Annoncering

Collapse
No announcement yet.

El Makrini

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Klart godkendt men kunne være meget bedre med en makker der rent faktisk kunne noget ..
    Ari er skandaløs ringe

Comment

Ja det er ærgerligt at Fcv ikk havde råd til ari. Så havde vi været fri for ham

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
        Har de budt på ham da??

Comment

De har forhandlet og været tæt på men gaxe har ikk rigtig nogle penge at bruge lige nu desværre

Comment

De har forhandlet og været tæt på men gaxe har ikk rigtig nogle penge at bruge lige nu desværre
            I dette vindue?? WOW.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              I dette vindue?? WOW.
              Ja

Comment

Defensivt kan jeg i den grad se hans berettigelse, men synes stadigvæk, at vi mangler at se en del kvalitet, når han har bolden i fødderne og spillet skal sættes. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at have Ari ved siden af, som ikke bidrager med det store, hverken offensivt eller defensivt.
                Last edited by Sheed; 26-07-2015, 18:21.

Comment

Ja
                  Hmmm. Kunne han da umuligt selv have interesse i mm at KN direkte havde sagt til ham at han er værdiløs(hvilket han er)..
                  Men okay. Som back er han vel god nok.
                  Ikke at jeg ikke tror på dig men det lyder underligt

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Defensivt kan jeg i den grad se hans berettigelse, men synes stadigvæk, at vi mangler at se en del kvalitet, når han har bolden i fødderne og spillet skal sættes. Det hjælper selvfølgelig heller ikke at have Ari ved siden af, som ikke bedrager med det store, hverken offensivt eller defensivt.
                    Det skal nok komme. Men det ville godt nok hjælpe at have en makker ved sin side...

Comment

Uenig i jeres, alt for unuancerede kritik af Ari! Han havde rigtig mange gode aktioner idag og fik sig skilt fornuftigt af med bolden, de fleste gange. Var selv meget efter ham i sidste sæson, men man ser tydeligt at han er i et helt andet spillehumør nu. Hans aktioner har langt mere saft og kraft, og han virker generelt med mere selvtillid end tidligere.

EL.M minder mig lidt om Bechara. Til tider en anonym tilværelse på holdet, og ikke de store iøjnefaldende præstationer, men en bundsolid spiller som aldrig spiller over evne fordi han lige præcis ved hvilken rolle han har, og ikke prøver at gabe over mere end han kan. Han kunne ligne at være den "usynlige" gevinst for det nye OB.

Comment

Jeg skal ikke kloge mig på hvorvidt der er hold i det her eller ej, men i min verden lyder det helt ude i hampen, hvad skulle Ari i FCV, FCV har i min verden ikke den slags penge til hverken transfer eller løn.

Comment

Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                          Uenig i jeres, alt for unuancerede kritik af Ari! Han havde rigtig mange gode aktioner idag og fik sig skilt fornuftigt af med bolden, de fleste gange. Var selv meget efter ham i sidste sæson, men man ser tydeligt at han er i et helt andet spillehumør nu. Hans aktioner har langt mere saft og kraft, og han virker generelt med mere selvtillid end tidligere.

EL.M minder mig lidt om Bechara. Til tider en anonym tilværelse på holdet, og ikke de store iøjnefaldende præstationer, men en bundsolid spiller som aldrig spiller over evne fordi han lige præcis ved hvilken rolle han har, og ikke prøver at gabe over mere end han kan. Han kunne ligne at være den "usynlige" gevinst for det nye OB.
                          Helt enig mht. Ari. Han gjorde det sgu godt idag og kæmpede samtidig røven ud af bukserne. Kasper Larsen var jeg dog lidt nervøs ved.. Han havde nogle grimme smuttere, hvor den ene kostede deres mål. Samtidig var jeg overrasket over hvor mange hovedstødsdueller han tabte til Pukki. Var selv på Brøndby stadion og generelt var det en fornøjelse at se hvordan der blev fightet for hver en bold hele vejen rundt.
                          Ja der er da plads til forbedringer, men med tanke på hvor kort tid KN har haft med holdet er det altså IMPONERENDE hvor hurtigt spillerne har fundet sammen i et, for de fleste, nyt system.

Comment

Makrini synes jeg havde store problemer med Brøndbys pres i 1. Halveg. Det virkede som om han ikke var vant til at at modstanderen gik så aggressivt til boldholder og det kostede lidt fejlafleveringer og han var også lidt langsom når Brøndby kom blæsende i kontraen, således han ikke nåede ned og dække de områder, han skulle ordentligt af. Det blev dog meget bedre i 2. Halveg hvor Kent helt sikkert har haft fingrene i ham. Afleveringerne sad skarpere og han havde klart flere bolderobringer. Om han vil være bedre med en anden makker end Ari skal jeg ikke kunne sige, men han virker en smule langsom, hvilket kræver han positionerer sig sublimt, for ellers spiller hold som Brøndby og FCM i næste uge for nemt rundt om ham. Han spillede dog sin klart bedste halveg i 2. Halveg i dag og kan han bygge videre på det, kan jeg sagtens se perspektiver, men efter 1. Halveg var jeg faktisk klar til at skifte ham i pausen. Der var han sgu skidt synes jeg

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Klart godkendt men kunne være meget bedre med en makker der rent faktisk kunne noget ..
                              Ari er skandaløs ringe
                              Det tænker jeg ikke. I dag spillede Ari en god kamp. Han havde flere fine redninger og virkede sikker med bolden. Meget bedre end mod Hobro.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Makrini synes jeg havde store problemer med Brøndbys pres i 1. Halveg. Det virkede som om han ikke var vant til at at modstanderen gik så aggressivt til boldholder og det kostede lidt fejlafleveringer og han var også lidt langsom når Brøndby kom blæsende i kontraen, således han ikke nåede ned og dække de områder, han skulle ordentligt af. Det blev dog meget bedre i 2. Halveg hvor Kent helt sikkert har haft fingrene i ham. Afleveringerne sad skarpere og han havde klart flere bolderobringer. Om han vil være bedre med en anden makker end Ari skal jeg ikke kunne sige, men han virker en smule langsom, hvilket kræver han positionerer sig sublimt, for ellers spiller hold som Brøndby og FCM i næste uge for nemt rundt om ham. Han spillede dog sin klart bedste halveg i 2. Halveg i dag og kan han bygge videre på det, kan jeg sagtens se perspektiver, men efter 1. Halveg var jeg faktisk klar til at skifte ham i pausen. Der var han sgu skidt synes jeg
                                Men er vi ikke enige om at hele holdet havde problemer med det pres BIF lagde for dagen i 1. Halvleg? Ingen så for godt ud de første 20-25 min. Men det synes jeg egentlig er Brøndbys fortjeneste, de spillede godt... Men det kan de så heldigvis ikke bruge til en skid, når de er så fandens ineffektive foran mål :-)

Comment

Working...
                                X