Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg har fra flere uafhængige (og ret troværdige) kilder, at Falk ville have a): Steget i bruttoløn, næsten ligemeget hvordan holdet ellers klarede sig, og b): ville have været blevet den bedst betalte spiller i truppen.

    Derudover har jeg fra både journo'er, og vandrør (samt adskillige interviews med Falk selv), at pengene ikke på noget tidspunkt var det afgørende for Falk. FCMs tilbud var efter sigende økonomisk større end FCKs, samlet set. Men han ville ud og spille europæisk og spille med om titler. Om så JH havde tilbudt ham 1.000.000 om måneden, havde han ikke sagt ja. Meget kan man (og bør man) skælde JH ud for, men Falk-sagen var tabt på forhånd.
    Hvis sagen var afgjort på forhånd, hvorfor monstro skulle det så trække så lang tid ud? Kunne Falk-lejren ikke tage sig sammen til at give OB et svar? Ved vi man noget om det?

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Så er det fandeme underligt, at Jesper Hansen ikke selv giver udtryk for det ... i interviewet.
      Det logiske svar er, at den samlede pakke var ringere end dem gamle.
      Han indikerer også at der var mere at gøre med, eller der blev bare satset mere, da Falk forlængede sidst (med Poul Hansen).
      Jeg henviser til #225.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Jeg har fra flere uafhængige (og ret troværdige) kilder, at Falk ville have a): Steget i bruttoløn, næsten ligemeget hvordan holdet ellers klarede sig, og b): ville have været blevet den bedst betalte spiller i truppen.

        Derudover har jeg fra både journo'er, og vandrør (samt adskillige interviews med Falk selv), at pengene ikke på noget tidspunkt var det afgørende for Falk. FCMs tilbud var efter sigende økonomisk større end FCKs, samlet set. Men han ville ud og spille europæisk og spille med om titler. Om så JH havde tilbudt ham 1.000.000 om måneden, havde han ikke sagt ja. Meget kan man (og bør man) skælde JH ud for, men Falk-sagen var tabt på forhånd.
        Han havde aldrig forlænget med OB, det er jeg helt enig i.
        Men det er pudsigt at Jesper Hansen ikke selv siger, at det tilbud han fik var bedre end den kontrakt han havde, hvis det forholdt sig sådan ... han erkender jo faktisk det modsatte.
        I så fald skal han fluks på et kommunikationskursus :D.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg henviser til #225.
          Vi må have Jesper Hansen på kommunikationskursus så.
          Jeg hælder dog nok til at han havde opponeret mod journalistens fremlægning, hvis det rent faktisk var en bedre kontrakt.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg har fra flere uafhængige (og ret troværdige) kilder, at Falk ville have a): Steget i bruttoløn, næsten ligemeget hvordan holdet ellers klarede sig, og b): ville have været blevet den bedst betalte spiller i truppen.

            Derudover har jeg fra både journo'er, og vandrør (samt adskillige interviews med Falk selv), at pengene ikke på noget tidspunkt var det afgørende for Falk. FCMs tilbud var efter sigende økonomisk større end FCKs, samlet set. Men han ville ud og spille europæisk og spille med om titler. Om så JH havde tilbudt ham 1.000.000 om måneden, havde han ikke sagt ja. Meget kan man (og bør man) skælde JH ud for, men Falk-sagen var tabt på forhånd.
            Uanset hvad JH tilbød så lignede forløbet et amartøragtigt spil .
            At Falk skred pga klubbens manglende ambitioner var lysende klart og blev påpeget herinde for længe , længe siden . Igen er nøgleordet troværdighed ift klubbens handler og udmeldinger .

            Jeg vil således heller ikke blive overrasket hvis Makrini også smutter af samme grund .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Uanset hvad JH tilbød så lignede forløbet et amartøragtigt spil .
              At Falk skred pga klubbens manglende ambitioner var lysende klart og blev påpeget herinde for længe , længe siden . Igen er nøgleordet troværdighed ift klubbens handler og udmeldinger .

              Jeg vil således heller ikke blive overrasket hvis Makrini også smutter af samme grund .
              Man kan få alt til at passe ind i ens kram, hvis det er det man ønsker.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Man kan få alt til at passe ind i ens kram, hvis det er det man ønsker.
                Nu er vi på et debatforum hvor man ytrer sig ud fra egne synspunkter ;-) .

                Syntes du forløbet udad til så profesionelt ud ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Vi må have Jesper Hansen på kommunikationskursus så.
                  Jeg hælder dog nok til at han havde opponeret mod journalistens fremlægning, hvis det rent faktisk var en bedre kontrakt.
                  Præcis!!! Derfor er det mest logiske svar at første udspil var dårligere end hans daværende kontrakt..
                  Og derfor er det amatøragtigt lavet af JH IMO..
                  Men resultatet var ikke blevet anderledes. Falk havde ikke forlænget mm at OB's pengemænd havde lavet en turnaround og spyttet 20-40 mill ekstra i kassen til et sats. Så havde det nok været 50/50

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Nu er vi på et debatforum hvor man ytrer sig ud fra egne synspunkter ;-) .

                    Syntes du forløbet udad til så profesionelt ud ?
                    Jeg gider ikke gentage mig selv - jeg har redegjort for min holdning via min analyse af forløbet i Falktråden. Læs min analyse der, hvis det har interesse.

                    Comment


                      Nå, med under et år tilbage af kontrakten, kan man jo kun gisne om, hvornår spillet om El Makrini starter. Om 3,5 måned kan en af vores vigtigste spillere frit forhandle med andre klubber, og vi afventer stadig bare (jf. artiklen fra Tipsbladet). Det er jo bare great. Virker som en god idé at udskyde forhandlingerne til vi er endnu længere nede i suppedasen, og der er en større sandsynlighed for, at El Mak finder en ny klub i stedet for at indlede forhandlingerne mens der stadig er mulighed for, at klubben kan nå top 6.

