Annoncering
Collapse
No announcement yet.
El Makrini
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægAt han ikke er dansk første divisionsspiller.
At han har spillet og været anfører i den bedste hollandske række.
Hvad bygger du på at han ikke er fra en højere hylde?
Du virker svær at gøre tilfreds, hvis du ikke mener at hente en anfører og fast spiller i den hollandske liga som højere hylde end den danske 1. division.
Øhh hvor skriver jeg at jeg ikke er tilfreds ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægKunne man ikke forestille sig, at det kunne blive en fordel? Så vil han måske kunne indtage pladsen ved siden af, hvor det ikke gør helt ligeså meget, hvis han begår en fejl. Så kunne han komme helt ind på holdet og vende sig til superligaen, hvorefter han ville kunne indtage sekser-positionen på sigt.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAf ren nysgerrighed . Hvad bygger du det på ?
har intet kendskab til ham og derfor gerne vil vide hvad vi kan vente os af ham .
Meget glædeligt at vi endelig køber en rigtig 6'er :-) ..
Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
Og når han så har været anfører og er blevet kåret til årets spiller i klubben lyder det jo bare endnu bedre.
Så jeg er positiv, men ligesom dig mest fordi han spiller en position hvor vi savnede kvalitet og rutine. Først og fremmest skal han naturligvis ind på banen og vise hvad han kan.
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMen betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
Med mindre han hæver sit niveau tænker jeg, at han får samme rolle som andre "polyvante" spillere: han bliver førstereserve til en del pladser i defensiven (defensiv midt, midterforsvar, højre back).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg kender ham (naturligvis) ikke, men umiddelbart lyder det da klart mere lovende end de mange "1.divisions-handler" vi har lavet på det seneste. Han har spillet fast for Cambuur de seneste to sæsoner, hvor de er sluttet midt i Æresdivisionen (nr. 12). Jeg ser ikke hollandsk fodbold tit, men tænker niveauet midt i rækken lige er en tak overfor det tilsvarende herhjemme.
Og når han så har været anfører og er blevet kåret til årets spiller i klubben lyder det jo bare endnu bedre.
Så jeg er positiv, men ligesom dig mest fordi han spiller en position hvor vi savnede kvalitet og rutine. Først og fremmest skal han naturligvis ind på banen og vise hvad han kan.
Grundlæggende mener jeg ikke HJ har teknikken til at spille på midtbanen, men jeg kan godt leve med ham som reserve på den position. I forsvaret har han også vist en del svaghedstegn så jeg håber heller ikke man bare satser på ham som fast mand i midterforsvaret uden at købe erstatning for Høegh.
Med mindre han hæver sit niveau tænker jeg, at han får samme rolle som andre "polyvante" spillere: han bliver førstereserve til en del pladser i defensiven (defensiv midt, midterforsvar, højre back).
. 64 kampe i Æresdivisionen er også et posetivt tegn .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægJo det kan bestemt bliver en fordel. Vi må se hvad der sker. De bedste skal spille, bare vi også husker at udvikle de unge.
Comment
-
Spændende spiller tænker jeg, kender dog ikke så meget til ham ud over hvad vi har fået snust op de sidste uger, men det virker også som gode ting:
Han er "6´er" typen
Gode leder egenskaber
Ingen skades historik
Virker ikke bange for at tage slagene
Fast mand i Cambuur/Eresdivisie de foregående 2 sæsoner
Årets spiller forrige sæson, og nr. 2 eller 3 denne sæson(Cambuur)
Det lyder jo som en god, solid, og vigtig spiller som de mister der...
Det skal så med at han rager en del gule kort til sig, men det hører sig vel med i den funktion, og af en mand der går forrest... 30 stk. på 4 sæsoner er dog måske nok liiiige i overkanten, det går dog den rigtige vej med dem...
Velkommen til...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment