Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægJeg tror grunden til at Jesper Hansen har fortalt pressen om sine to bud, er at få alt presset over på Aab, i teorien ved vi ikke om det ene har været på 50.000 og det andet på 60.000.
Comment
-
Helt seriøst, så kan de jo ikke forvente at vi vil betale ½ million for en spiller vi får gratis til vinter. Synes faktisk de skal være glad for alt vi vil give, når man tænker på de også spare hans løn.
Jeg vil sige at 250.000 er absolut maks for hvad vi skal give. Ellers kan vi godt vente et ½ år, når nu Festersen er kommet så godt i gang.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægFestersen har scoret 1 mål mere end hele aab i sæsonen. Fantastisk handel. Godt han ikke endte i Brøndby.
Tror jeg.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Det handler bare ikke kun om, at AaB kan spare nogle lønkroner ved at lade ham gå. Det handler også om, at én af deres konkurrenter (os) bliver forstærket. Der kan de sagtens have en interesse i at ofre den halve million inkl. løn, som de nu går glip af. Hvis Festersen skulle blive skadet, er vi jo stadig tynde i angrebet, og det ved Gaarde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægDet handler bare ikke kun om, at AaB kan spare nogle lønkroner ved at lade ham gå. Det handler også om, at én af deres konkurrenter (os) bliver forstærket. Der kan de sagtens have en interesse i at ofre den halve million inkl. løn, som de nu går glip af. Hvis Festersen skulle blive skadet, er vi jo stadig tynde i angrebet, og det ved Gaarde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægEn ting er at de måske håber på at kunne få lidt ekstra ved at gøre OB møre. Men de får altså også ekstremt meget dårlig omtale på det her AaB. Hver gang de spiller en kamp, står eksperterne nærmest og sviner dem til for ikke at bruge ham eller komme af med ham nu og spare lønkroner.
Tror også problemet er at hvis de afgiver ham nu nærmest gratis, er det jo en kraftig indrømmelse om at de tog fejl fra start, og bare skulle have sparet den ekstra måneds løn, de nu allerede har betalt siden aftalen blev offentliggjort. Lige nu betaler de til noget de ikke bruger, og det er vil ikke god ledelse?
Jeg ved virkeligt ikke hvad de har tænkt - men det virker godt nok som ren amatør time, de vinder bestemt ikke på det - men det er der ingen der gør desværre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHelt seriøst, så kan de jo ikke forvente at vi vil betale ½ million for en spiller vi får gratis til vinter. Synes faktisk de skal være glad for alt vi vil give, når man tænker på de også spare hans løn.
Jeg vil sige at 250.000 er absolut maks for hvad vi skal give. Ellers kan vi godt vente et ½ år, når nu Festersen er kommet så godt i gang.
Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.Last edited by obforever; 11-08-2015, 20:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægInden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.
Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægInden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.
Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
Men hvad der er ret og rimeligt for at få løst en spiller fra sin kontrakt 5 mdr. før tid - det aner vi jo reelt intet om
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægOg netop fordi at Derveld var en vigtig del af vores hold kan du ikke sammenligne de to ting......
Comment
Comment