                      Super duper...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Nå, med under et år tilbage af kontrakten, kan man jo kun gisne om, hvornår spillet om El Makrini starter. Om 3,5 måned kan en af vores vigtigste spillere frit forhandle med andre klubber, og vi afventer stadig bare (jf. artiklen fra Tipsbladet). Det er jo bare great. Virker som en god idé at udskyde forhandlingerne til vi er endnu længere nede i suppedasen, og der er en større sandsynlighed for, at El Mak finder en ny klub i stedet for at indlede forhandlingerne mens der stadig er mulighed for, at klubben kan nå top 6.

                        Super duper...
                        Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Jeg tror, at Makrini spiller for Brøndby i næste sæson. Ikke fordi jeg ved noget, men han virker som en god balancespiller til deres type spil. At han skulle blive i OB bliver mere og mere urealistisk, efterhånden som vi sejler stille og roligt ned mod bunden og mister al positivitet. Og jeg forstår ham sgu godt. Jeg ville heller ikke gide være en del af den store, fede lort, som også går under navnet Odense Boldklub.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Nå, med under et år tilbage af kontrakten, kan man jo kun gisne om, hvornår spillet om El Makrini starter. Om 3,5 måned kan en af vores vigtigste spillere frit forhandle med andre klubber, og vi afventer stadig bare (jf. artiklen fra Tipsbladet). Det er jo bare great. Virker som en god idé at udskyde forhandlingerne til vi er endnu længere nede i suppedasen, og der er en større sandsynlighed for, at El Mak finder en ny klub i stedet for at indlede forhandlingerne mens der stadig er mulighed for, at klubben kan nå top 6.

                          Super duper...
                          En hver sportsdirektør venter trods alt efter et vindue med at forhandle med de spillere der har omkring et år tilbage af sin kontrakt.
                          Jeg er relativt sikker på(læs: håber) at JH begynder i midten af denne måned - starten af oktober (inden efterårsferien) med at snakke kontrakt med Makrini.

                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Jeg tror, at Makrini spiller for Brøndby i næste sæson. Ikke fordi jeg ved noget, men han virker som en god balancespiller til deres type spil. At han skulle blive i OB bliver mere og mere urealistisk, efterhånden som vi sejler stille og roligt ned mod bunden og mister al positivitet. Og jeg forstår ham sgu godt. Jeg ville heller ikke gide være en del af den store, fede lort, som også går under navnet Odense Boldklub.
                          Jeg håber virkelig ikke han smutter til BIF, for det er ligemeget hvor godt der går der, en større lort en Odense.

                          Men du har ret I at, sker der ikke snart noget, kan det godt være svært at 'overtale' ham til at tage 2 år mere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Nå, med under et år tilbage af kontrakten, kan man jo kun gisne om, hvornår spillet om El Makrini starter. Om 3,5 måned kan en af vores vigtigste spillere frit forhandle med andre klubber, og vi afventer stadig bare (jf. artiklen fra Tipsbladet). Det er jo bare great. Virker som en god idé at udskyde forhandlingerne til vi er endnu længere nede i suppedasen, og der er en større sandsynlighed for, at El Mak finder en ny klub i stedet for at indlede forhandlingerne mens der stadig er mulighed for, at klubben kan nå top 6.

                            Super duper...
                            JH minder en del om Jørgen Bækkelund, der også kørte en meget defensiv stil, når det kom til forlængelser, måske i håb om, at spilleren vil blive mør i forhold til lønnen. Det mistede vi blandt andet Allan Nielsen på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              En hver sportsdirektør venter trods alt efter et vindue med at forhandle med de spillere der har omkring et år tilbage af sin kontrakt.
                              Jeg er relativt sikker på(læs: håber) at JH begynder i midten af denne måned - starten af oktober (inden efterårsferien) med at snakke kontrakt med Makrini.



                              Jeg håber virkelig ikke han smutter til BIF, for det er ligemeget hvor godt der går der, en større lort en Odense.

                              Men du har ret I at, sker der ikke snart noget, kan det godt være svært at 'overtale' ham til at tage 2 år mere
                              .
                              Det gør jeg sandelig heller ikke .. JH/Kent skal sælge "projektet" på den allerbedste måde til ElMak. Agent/ElMak er vel selvsagt ikke interesseret i at forhandle før de sidste 6 mdr. hvor han så vil stå bedre når/hvis der tikker bud ind til ham. Omvendt kan han blive skadet og så er der næppe mange klubber der byder sig til. OB har måske en fordel i at hans børn er startet i skole, og det er vel aldrig sjovt at rykke dem op og flytte til København eller Stockholm og starte forfra. Jeg er sikker på JH og Kent gør deres bedste for at holde ham i Odense. De har begge rost ham til skyerne for hans indsats og attitude
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det gør jeg sandelig heller ikke .. JH/Kent skal sælge "projektet" på den allerbedste måde til ElMak. Agent/ElMak er vel selvsagt ikke interesseret i at forhandle før de sidste 6 mdr. hvor han så vil stå bedre når/hvis der tikker bud ind til ham. Omvendt kan han blive skadet og så er der næppe mange klubber der byder sig til. OB har måske en fordel i at hans børn er startet i skole, og det er vel aldrig sjovt at rykke dem op og flytte til København eller Stockholm og starte forfra. Jeg er sikker på JH og Kent gør deres bedste for at holde ham i Odense. De har begge rost ham til skyerne for hans indsats og attitude
                                Så langt er der altså heller ikke fra Brøndby til Odense så man ikke kan bo i Odense og træne i Brøndby hvis det skulle være for børnene ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X