Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lidt fra Makrini selv:
    http://www.bold.dk/nyt/ny-ober-min-f...-kent-nielsens
    Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg vil vurdere det her som fra en højere hylde end vi er vant til.

      Jeg er positiv overfor det her skifte. Glæder mig til at se ham spille.
      Af ren nysgerrighed . Hvad bygger du det på ?
      har intet kendskab til ham og derfor gerne vil vide hvad vi kan vente os af ham .

      Meget glædeligt at vi endelig køber en rigtig 6'er :-) ..

      Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Velkommen til Mohamed El Makrini. Jeg frygter for spilletid til JJT med hans ankomst, men som udgangspunkt er det et positivt køb. +1 på JH barometeret.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Vigtigt. Forstærkning af erfaren, god spiller på meget afgørende position. Nu ser midtbanen noget mere solid ud.

          Comment


            #20
            Endelig en spiller, hvor man rent faktisk kan have lidt forventninger til nivaeuet. Det ser spændende ud

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Af ren nysgerrighed . Hvad bygger du det på ?
              har intet kendskab til ham og derfor gerne vil vide hvad vi kan vente os af ham .

              Meget glædeligt at vi endelig køber en rigtig 6'er :-) ..

              Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
              indtil vi køber noget må LN og HJ være de 2 i midterforsvaret vel

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Vigtigt. Forstærkning af erfaren, god spiller på meget afgørende position. Nu ser midtbanen noget mere solid ud.
                Bestemt. Mon ikke at det lukker midtbane vinduet.
                Så mangler der bare en målmand, midtforsvarer og en angriber
                Og indtil videre er der vel ikke brugt meget af transferbudgettet....

                Comment


                  #23
                  Perfekt signing på papiret. Rutineret spiller med lederevner og mange kampe fra en bedre liga end vores. Glæder mig sgu til at se ham i aktion

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Af ren nysgerrighed . Hvad bygger du det på ?
                    har intet kendskab til ham og derfor gerne vil vide hvad vi kan vente os af ham .

                    Meget glædeligt at vi endelig køber en rigtig 6'er :-) ..

                    Men betyder det at HJ kommer i overskud ift start 11'eren eller skal vi frygte at han rykkes ned i forsvaret ?
                    At han ikke er dansk første divisionsspiller.

                    At han har spillet og været anfører i den bedste hollandske række.

                    Hvad bygger du på at han ikke er fra en højere hylde?

                    Du virker svær at gøre tilfreds, hvis du ikke mener at hente en anfører og fast spiller i den hollandske liga som højere hylde end den danske 1. division.

                    Comment


                      #25
                      Hæ ... var det mon den målmand jeg havde hørt var tæt på??? Eller kommer der mere i denne uge?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Velkommen til Mohamed El Makrini. Jeg frygter for spilletid til JJT med hans ankomst, men som udgangspunkt er det et positivt køb. +1 på JH barometeret.
                        Jeg tror det bliver godt for JJT i sin 1. Sæson at have en at læne sig op ad.
                        Det ville nok være for stort et pres at ligge på hans skuldre

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                          Hæ ... var det mon den målmand jeg havde hørt var tæt på??? Eller kommer der mere i denne uge?
                          Mon han spiller 2 pladser
                          Håber der kommer mere. Du må igang med at snuse igen

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Perfekt signing på papiret. Rutineret spiller med lederevner og mange kampe fra en bedre liga end vores. Glæder mig sgu til at se ham i aktion
                            Og den rigtige alder !!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Velkommen til Mohamed El Makrini. Jeg frygter for spilletid til JJT med hans ankomst, men som udgangspunkt er det et positivt køb. +1 på JH barometeret.
                              Kunne man ikke forestille sig, at det kunne blive en fordel? Så vil han måske kunne indtage pladsen ved siden af, hvor det ikke gør helt ligeså meget, hvis han begår en fejl. Så kunne han komme helt ind på holdet og vende sig til superligaen, hvorefter han ville kunne indtage sekser-positionen på sigt.

                              Comment


                                #30
                                Har du et navn på den målmand? Ikke at du skal skrive det, men om du selv ved det og har en vurdering om niveauet på den herre :)

                                Comment

                                Working...
                                X