Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Brøndby IF - OB, 26/7
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDet er vigtigt. Kan ikke se vi får point ude imod Brøndby uden Falk og Desler. Jeg ser gode muligheder for point, men vi skal være i stærkeste opstilling!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægHverken Lasse Nielsen eller Thomas Mikkelsen er udtaget til morgendagens kamp. Mærkeligt at Lasse Nielsen ikke er med som reserve, mon han er på vej væk?
Comment
-
Godt at høre, at det ikke er slemt med Falk. Måske Kent skal lade ham starte ude, så han kan komme ind med friske ben, når bif er ved at være trætte. Blot en tanke.
Underligt med Lasse N. Hvad hvis KL eller HJ går i stykker? Er det så ind med Diarra eller Kryger? Hmmm.
Er hans røde temperament løbet af med ham og han har været i skænderi med Kent, monstro?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægGodt at høre, at det ikke er slemt med Falk. Måske Kent skal lade ham starte ude, så han kan komme ind med friske ben, når bif er ved at være trætte. Blot en tanke.
Underligt med Lasse N. Hvad hvis KL eller HJ går i stykker? Er det så ind med Diarra eller Kryger? Hmmm.
Er hans røde temperament løbet af med ham og han har været i skænderi med Kent, monstro?
MvT
I mine øjne ligner det som sagt at han er blevet fortrængt af Diarra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke at andre mediefolk fanger denne "historie" og vi kan finde ud af hvad forklaringen er.
I mine øjne ligner det som sagt at han er blevet fortrængt af Diarra
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment