Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægTror ikke det hjælper....der skal penge på bordetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægden slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
Men der var han vist lejet, så det kan være reglerne er anderledes der..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kmb Se indlægEr ret overbevist om at FCK havde lignende krav for nogle år siden da Søren Frederiksen blev hentet til SønderjyskE.. Der måtte SønderjyskE vist spørge om lov til at bruge ham i en pokalkamp mod netop FCK..
Men der var han vist lejet, så det kan være reglerne er anderledes der..
Ellers ville alle klubber jo også hver gang de solgte en spiller sige at han ikke må spille mod dem, hvilket jo vil ende i kaos. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægAftaler om at en spiller ikke stiller op mod hans gamle klub....så vidt jeg huskerDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægKorrekt. Når en klub lejer en spiller, kan den klub der ejer ham (udlejer) stille krav om at han ikke må spille mod klubben, som ejer ham. Men ved et kontraktskifte, kan hans tidligere klub ikke stille nogle krav om hvilke hold han må spille mod, da de ikke længere har kontrakt på spilleren, og derfor er det hans nye klub der bestemmer.
Ellers ville alle klubber jo også hver gang de solgte en spiller sige at han ikke må spille mod dem, hvilket jo vil ende i kaos. :)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdu virker ret sikker i "sagen". Jeg gik lige og overvejede om den omtalte "aftale" ikke blev annulleret igen og var faktisk ved at skrive det og det skal stadig være min tro at den blev det
Comment
Comment