Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    Hold nu op med al din negative "nej-hat". Lige gyldigt hvad, er du negativ. Prøv nu at se klippene igennem med "ja-hatten" og du vil se, at der er kvalitet i denne fyr. Jeg er efterhånden træt af alle disse negative kommentarer. Hvad i alverden bilder I jer ind? I er en flok "Kloge-Åger" hele bundet. Bak dog op om klubben eller meld jer ind i Bundby.
    Jeg krummer tæer over indlæggene. Som en skrev tidligere: typisk fynboer at være negativ, men nu er jeg selv fynbo, har spiller på divisionsholdet tidligere, og har ALDRIG haft denne dårlige opførsel!
    Kom nu positivt ind i kampen og støt op!,,,, ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
    Hvem snakker du til? Jeg har læst hele tråden igennem, og den eneste negative kommentar jeg kan finde, det er din...

    Comment


      #77
      Jeg ved heller ikke hvem den er til??

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Samt udskiftninger af en del fejlskud ...
        Mon ikke at der ryger en enkelt eller 2. Truppen er på 23 spillere nu og vi mangler stadig 3. Så er den på 26. Det er vel lige lovligt mange

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mon ikke at der ryger en enkelt eller 2. Truppen er på 23 spillere nu og vi mangler stadig 3. Så er den på 26. Det er vel lige lovligt mange
          Mangler vi 3?
          umiddelbart er truppen vel ideelt på 23 fordelt på 20 markspillere og 3 keepere .. Og måske et par lovende ungdomsspillere omkring 1. Holdet ... Vil mene at vi pt er i noget ubalance og at der dertil skal luges ud i bunden og erstattes med noget kvalitet ..

          Kirkeskov eller JBL
          Diarra
          Kryger
          Mikkelsen
          Lado

          til dels Hallgrimur og Lucas og så forstår jeg ikke Azer og Lund ... Det må kunne gøres bedre ... Er Lund så meget bedre end MP der skulle have kæmpe potentiale ..

          og så er der naturligvis Falk og Emil ...
          ------------

          Falkesgaard
          Lund. LN HJ Ari
          Desler Makrini Azer Falk
          Zohore. Emil

          der trænger til opgradering flere steder ...

          Radza
          MP. MD. Kryger Kirkeskov
          Lucas JJT AT JBL
          Lado. Mikkelsen/Greve

          ser ikke mange reserver true start11 ....
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Mangler vi 3?
            umiddelbart er truppen vel ideelt på 23 fordelt på 20 markspillere og 3 keepere .. Og måske et par lovende ungdomsspillere omkring 1. Holdet ... Vil mene at vi pt er i noget ubalance og at der dertil skal luges ud i bunden og erstattes med noget kvalitet ..

            Kirkeskov eller JBL
            Diarra
            Kryger
            Mikkelsen
            Lado

            til dels Hallgrimur og Lucas og så forstår jeg ikke Azer og Lund ... Det må kunne gøres bedre ... Er Lund så meget bedre end MP der skulle have kæmpe potentiale ..

            og så er der naturligvis Falk og Emil ...
            ------------

            Falkesgaard
            Lund. LN HJ Ari
            Desler Makrini Azer Falk
            Zohore. Emil

            der trænger til opgradering flere steder ...

            Radza
            MP. MD. Kryger Kirkeskov
            Lucas JJT AT JBL
            Lado. Mikkelsen/Greve

            ser ikke mange reserver true start11 ....
            Ja vi mangler 3.
            Målmand(vi har kun 2)
            Midtforsvarer(vi har kun 2-3)
            Angriber(vi har kun 3)

            Problemet er som du siger ubalance så vi derfor er nød til at være 25-26 spillere for at være dækket ind på alle pladser
            Last edited by fmprOB; 01-07-2015, 19:34.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
              Hold nu op med al din negative "nej-hat". Lige gyldigt hvad, er du negativ. Prøv nu at se klippene igennem med "ja-hatten" og du vil se, at der er kvalitet i denne fyr. Jeg er efterhånden træt af alle disse negative kommentarer. Hvad i alverden bilder I jer ind? I er en flok "Kloge-Åger" hele bundet. Bak dog op om klubben eller meld jer ind i Bundby.
              Jeg krummer tæer over indlæggene. Som en skrev tidligere: typisk fynboer at være negativ, men nu er jeg selv fynbo, har spiller på divisionsholdet tidligere, og har ALDRIG haft denne dårlige opførsel!
              Kom nu positivt ind i kampen og støt op!,,,, ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
              Ikke alle er til rundkredspædagogik ;-)

              Har ikke fået øje på nogle negative ytringer om denne handel .

