Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Håber virkelig for alle parter AK snart kan trække i OB-trøjen. JH kan jo evt tilbyde AaB at han bliver holdt ude af de to holds kamp mod hinanden. Jeg kan simpelthen ikke vente med at se et OB-angreb der hedder: Festersen - AK Jacobsen
    Tror ikke det hjælper....der skal penge på bordet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Tror ikke det hjælper....der skal penge på bordet
      den slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Øhhh hvad er det for en aftale der ikke er lovlig??.....
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          den slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
          ??? må vi ikke længere betale for at få en spiller løst af deres kontrakt? - det må jeg sige; det er nyt for mig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            den slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
            Syntes man har hørt den praktiseret enkelte steder. I spanien fx

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ??? må vi ikke længere betale for at få en spiller løst af deres kontrakt? - det må jeg sige; det er nyt for mig
              Jeg er ret overbevist om at det er OleKBH's løsningsmodel han hentyder til - og den tror jeg helelr ikke holder i byretten.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                den slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
                Meget muligt. Heldigvis møder vi allerede AaB den 24/8, så det giver naturligvis god mening først at lave en aftale efter den dato, så der ikke brydes nogen regler. Forstår iøvrigt godt hvis AaB ikke har lyst til at stå overfor en toptændt AK allerede den 24/8 ;-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Øhhh hvad er det for en aftale der ikke er lovlig??.....
                  Aftaler om at en spiller ikke stiller op mod hans gamle klub....så vidt jeg husker
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                    Jeg er ret overbevist om at det er OleKBH's løsningsmodel han hentyder til - og den tror jeg helelr ikke holder i byretten.
                    👍🏻
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      den slags aftaler er næppe lovlige, jeg mener der er "faldet dom og dannet præcedens" for nogen år tilbage i Tyskland/England
                      Er ret overbevist om at FCK havde lignende krav for nogle år siden da Søren Frederiksen blev hentet til SønderjyskE.. Der måtte SønderjyskE vist spørge om lov til at bruge ham i en pokalkamp mod netop FCK..
                      Men der var han vist lejet, så det kan være reglerne er anderledes der..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kmb Se indlæg
                        Er ret overbevist om at FCK havde lignende krav for nogle år siden da Søren Frederiksen blev hentet til SønderjyskE.. Der måtte SønderjyskE vist spørge om lov til at bruge ham i en pokalkamp mod netop FCK..
                        Men der var han vist lejet, så det kan være reglerne er anderledes der..
                        Korrekt. Når en klub lejer en spiller, kan den klub der ejer ham (udlejer) stille krav om at han ikke må spille mod klubben, som ejer ham. Men ved et kontraktskifte, kan hans tidligere klub ikke stille nogle krav om hvilke hold han må spille mod, da de ikke længere har kontrakt på spilleren, og derfor er det hans nye klub der bestemmer.

                        Ellers ville alle klubber jo også hver gang de solgte en spiller sige at han ikke må spille mod dem, hvilket jo vil ende i kaos. :)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Aftaler om at en spiller ikke stiller op mod hans gamle klub....så vidt jeg husker
                          ahh okie så er jeg med....;-)
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Er der rygter om vi har forsøgt at leje ham i det halve år de ikke vil bruge ham?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Korrekt. Når en klub lejer en spiller, kan den klub der ejer ham (udlejer) stille krav om at han ikke må spille mod klubben, som ejer ham. Men ved et kontraktskifte, kan hans tidligere klub ikke stille nogle krav om hvilke hold han må spille mod, da de ikke længere har kontrakt på spilleren, og derfor er det hans nye klub der bestemmer.

                              Ellers ville alle klubber jo også hver gang de solgte en spiller sige at han ikke må spille mod dem, hvilket jo vil ende i kaos. :)
                              du virker ret sikker i "sagen". Jeg gik lige og overvejede om den omtalte "aftale" ikke blev annulleret igen og var faktisk ved at skrive det og det skal stadig være min tro at den blev det
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                du virker ret sikker i "sagen". Jeg gik lige og overvejede om den omtalte "aftale" ikke blev annulleret igen og var faktisk ved at skrive det og det skal stadig være min tro at den blev det
                                Ved et klubskifte (ikke lejeaftale) kan den sælgende klub ikke lave nogle krav, om at spilleren ikke må spille mod sin gamle klub.

                                Comment

                                Working...
                                X