Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Enig ... Men det tror jeg simpelthen ikke på at han er dygtig nok til ..
    der har jeg så også mine tvivl - men lad os nu se. Det er det her vindue JH har snakket om nærmest siden han kom til, så er villig til at give ham chancen - men det er også nu han skal steppe gevaldigt op

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      der har jeg så også mine tvivl - men lad os nu se. Det er det her vindue JH har snakket om nærmest siden han kom til, så er villig til at give ham chancen - men det er også nu han skal steppe gevaldigt op
      Enig. Men idag var umiddelbart en god start

      Comment


        #93
        2 til hver plads, og 3 målmænd... er det ikke sådan man siger ;-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          2 til hver plads, og 3 målmænd... er det ikke sådan man siger ;-)
          Yes. Og det har vi vel pt ikke helt..
          Men får det forhåbentligt

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har stavet hans navn forkert. En MOD der kan hjælpe??

            El Makrini skal det være
            Vi kan vel bare kalde ham "El Martini"?

            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Vi kan vel bare kalde ham "El Martini"?

              Comment


                #97
                Prøv lige at stop op en gang, og overvej hvor heldige vi er. Vi fik Makrini, og vi slap for Ørnskov, lottokuponen Traoré og hvem der ellers har været nævnt. Sikke en lettelse!!

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Prøv lige at stop op en gang, og overvej hvor heldige vi er. Vi fik Makrini, og vi slap for Ørnskov, lottokuponen Traoré og hvem der ellers har været nævnt. Sikke en lettelse!!
                  Ud af dem du nævner ser det bestemt ud til at vi har trukket det længste strå

                  Comment


                    #99
                    Man kan finde ud af meget om en person ved at google..

                    Har lige googlet løs - der er satme meget forskelligt med ham. Velkommen til Él Markrini. MARTINI-MARTINI-MARTINi..!

                    Spændende spiller, godt scoutet? Må tiden vise..

                    "Mohamed El Makrini played in his youth as an attacking midfielder behind the striker. When he joined the first team of the club, he played as right midfielder and right attacker. In his last seasons he played as defending/controlling midfielder.
                    After playing some good seasons he deserved a new transfer to a highly ranked club in the Netherlands. SC Cambuur contracted Mohamed El Makrini, a club which was always competing for the title. In his second year SC Cambuur won the tilte and got a promotions to the Eredivisie. As the reserve captain of the team Mohamed El Makrini played a fantastic season and major contribution to winning the title. Mohamed is a versatile soccer player with great defending and attacking skills, conditional ability, strong posture and good ball handling."

                    http://www.mohamedelmakrini.nl/
                    Last edited by Richard; 01-07-2015, 23:00.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Små 8 min med korte Makrini klip. Han ser altså pænt god ud med bolden

                      http://www.fyens.dk/sport/Klassisk-6...rtikel/2742325
                      Den første kamp er spillet 14. marts 2015 (det han kan lige nu!) - efter 76 min. vises pasningsstats: 39 ud af 41 succesfulde afleveringer!
                      Der er international klasse i forhold til speed og præcision i hans afleveringer - én af mine helt store anker mod store dele af OB-holdet (ikke mindst LN!) - bolden flyttes for langsomt - ergo modstanderen bringes ikke ud af balance i organisationen. Det kan Makrini være med til at ændre på!

                      To generelle betragtninger ud fra hele klippet:

                      1) Når Makrini afleverer søger han med det samme en fri position, så han gør sig spilbar i de situationer, hvor hans medspiller kan have brug for det. Det vidner om spilintelligens - det ser rigtig godt ud!

                      2) Hans afleveringer ligger foran den modtagende spiller, når denne har gavn af det. Vidner igen om god teknik og spilforståelse.

                      Ajax-kampen er fra marts 2014, Groningenkampen er fra August 2013. Det der glæder mig er, at han faktisk er bedst i kampen fra 2015.

                      Jeg må sige, at hvis han kan levere det her niveau i OB er det faktisk kun spillerne omkring ham som kan ødelægge hans succes - hvis han ikke har spillere omkring sig, der kan leve op til hans hurtighed i pasningsspillet, får vi ikke så meget ud af ham, som vi burde. Han vil være en guld-partner til Falk og Desler!

                      Han er et superkøb, hvis klippene viser hans generelle niveau og han vil blive en kæmpe profil i ligaen! Godt gået JH - for en gang skyld!

                      Jeg skal vist en tur i Ådalen i dag - håber han træner med!!!

                      Comment


                        En ELektrisk Makrel. Ikke dårligt. Det ser godt ud. Synes nu heller ikke Lund var dårligt. Det helt spændende om det er nu vi omsider får en god angriber - ellers kan det meste sgu være lige meget.
                        Bolden er rund

                        Comment


                          El Mc'krigeren...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Vi kan vel bare kalde ham "El Martini"?

                            Hahaaaa. Og han har allerede en sang:
                            http://youtu.be/XiBYM6g8Tck

                            Comment


                              Han er unægteligt spændende ud på tube-klippet. Hvis vi kan vente os det niveau, så går vi en seværdig sæson i møde 😅 Jeg kan dog godt undres over at det ikke har været muligt at hente en type som ham i TB's tid. Han efterlyste en 6'er offentligt på tv med ordene "vores spil lider frygteligt under savnet af en sådan en type". Som skrevet undres jeg, men det skal ikke spolere min glæde over at vi tilsyneladende har fundet en god en af slagsen nu 👍🏻
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Den første kamp er spillet 14. marts 2015 (det han kan lige nu!) - efter 76 min. vises pasningsstats: 39 ud af 41 succesfulde afleveringer!
                                Der er international klasse i forhold til speed og præcision i hans afleveringer - én af mine helt store anker mod store dele af OB-holdet (ikke mindst LN!) - bolden flyttes for langsomt - ergo modstanderen bringes ikke ud af balance i organisationen. Det kan Makrini være med til at ændre på!

                                ...
                                Ja hvis niveauet fra videoen er noget han regelmæssigt kan levere ser det godt ud. Rigtig god boldomgang og vendinger. Vores teknisk stærke spillere har savnet en som ham centralt på banen.

                                Selvom han ikke spiller mange høje eller dybe afleveringer spiller han også med stor risiko. Der var en del situationer hvor han spillede den flat på tværs af banen gennem små rum farlige steder på banen. Det kan være godt og skidt. Godt hvis medspillerne har niveauet til at følge med.

                                Comment

                                Working...
                                X