Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
    Bold.dk skriver at Poznan har smidt 3,2 mio. for Bille -
    Gad vide hvad vi kunne have fået for AK - der jo var første valg. Burde vi have solgt for 5 mio.?? - Han er jo i princippet en reservespiller.....

    Comment


      Tror ikke det var OB der havde chancen for at sælge AK til Poznan, nærmere fordi han var på en fri, inden han kom til OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
        Bold.dk skriver at Poznan har smidt 3,2 mio. for Bille -
        Gad vide hvad vi kunne have fået for AK - der jo var første valg. Burde vi have solgt for 5 mio.?? - Han er jo i princippet en reservespiller.....
        Nu kom AK til som den sidste og blev lidt skadet. Jeg tror ikke han forbliver reserve på den lange bane. Det er heller ikke sikkert vi kan holde på Zohore ved kontraktudløb. AK har vi jo fået skrevet med til evig tid (stort set). Jeg er meget glad for vi ikke solgte.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
          Tror ikke det var OB der havde chancen for at sælge AK til Poznan, nærmere fordi han var på en fri, inden han kom til OB.
          Bold mener jo at vide, at de først var efter ham i sommers da OB endte med at få hans underskrift. Og nu henvendte de sig så til OB i et forsøg på at købe ham fri - hvilket blev afvist.

          Comment


            Jep, ser sådan ud, havde ikke tjekket linket fra bold.dk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
              Bold.dk skriver at Poznan har smidt 3,2 mio. for Bille -
              Gad vide hvad vi kunne have fået for AK - der jo var første valg. Burde vi have solgt for 5 mio.?? - Han er jo i princippet en reservespiller.....
              Er helt sikker at vi købte ham for start-11( vi skrev jo en lang kontrakt), men han havde en dårlig start (fryset i Aab, skadet derefter). Tænkeo han vil nok komme i gang og vi vil være glad at have ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                Hmmm... så lige hvem der var agenten for AK...

                Comment


                  Ville satme være synd, hvis man allerede havde solgt AK. Nu har vi endelig en klasseangriber der er uhyre alsidig af en Superligaangriber at være og samtidig har forankring i klubben, så ville det da være trist, hvis man ikke fik prøvet det ordenligt af. Med en 5-årig kontrakt og en alder af blot 26, kan vi have så meget glæde af AK, samt indkassere et transferbeløb på den gode side af 10 mio. imo, det tror jeg også godt, at man er klar over i OB.

                  Og så er AK selvfølgelig ikke tiltænkt som værende reservespiller, nej. Hans opstart i AaB, samt den ryg, som han havde problemer med i store dele af efteråret, ødelagde jo den halvsæson for ham. Jeg kunne sagtens se AK gå hen og blive vores helt store profil i foråret, han har alle værktøjerne til det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
                    Bold.dk skriver at Poznan har smidt 3,2 mio. for Bille -
                    Gad vide hvad vi kunne have fået for AK - der jo var første valg. Burde vi have solgt for 5 mio.?? - Han er jo i princippet en reservespiller.....
                    Jeg håber vi for alvor får gang i Zohore, og sælger ham dyrt inden for et års tid, så AK kan blive førsteangriber. Jeg kan langt bedre li' AK som type end Zohore, der stadig er lidt lad i bevægelserne og udstålingen.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg håber vi for alvor får gang i Zohore, og sælger ham dyrt inden for et års tid, så AK kan blive førsteangriber. Jeg kan langt bedre li' AK som type end Zohore, der stadig er lidt lad i bevægelserne og udstålingen.
                      Hvis han skal sælges dyrt skal det nok være til sommer.. Jeg så nu gerne man forlængede med ham og beholdte ham længe..
                      Men klart at kommer der en klub der vil betale 10 mill + skal han da sælges.. for succes det har han altså nu. Masser af mål for OB og U21..

                      Comment


                        AK ser frem til Fester samarbejde

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...en-samarbejde/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis han skal sælges dyrt skal det nok være til sommer.. Jeg så nu gerne man forlængede med ham og beholdte ham længe..
                          Men klart at kommer der en klub der vil betale 10 mill + skal han da sælges.. for succes det har han altså nu. Masser af mål for OB og U21..
                          Hold kæft, hvor er vi kloge
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Hold kæft, hvor er vi kloge
                            Ja det er helt vildt...

                            Comment


                              Men er jeg den eneste der sidder med en lille fyr i baghovedet der hvisker til mig at Fester og AK ikke passer super godt sammen??
                              De er for ens... Og vi nok stor debatterer om det inden for en måned eller 2..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men er jeg den eneste der sidder med en lille fyr i baghovedet der hvisker til mig at Fester og AK ikke passer super godt sammen??
                                De er for ens... Og vi nok stor debatterer om det inden for en måned eller 2..
                                Er delvis enig... Jeg kan sagtens forstå hvis folk sidder og synes at vores 2 foretrukne kommer til at ligne hinanden for meget... Omvendt vil jeg så sige at den største grund til det nok er at AK kan mere end Zohore... Lidt hårdt sagt har vi det samme angreb, AK kan bare lidt andre ting også udover det, så derfor bliver det også hvordan vi selv(KN) vælger at bruge ham...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X