Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen hjem Anders K.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvor er det vigtigt, sådan!! Nu stiger barometeret da lige en tak opad.

    Comment


      #17
      5 år, det er sgu hidsigt nok! Men fed signing :)

      Comment


        #18
        Med så lang kontrakt viser det sgu også fra OB's side at de virkelig tror på ham. Så lækkert

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          5 år er da en slat
          det må vi sige....og 4 år til festersen.

          Hvis ellers de bare slår til - så har vi en stor del af angrebet på plads de kommende år.

          Comment


            #20
            Jeg kan ikke lade være med at juble i sofaen herhjemme!
            Vi henter frontangriberen hos en af vores nærmeste konkurrenter. En Superligatitel på CVet samt CL-kampe. Ovenikøbet er han tidligere OB'er, og en inkarneret odenseaner.
            Det er virkelig en fantastisk signing.

            Comment


              #21
              Dejligt at der for en gangs skyld er handling bag ordene fra ledelsen. Her tænker jeg på villigheden til at investere i kvalitet. AK47, Lund, Fester, Makaroni. Tror også KN har stillet som betingelse at der skulle investeres i truppen.

              Comment


                #22
                Med Helenius, Jönsson, Spalvis tilbage fra skade og Pohl og Ahlmann klar fra ungdomsrækkerne, er de ganske godt dækket ind i front deroppe. Mon ikke der forhandles i de næste uger, om at få gjort det permanent med det vuns. Måske også afhængig af en spiller der lige skal landes i Nordjylland.

                Comment


                  #23
                  @mpbdavidsen: OB vil forsøge at hente Anders K. Jacobsen allerede nu. #sldk #transferdk #obdk

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                    @mpbdavidsen: OB vil forsøge at hente Anders K. Jacobsen allerede nu. #sldk #transferdk #obdk
                    Mon ikke Gaarde og JH kan mumle noget på jysk og få den lukket.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #25
                      Tror vi henter AK nu og Falken flyver nu.............håber bare han flyver langt, i hvert fald så langt så passet skal med.

                      Men lige meget hvad, så er Festersen og AK en fantastisk erstatning.

                      Comment


                        #26
                        Der er konsekvent: hvis TM fik 4 år så skal AK få mindst 5 år.
                        Under Kent bliver OB en målmaskine.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Dejlig nyhed, omend den vel har ligget i luften gennem længere tid. Forhåbentlig kan han fortsætte den udvikling, han var i gang med hos nordjyderne.

                          Ret mig i øvrigt hvis jeg tager fejl, men blev der ikke smækket lidt med dørene da han rejste fra Ådalen for nogle år siden? Hvis ja, så har man åbenbart fået klinket skårene. Godt arbejde

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            @mpbdavidsen: OB vil forsøge at hente Anders K. Jacobsen allerede nu. #sldk #transferdk #obdk
                            Hvis jeg var AK ville jeg også høre om en lejeaftale resten af året, så han har mulighed for at starte fra 0 sammen med de øvrige (nye) i truppen. Det vil nok blive svært for ham at tilspille sig en fast plads på nogle af holdene. I AaB ved man at han ikke er den rigtige at bygge noget på - eller hvis to andre OB-angribere blomstrer op i efteråret og finder netmaskerne. Her tænker EL, KZ og/eller Lado. Én af de 3 er jeg ihvertfald ret sikker på gør det - spm. er hvem..?

                            Comment


                              #29
                              JH vil også gerne have AK nu:
                              http://www.bold.dk/nyt/ob-boss-vil-snakke-ak-med-aab
                              Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Hvis jeg var AK ville jeg også høre om en lejeaftale resten af året, så han har mulighed for at starte fra 0 sammen med de øvrige (nye) i truppen. Det vil nok blive svært for ham at tilspille sig en fast plads på nogle af holdene. I AaB ved man at han ikke er den rigtige at bygge noget på - eller hvis to andre OB-angribere blomstrer op i efteråret og finder netmaskerne. Her tænker EL, KZ og/eller Lado. Én af de 3 er jeg ihvertfald ret sikker på gør det - spm. er hvem..?
                                Mon ikke vi 'bare' venter på at Gaarde skal have sin erstatning på plads og så er det en done deal.

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X