              Husker du at komme på stadion hvergang , og støtte holdet til udekampe så du kan sprede din posetive karma og stolt vise hvilken superfan du er ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mon ikke at der ryger en enkelt eller 2. Truppen er på 23 spillere nu og vi mangler stadig 3. Så er den på 26. Det er vel lige lovligt mange
                Det håber jeg godt nok, og det tror jeg også. Vi har tre venstre backs i truppen, det er nok en for meget. Ifølge rygter herinde, er JBL meget træt af at sidde udenfor truppen, og Kirkeskov slår mig også som typen, som efterhånden gerne vil have fast spilletid, så mon ikke en af dem ryger.
                Vi mangler også en angriber med et kæmpe løbearbejde og arbejdsraseri, så mon ikke man går all-in for at skyde enten Mikkelsen eller Lado afsted, så der bliver plads til en ny.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Det håber jeg godt nok, og det tror jeg også. Vi har tre venstre backs i truppen, det er nok en for meget. Ifølge rygter herinde, er JBL meget træt af at sidde udenfor truppen, og Kirkeskov slår mig også som typen, som efterhånden gerne vil have fast spilletid, så mon ikke en af dem ryger.
                  Vi mangler også en angriber med et kæmpe løbearbejde og arbejdsraseri, så mon ikke man går all-in for at skyde enten Mikkelsen eller Lado afsted, så der bliver plads til en ny.
                  Jeg er "rygtet" mht JBL. Jeg VED at han er meget meget utålmodig og træt af situationen..
                  Men også at han vil give sig 110% for at vise KN at han er klar. Han ønsker stadig at slå igennem i OB

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg er "rygtet" mht JBL. Jeg VED at han er meget meget utålmodig og træt af situationen..
                    Men også at han vil give sig 110% for at vise KN at han er klar. Han ønsker stadig at slå igennem i OB
                    Fedt at høre, jeg var lidt bange for, at han var ved at søge nye veje. Han er kun 20, så hvis han knokler på, er jeg sikker på at han nok skal blive en stor gevinst for OB.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja vi mangler 3.
                      Målmand(vi har kun 2)
                      Midtforsvarer(vi har kun 2-3)
                      Angriber(vi har kun 3)

                      Problemet er som du siger ubalance så vi derfor er nød til at være 25-26 spillere for at være dækket ind på alle pladser
                      vi har vel
                      MF: LN, HJ, MD og evt. OL
                      Ang: Zohore, Lado, Mikkelsen og Greve .. Emil ... Falk .. Kryger ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja vi mangler 3.
                        Målmand(vi har kun 2)
                        Midtforsvarer(vi har kun 2-3)
                        Angriber(vi har kun 3)

                        Problemet er som du siger ubalance så vi derfor er nød til at være 25-26 spillere for at være dækket ind på alle pladser
                        vi behøver jo ikke have 26 når vinduet lukker i - JH kan og skal meget gerne hente de 3-4 kvalitets spillere truppen tydeligvis mangler.
                        - men skulle han så samtidig sende et par bænkevarmere enten på græs et års tid eller sælge dem - så ville det nok være tættere på optimalt.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          vi har vel
                          MF: LN, HJ, MD og evt. OL
                          Ang: Zohore, Lado, Mikkelsen og Greve .. Emil ... Falk .. Kryger ..
                          Tja. Hvis man ser på det på den måde har vi jo mange spillere til alle pladser..
                          Men antal kampe i midtforsvaret som OL og MD har spillet de sidste 3 år kan vel tælles på én hånd.. Så det er for useriøst hvis vi skal styrkes..
                          Mht angrebet er vi omkring samme problem. En masse der sikkert kan spille pladsen men gør det sjældent og uden succes..

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            vi behøver jo ikke have 26 når vinduet lukker i - JH kan og skal meget gerne hente de 3-4 kvalitets spillere truppen tydeligvis mangler.
                            - men skulle han så samtidig sende et par bænkevarmere enten på græs et års tid eller sælge dem - så ville det nok være tættere på optimalt.
                            Enig

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              vi behøver jo ikke have 26 når vinduet lukker i - JH kan og skal meget gerne hente de 3-4 kvalitets spillere truppen tydeligvis mangler.
                              - men skulle han så samtidig sende et par bænkevarmere enten på græs et års tid eller sælge dem - så ville det nok være tættere på optimalt.
                              Enig ... Men det tror jeg simpelthen ikke på at han er dygtig nok til ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Enig ... Men det tror jeg simpelthen ikke på at han er dygtig nok til ..
                                Tja.. Det må tiden vise

                                Comment

                                Working...
                                X