Et sted mellem Lindegaard, og en keeper fra 2./3.bundesligaen er der formentlig også plads til en gylden middelvej... Specielt når nu Jesper Hansen var en helt reel ulighed, som blot blev fravalgt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Benjamin Kirsten
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Envi Se indlægGiv nu manden en reel chance inden I helt bortdømmer ham ! Tror godt Lindegaard-ambitionsniveauet / drømme kan pakkes væk og realismen indfinde sig igen ;-)Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægEt sted mellem Lindegaard, og en keeper fra 2./3.bundesligaen er der formentlig også plads til en gylden middelvej... Specielt når nu Jesper Hansen var en helt reel ulighed, som blot blev fravalgt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægSå vidt jeg har hørt fik OB ham tilbudt, til omkring 2 mill., men ville kun leje. Evian har brug for kapitalen og vil derfor ikke leje ud hvis de kan slippe.
Måske signon fee og høj løn var grunden til man sagde nej , melder historien noget om det ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af christianpw Se indlægJeg sidder inde ved træningen.
Han har haft en del gode redninger og virker ikke usikker på fødderne.
Falkesgaard har i øvrigt også set godt ud, når jeg har kigget på målmandstræningen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægSom jeg har fået fortalt det, handler det primært om at OB kun vil leje JH, men altså... Who knows..
Der virker 2 mill som en god handel.. Vi kender hans niveau her i DK. Og det er vel ikke blevet dårligere i Frankrig..
En tysk lottokupon virker ikke som en tryg handel når vores forsvar er helt nyt og umiddelbart ikke har topklasse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægKunne denne Kirsten ikke tænkes at blive brugt som et led i forhandlingerne med Evian (eller andre klubber), for at vise at vi bare kigger andre veje så længe prisen ikke er den rigtige?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægKunne denne Kirsten ikke tænkes at blive brugt som et led i forhandlingerne med Evian (eller andre klubber), for at vise at vi bare kigger andre veje så længe prisen ikke er den rigtige?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment