Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Benjamin Kirsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det handler måske også om Jesper Hansens løn, som vist skulle være i den pebrede ende - især fordi Evian ikke har ham som 1.valg. Jesper Hansen ville være OK, men jeg har egentlig aldrig set noget stort lys i ham, heller ikke da FCN blev mestre og han spillede sin nok bedste sæson. Han har rutine og er god med fødderne, men hvis han koster en bondegård i løn, så er det jo også en prioritering.
    Det morsomme er at FCN var tæt på ikke at forlænge med JH, men kunne ikke finde noget bedre. Sæsonen efter vandt de guld :) Sådan går det hurtigt i fodbold - ingen tvivl om at han dog har udviklet sig siden dengang.

    Comment


      #47
      74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!

        MvT
        +1
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Du er mild i dag ... Det et sq ikke godt nok at vi et par dage fra sæsonstart ikke har vires keepere på plads og så tager vi en prøvetræning med en 2. Bundesligaspiller ind ... Helt ærligt ....
          2. Bundesliga er en god liga. Hvis du er profil der, kan du også blive det på de fleste hold i SL. Men det er bekymrende, at en klub han har været i i så mange år ikke vil forlænge. Jeg har ikke set kampe med ham, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hans niveau. Men bare fordi han kommer fra 2. bundesliga, så kan han sagtens være en rigtig god spiller.

          Jeg har tiltro til, at Høgh og KN kan vurdere om han er det der skal til. Måske som 2. målmand efter Falke?
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            2. Bundesliga er en god liga. Hvis du er profil der, kan du også blive det på de fleste hold i SL. Men det er bekymrende, at en klub han har været i i så mange år ikke vil forlænge. Jeg har ikke set kampe med ham, så jeg skal ikke kunne udtale mig om hans niveau. Men bare fordi han kommer fra 2. bundesliga, så kan han sagtens være en rigtig god spiller.

            Jeg har tiltro til, at Høgh og KN kan vurdere om han er det der skal til. Måske som 2. målmand efter Falke?
            Hvis han bliver signet ligner det i mine øjne en åben kamp mellem de 2.
            Ingen klar 1. Målmand før den ene har vundet pladsen som Toppel gjorde over JC

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              74 2. bundesligakampe og 17 cleansheet lyder altså som et udmærket CV i mine øre. 2. bundesliga er en ret god liga, og man skal ikke tro at hvilken som helst suppespiller ville kunne komme på holdet der. Jeg er rigtig glad for at høre, at Kirsten ikke giver riposter væk. 28 år er en god alder for en keeper. Ungdomsopdragelse i Leverkusen er heller ikke en ringe ting. Det er nu han peaker og hvorfor ikke gøre det i OB? Desuden er tysk sådan et dejligt kommandosprog, så glæder mig til at høre Kirsten skrige af forsvaret. Jeg synes han lyder vildt spændende!

              MvT
              Han har i år spillet 3. bundesliga og var tolvtebedst ...det synes kicker.de. i hvert fald.
              Det ER ikke imponerende.
              Last edited by Entusiastens; 17-07-2015, 19:18.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #52
                Der er små 7 milliarder mennesker på kloden. Ulf Kirstens søn, med et tvivlsomt CV? Der MÅ sgu da være andre.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Der er små 7 milliarder mennesker på kloden. Ulf Kirstens søn, med et tvivlsomt CV? Der MÅ sgu da være andre.
                  Med Toppel vidste man da hvad man havde ... Og Ousager for den sags skyld ...

                  hvem er ham her i øvrigt: http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Med Toppel vidste man da hvad man havde ... Og Ousager for den sags skyld ...

                    hvem er ham her i øvrigt: http://www.spillerforeningen.dk/viewpage.jsp?id=218
                    Hjælp mig lige ... Hvem?

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #55
                      Kunne vel reelt risikere de underskriver kontrakt søndag formiddag og så står han på mål mod Hobro samme eftermiddag. lidt a la Antipas sidste år.
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                        Kunne vel reelt risikere de underskriver kontrakt søndag formiddag og så står han på mål mod Hobro samme eftermiddag. lidt a la Antipas sidste år.
                        Eller da Roy Carroll blev hentet..

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Eller da Roy Carroll blev hentet..
                          Så lige at Roy Carroll iflg. Transfermarkt har 100 cleansheet i 299 kampe. Det er sgu ret godt gået.

                          http://www.transfermarkt.co.uk/roy-c...n/spieler/3534

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #58
                            Roy Carroll var fucking klasse! Elskede den brite

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                              Kunne vel reelt risikere de underskriver kontrakt søndag formiddag og så står han på mål mod Hobro samme eftermiddag. lidt a la Antipas sidste år.
                              Det ville være vildt. Meeeeen

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Hjælp mig lige ... Hvem?

                                MvT
                                Anders Michelsen. Målmand fra OB ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X