Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Ingen taler om at han skal afgives næsten gratis. OB har afleveret 2 bud på AK.
    Jeg tror grunden til at Jesper Hansen har fortalt pressen om sine to bud, er at få alt presset over på Aab, i teorien ved vi ikke om det ene har været på 50.000 og det andet på 60.000.

    Comment


      Hvad er der galt med de bud?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Hvad er der galt med de bud?
        Det må du spørge Gaarde om

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg tror grunden til at Jesper Hansen har fortalt pressen om sine to bud, er at få alt presset over på Aab, i teorien ved vi ikke om det ene har været på 50.000 og det andet på 60.000.
          Nu skal du ikke blive rationel Du har ret i, at vi ikke aner en skid om, hvad OB har budt; der kører et spil om en pris; det er alt man kan sige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
            Hvad er der galt med de bud?
            Good one

            Comment


              Helt seriøst, så kan de jo ikke forvente at vi vil betale ½ million for en spiller vi får gratis til vinter. Synes faktisk de skal være glad for alt vi vil give, når man tænker på de også spare hans løn.
              Jeg vil sige at 250.000 er absolut maks for hvad vi skal give. Ellers kan vi godt vente et ½ år, når nu Festersen er kommet så godt i gang.

              Comment


                Festersen har scoret 1 mål mere end hele aab i sæsonen. Fantastisk handel. Godt han ikke endte i Brøndby.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                  Festersen har scoret 1 mål mere end hele aab i sæsonen. Fantastisk handel. Godt han ikke endte i Brøndby.
                  Amen! Men jeg har lidt den tanke, at selv hvis han var havnet dér, så ville det ha gået i skudder-mudder. Presset er langt større i Brøndby, spillerne har en over opskruet selvopfattelse, der kommer af at spille i Brøndby, det er derfor de kommer dårligt fra start i stort set alle sæsoner nu.

                  Tror jeg.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Det handler bare ikke kun om, at AaB kan spare nogle lønkroner ved at lade ham gå. Det handler også om, at én af deres konkurrenter (os) bliver forstærket. Der kan de sagtens have en interesse i at ofre den halve million inkl. løn, som de nu går glip af. Hvis Festersen skulle blive skadet, er vi jo stadig tynde i angrebet, og det ved Gaarde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                      Det handler bare ikke kun om, at AaB kan spare nogle lønkroner ved at lade ham gå. Det handler også om, at én af deres konkurrenter (os) bliver forstærket. Der kan de sagtens have en interesse i at ofre den halve million inkl. løn, som de nu går glip af. Hvis Festersen skulle blive skadet, er vi jo stadig tynde i angrebet, og det ved Gaarde.
                      Festersen er heldigvis aldrig skadet. Bank under bordet......

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                        En ting er at de måske håber på at kunne få lidt ekstra ved at gøre OB møre. Men de får altså også ekstremt meget dårlig omtale på det her AaB. Hver gang de spiller en kamp, står eksperterne nærmest og sviner dem til for ikke at bruge ham eller komme af med ham nu og spare lønkroner.

                        Tror også problemet er at hvis de afgiver ham nu nærmest gratis, er det jo en kraftig indrømmelse om at de tog fejl fra start, og bare skulle have sparet den ekstra måneds løn, de nu allerede har betalt siden aftalen blev offentliggjort. Lige nu betaler de til noget de ikke bruger, og det er vil ikke god ledelse?
                        sagen er jo bare den at havde de nu rent faktsik brugt ham - så kunne de forlange flere penge for at lade ham gå; "se han er en vigtig del af vores hold....blablabla" istedet så er han end ikke på bænken i deres kampe - han er sat helt udenfor og derfor vel selv en 50 øre (nu 25 øren er afskaffet) være en god pris - da det jo give et (omend lille) plus på bogen. Og så kommer de sparede lønomkostninger oveni.

                        Jeg ved virkeligt ikke hvad de har tænkt - men det virker godt nok som ren amatør time, de vinder bestemt ikke på det - men det er der ingen der gør desværre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Helt seriøst, så kan de jo ikke forvente at vi vil betale ½ million for en spiller vi får gratis til vinter. Synes faktisk de skal være glad for alt vi vil give, når man tænker på de også spare hans løn.
                          Jeg vil sige at 250.000 er absolut maks for hvad vi skal give. Ellers kan vi godt vente et ½ år, når nu Festersen er kommet så godt i gang.
                          Inden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.

                          Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
                          Last edited by obforever; 11-08-2015, 20:42.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Inden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.

                            Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
                            Og netop fordi at Derveld var en vigtig del af vores hold kan du ikke sammenligne de to ting......

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Inden "vi" bliver alt for forargede over en evt. pris, så prøv at huske lidt tilbage på, at OB forlangte 1 mio kr for Derveld (og det endda til en ikke-konkurrent), dengang han havde skrevet kontrakt med en klub i sit hjemland. Forskellen er dog, at OB ønskede at gøre brug af Derveld, modsat AaB åbenbart har lyst til mht. AK.

                              Jeg forstår godt, at AaB ikke bare uden videre forærer AK væk til en direkte konkurrent.
                              og så var det vel en anden tid - med nogle andre priser.

                              Men hvad der er ret og rimeligt for at få løst en spiller fra sin kontrakt 5 mdr. før tid - det aner vi jo reelt intet om

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                Og netop fordi at Derveld var en vigtig del af vores hold kan du ikke sammenligne de to ting......
                                Det er du velkommen til at synes, at jeg ikke kan....men det gør jeg nu alligevel ;-)
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X