, tror jeg altså du gør noget af det, du beskylder ham for: At få det han skriver til at passe"ind i din forudtagne mening om min mening".

                              Just my two cents-
                              Givet. Blev bare pissed over hans "trist for dig" og du tror "sjældent" på vores talenter bavl.

                              Det kan du så mene er nogenlunde tilforladeligt. Jeg blev fornærmet over det.

                              Og det er ikke første gang vi har bumped heads.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Givet. Blev bare pissed over hans "trist for dig" og du tror "sjældent" på vores talenter bavl.

                                Det kan du så mene er nogenlunde tilforladeligt. Jeg blev fornærmet over det.

                                Og det er ikke første gang vi har bumped heads.

                                MvH ChrisOB
                                Fair nok - jeg kender ikke jeres forhistorie, jeg så umiddelbart bare dit svar som en markant overreaktion, men som sagt uden at vide noget om jeres indbyrdes relationer.

                                Comment

                                Working...
                                X