Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Vi har Makrini og Azer, som begge virker stærkest defensivt; til en mere offensiv rolle på midten er Hallgrimur næppe nogen stor konkurrent; her er der vel pt. kun egne talenter - JJT, Greve, man kunne også forestille sig at Desler kommer mere ind centralt. Jeg tror Makrini klemmer Hallgrimur mere end nogen af de unge som midtbanespiller; så er spørgsmålet bare, om Kent ser Hallgrimur som midterforsvarer.
    Jeg synes nu umiddelbart, at Azer er stærkest med bolden - synes ikke, at han er specielt god til at beskytte forsvaret.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

      http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325
      Der ser altså ret godt ud. Han erobrer godt og er vild med at han får afleveret hurtigt videre og det ikke kun er tilbage/sidelæns. Mange afleveringer frem. Nøj, jeg glæder mig til at se ham i striwet. Vores nye nr. 8!

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det går fremad! Godt arbejdet, JH!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Vi har Makrini og Azer, som begge virker stærkest defensivt; til en mere offensiv rolle på midten er Hallgrimur næppe nogen stor konkurrent; her er der vel pt. kun egne talenter - JJT, Greve, man kunne også forestille sig at Desler kommer mere ind centralt. Jeg tror Makrini klemmer Hallgrimur mere end nogen af de unge som midtbanespiller; så er spørgsmålet bare, om Kent ser Hallgrimur som midterforsvarer.
          Jamen det har du nok ret i og jeg tror også at Hallgrimur bliver presset i forsvaret af Diarra - Han er pt vores eneste spillende forsvarspiller pt. Hvis Desler kommer centralt, og det håber jeg, så kan vi få en rigtig god midtbane som en del nok skal få problemer med. Jeg forventer ikke JJT og Greve som faste i start 11ren, men håber bare at de får en del spilletid. Men det håber jeg også for JBL, Kirkeskov og alle andre for den sags skyld.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #65
            glædelig nyhed at komme hjem til - bliver spændende at se hvad han er for en

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

              http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325
              Meget pasnings stærk og ikke bange for at være på bolden som jeg ser det.
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Jo det kan bestemt bliver en fordel. Vi må se hvad der sker. De bedste skal spille, bare vi også husker at udvikle de unge.
                så uimponeret som JJT gik til den i foråret tror jeg på ingen måde du behøver være bekymret - han skal nok få sin spilletid, det er jeg ikke et sek i tvivl om.
                - tror nærmere det er azer der skal frygte for spilletid

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  så uimponeret som JJT gik til den i foråret tror jeg på ingen måde du behøver være bekymret - han skal nok få sin spilletid, det er jeg ikke et sek i tvivl om.
                  - tror nærmere det er azer der skal frygte for spilletid
                  Vi må se. Jeg synes heller ikke at Azer er god nok i længden, men som gardering er han vel ok.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Vi må se. Jeg synes heller ikke at Azer er god nok i længden, men som gardering er han vel ok.
                    der er vel en grund til vi kun forlængede med et enkelt år med ham

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

                      http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325

                      Det ser rigtig godt ud: boldsikkert, souveræn, tænker hurtigt, gode afleveringer og bevæger sig godt. Det ser ud som at JH landede et kup og helt sikkert har gribet i den højere hylde.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #71
                        Lækkert! Glæder mig meget til at se ham. Troede ellers at handlen var død, godt den ikke var. Velkommen til El Makrini!

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                          Han hedder vel "El Makrini".

                          Jeg er umiddelbart glad for denne handel - jeg tror ikke vi kan håbe på at hente fra en højere hylde end anfører for en Eresdivisie-klub i dette vindue.
                          I know. Men kan ikke finde ud af at rette det og har bedt MODS om at hjælpe

                          Comment


                            #73
                            Han ser endda rigtig spændende ud. Normalt er jeg lidt lunken ved klip fra tuben, men som der også er andre der har bidt mærke i, er de hentet fra kun 3 kampe.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Bestemt. Mon ikke at det lukker midtbane vinduet.
                              Så mangler der bare en målmand, midtforsvarer og en angriber
                              Og indtil videre er der vel ikke brugt meget af transferbudgettet....
                              Samt udskiftninger af en del fejlskud ...
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #75
                                Hold nu op med al din negative "nej-hat". Lige gyldigt hvad, er du negativ. Prøv nu at se klippene igennem med "ja-hatten" og du vil se, at der er kvalitet i denne fyr. Jeg er efterhånden træt af alle disse negative kommentarer. Hvad i alverden bilder I jer ind? I er en flok "Kloge-Åger" hele bundet. Bak dog op om klubben eller meld jer ind i Bundby.
                                Jeg krummer tæer over indlæggene. Som en skrev tidligere: typisk fynboer at være negativ, men nu er jeg selv fynbo, har spiller på divisionsholdet tidligere, og har ALDRIG haft denne dårlige opførsel!
                                Kom nu positivt ind i kampen og støt op!,,,, ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

                                Comment

                                Working...
                                X