Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Benjamin Kirsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
    De venter jo på AL blir fri af sin united kontrakt så derfor vil de kun leje.. Mit gæt!
    Mon ikke Toppel havde fået det år mere så, til en "ordentlig løn", så der samtidig også var kommet ro på den post... Håber virkelig ikke vores nye projekt står med en åben målmands situation her op til sæsonstart, fordi man satser på det andet engang om et år... (og inden nogen ser spøgelser, så nej, jeg afskriver ikke Falke her, men det er jo nu engang sådan det er)... Så må vi heller ikke håbe Linde får det rigtige tilbud i mellemtiden...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      helt enig....og selvfølgelig skal han have en chance - men alene det han hedder Kirsten siger mig det ikke kommer til at fungere
      Hehe, nej det er ikke det mest heldige navn
      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

      Comment


        #33
        Det er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).

        Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.
        Last edited by WhyNot?; 17-07-2015, 11:33.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Det er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).

          Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.
          det kan jo også være det er måden at give radza chancen....ved ikke at hente et klart 1. valg til posten. Husk at vi altså SKAL have 3 målmænd, 2 er simplethen ikke holdbart. Så kan jo være man giver kirsten en kort kontrakt og så håber på Radza stepper op over det næste år.

          Men tryg ved det er jeg sgutte

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            Det er jo Wessels om igen. Jeg forstår ikke hvis vi henter en mand der har spillet 2. og 3. bedste række i Tyskland. Så kan vi ligeså godt give chancen til vores egen Radza. Jeg vil til en hver tid hellere satse på vores egne talenter, end at hente spillere som ikke umiddelbart er direkte forstærkninger (Kryger, Mikkelsen, Lado osv.).

            Edit: Jeg tror dog også at det er en forhandlingstaktik. Vi er sikkert i forhandlinger med en anden, og prøver at presse måske både klub og spiller, ved at vise at vi har andre i spil til posten.
            som skrevet før er der eksempler på at det er sket før. Jeg mener dengang Vadòcz blev landet var der en tysker med et godt navn og stærkt cv som også pludselig skulle spille en træningskamp mod FC Fyn.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Hehe, nej det er ikke det mest heldige navn
              en "smule" OT ...men jeg kommer til tænke på denne herlighed https://www.youtube.com/watch?v=IP2QLkj84oQ

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                Måske vores kommende målmand? Jeg har aldrig hørt om ham før. 28 år fra 2. Bundesliga
                Tolvtebedst i 3. bundesliga, hvis man skal tro kicker ...
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Tolvtebedst i 3. bundesliga, hvis man skal tro kicker ...

                  Comment


                    #39
                    CVet er ikke imponerende, og vi kender jo ikke baggrunden. For et par år siden havde vi jo et mindre rend af prøvespillere; det er lidt stoppet i Jesper Hansens tid, men derfor kan det jo være fint at give en spiller chancen for at bevise sig. Tager Ja-hatten på og tænker at Kent godt kan finde ud af at sige fra, hvis det er en spiller, der bare ikke dur.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                      Så vidt jeg har hørt fik OB ham tilbudt, til omkring 2 mill., men ville kun leje. Evian har brug for kapitalen og vil derfor ikke leje ud hvis de kan slippe.
                      Det handler måske også om Jesper Hansens løn, som vist skulle være i den pebrede ende - især fordi Evian ikke har ham som 1.valg. Jesper Hansen ville være OK, men jeg har egentlig aldrig set noget stort lys i ham, heller ikke da FCN blev mestre og han spillede sin nok bedste sæson. Han har rutine og er god med fødderne, men hvis han koster en bondegård i løn, så er det jo også en prioritering.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        CVet er ikke imponerende, og vi kender jo ikke baggrunden. For et par år siden havde vi jo et mindre rend af prøvespillere; det er lidt stoppet i Jesper Hansens tid, men derfor kan det jo være fint at give en spiller chancen for at bevise sig. Tager Ja-hatten på og tænker at Kent godt kan finde ud af at sige fra, hvis det er en spiller, der bare ikke dur.
                        Jeg har også fuld tillid til at KN vender tomlen hvis det viser sig at Kirstens niveau ikke er stærkt nok. Det afhænger så igen af hvad der ses på; er Fslkesgård vurderet stærk nok til startpladsen og der "bare" skal en kapabel reserve i truppen er det måske forståeligt....men ikke helt alligevel. Hvis det er til 2/3. keeper rollen må der kunne findes en rutineret dansker der opfylder kravene
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #42
                          Ved kun lidt om ham. Kirsten er en godt fyr, fanserne elsker ham meget. Han har erfaring men som målmand er han en "Toppel-fyr". Meget gode reaktioner men mange problemer med højr bolde og at herske i feltet. Tænker så at vi kunne have holde Toppel. Men lad os kun vente hvad Høghen siger...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Og Dresden ville ikke forlænge ved kontraktudløb. Jeg er lettere forbeholden.
                            Du er mild i dag ... Det et sq ikke godt nok at vi et par dage fra sæsonstart ikke har vires keepere på plads og så tager vi en prøvetræning med en 2. Bundesligaspiller ind ... Helt ærligt ....
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Envi Se indlæg
                              Giv nu manden en reel chance inden I helt bortdømmer ham ! Tror godt Lindegaard-ambitionsniveauet / drømme kan pakkes væk og realismen indfinde sig igen ;-)
                              Men en Jesper Hansen/Rønnow er vel ok??!
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Du er mild i dag ... Det et sq ikke godt nok at vi et par dage fra sæsonstart ikke har vires keepere på plads og så tager vi en prøvetræning med en 2. Bundesligaspiller ind ... Helt ærligt ....
                                helst ikke en ny wessels!

                                Comment

                                Working...
                                X