Oprindeligt indsendt af guldtilob
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen hjem Anders K.
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvis man side stiller de problemer CNK gav for OB, og det faktum at AK har lavet kontrakt med en direkte konkurrent så harOB/TB gjort det også. TB gjorde det også i SIF med en spiller (Martin Svensson??) som vist nok er i VB nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægSå er vi altså enige om at det aldrig er forekommet i OB. Kan heller ikke huske nogen tilfælde.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå Fredericia da. Tror ikke han har fået mere end det jeg skrev alligevel..
Men det er jo bare vurderinger og estimater.
Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.
Når det så er sagt, så lyder din vurdering af hans løn i AaB rimelig realistisk, og jeg har også fra pålidelige kilder, at AK kommer til at tjene på den helt gode side af de 100.000 om måneden i OB. Ca. 120.000,-.
Men matematikken var også det vigtigste i det her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg retter også lige til. AKs karriere var absolut ikke gået i stå. Den var ved at tage fart, da AaB hentede ham i Fredericia. Faktisk i skarp konkurrence med netop OB (Poul H). AK havde inden skiftet til AaB bombet i 2 sæsoner i Næsby, blandt andet med 26 mål (mener jeg) i en enkelt sæson med pokalturnering, og så fortsatte han målformen i Fredericia med lidt over et mål i hver anden kamp.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af spfisk Se indlægJeg mener at have læst herinde at PH prøvede at hente AK i Næsby til det frygtelige forår hvor HC blev fyret og Skoubo var vores eneste angriber.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægPræcis - det var det jeg tænkte på. Det irriterede mig nemlig grusomt, at det ikke lykkedes PH at overbevise ham på daværende tidspunkt. Og det er korrekt, som Sheed skriver, at JH var sportsdirektør da han skiftede til AaB.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet havde nok været en noget billigere kontrakt en denne han lige har fået"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Forza-OB Se indlægJeg har skrevet til EB journalist Michael Qureshi på Twitter omkring AK.
Han svarer: "OB og AaB er i dialog, men OB mangler at afgive konkret bud. Kommer nok snart"
Spændende.
Forza OBØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment