Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Benjamin Kirsten
Collapse
X
-
74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!
MvTJH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDu er mild i dag ... Det et sq ikke godt nok at vi et par dage fra sæsonstart ikke har vires keepere på plads og så tager vi en prøvetræning med en 2. Bundesligaspiller ind ... Helt ærligt ....
Jeg har tiltro til, at Høgh og KN kan vurdere om han er det der skal til. Måske som 2. målmand efter Falke?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg2. Bundesliga er en god liga. Hvis du er profil der, kan du også blive det på de fleste hold i SL. Men det er bekymrende, at en klub han har været i i så mange år ikke vil forlænge. Jeg har ikke set kampe med ham, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hans niveau. Men bare fordi han kommer fra 2. bundesliga, så kan han sagtens være en rigtig god spiller.
Jeg har tiltro til, at Høgh og KN kan vurdere om han er det der skal til. Måske som 2. målmand efter Falke?
Ingen klar 1. Målmand før den ene har vundet pladsen som Toppel gjorde over JC
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!
MvT
Det ER ikke imponerende.Last edited by Entusiastens; 17-07-2015, 19:18.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlægDer er små 7 milliarder mennesker på kloden. Ulf Kirstens søn, med et tvivlsomt CV? Der MÅ sgu da være andre.
hvem er ham her i øvrigt: http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægMed Toppel vidste man da hvad man havde ... Og Ousager for den sags skyld ...
hvem er ham her i øvrigt: http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægEller da Roy Carroll blev hentet..
http://www.transfermarkt.co.uk/roy-c...n/spieler/3534
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHjælp mig lige ... Hvem?
MvT"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment