Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Michael Falkesgaard ny målmand

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rigtig god bedring til Falkesgaard.

    Han har overrasket mig positivt og vist ret gode takter i de første kampe. Han har haft et par "skovture" med dårlig timing, men jeg hæfter mig mere positivt ved, at han hurtigt reagerer og kommer ud til de bolde. På længere sigt tror jeg en målmand redder flere mål ved det end han koster. Vatsadzes mål var også mere skarpt lavet af ham end det var en fejl af Falkesgaard som jeg så det.
    Last edited by Agbre; 11-08-2015, 12:13.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Rigtig god bedring til Falkesgaard.

      Han har overrasket mig positivt og vist ret gode takter i de første kampe. Han har haft et par "skovture" med dårlig timing, men jeg hæfter mig mere positivt ved, at han hurtigt reagerer og kommer ud til de bolde. På længere sigt tror jeg en målmand redder flere mål ved det end han koster. Vatsadzes mål var også mere skarpt lavet af ham end det var en fejl af Falkesgaard som jeg så det.
      Helt enig!

      Comment


        God Bedring
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Først og fremmest god bedring til Falke

          Dernæst, nu må vi bare betale ved kasse 1 og hente en god målmand, derudover bør Tørnæs vel have indtil nytår.

          Comment


            Bad luck Michael...God bedring
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Ja, god bedring til Michael. Nu må Radza stå på søndag, han skal også have en reel chance for at bevise sit værd. - det giver også ledelsen en ekstra uge til at finde en 1. Målmand.. Ingen Tørnes, tak.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Ja, god bedring til Michael. Nu må Radza stå på søndag, han skal også have en reel chance for at bevise sit værd. - det giver også ledelsen en ekstra uge til at finde en 1. Målmand.. Ingen Tørnes, tak.
                Så reservemålmand på bænken er en eller anden U16 spiller, eller Kryger, måske?
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Så reservemålmand på bænken er en eller anden U16 spiller, eller Kryger, måske?
                  Nu findes der jo heldigvis et U-19 hold, og hvorfor ikke give Radza chancen på søndag, hvorefter man kan finde en ny 1. målmand. I kampen mod AGF så jeg ikke nogen ting ved Radza, der gør, at han ikke skal have chancen en enkelt gang.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Så reservemålmand på bænken er en eller anden U16 spiller, eller Kryger, måske?
                    Jeg satser da ikke på Radza går hen og bliver skadet, så ja.. En Anders Michelsen fra U19, med mindre Lars Høgh stadigvæk har et vist niveau.. Vurderes han bedre end Anders Michelsen, så skal han da bare på bænken.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Rigtig god bedring til Falkesgaard.

                      Han har overrasket mig positivt og vist ret gode takter i de første kampe. Han har haft et par "skovture" med dårlig timing, men jeg hæfter mig mere positivt ved, at han hurtigt reagerer og kommer ud til de bolde. På længere sigt tror jeg en målmand redder flere mål ved det end han koster. Vatsadzes mål var også mere skarpt lavet af ham end det var en fejl af Falkesgaard som jeg så det.
                      Jeg overvejede at lade være med at svare på dit indlæg, for det er lidt sur røv at kritisere en målmand, der efter 4, overvejende, fine kampe i en ny tilværelse som første målmand, nu desværre er ude i lang tid. Men jeg er helt uenig i din vurdering af hans skovtur, der kostede skaden. Falkesgaard var ikke i nærheden af at kunne nå den bold, så det var aldeles ikke "skarpt" af Vatsadze. Det var en fejlvurdering på linje med den han lavede mod Hobro. For mig er dét ikke "positivt" For mig viser det en overiver for at bevise sig, i stedet for evnen til at have is i maven. Det var også det, der var galt med Toppel. Det kostede ham en skade. Havde bolden ikke gået i mål havde der jo været frispark og rødt kort, fordi han brager direkte ind i Vatsadze. Hvordan du kan se dét som noget positivt fatter jeg nada af.

                      God bedring Falkesgaard!

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Jammen det er bare så nemt..
                        JH købes fri i Evian og Tørnes får en kort kontrakt på 4 måneder

                        Og god bedring til Falkesgaard

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jammen det er bare så nemt..
                          JH købes fri i Evian og Tørnes får en kort kontrakt på 4 måneder

                          Og god bedring til Falkesgaard
                          Jeg synes også, at den ligger lige til højrebenet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg overvejede at lade være med at svare på dit indlæg, for det er lidt sur røv at kritisere en målmand, der efter 4, overvejende, fine kampe i en ny tilværelse som første målmand, nu desværre er ude i lang tid. Men jeg er helt uenig i din vurdering af hans skovtur, der kostede skaden. Falkesgaard var ikke i nærheden af at kunne nå den bold, så det var aldeles ikke "skarpt" af Vatsadze. Det var en fejlvurdering på linje med den han lavede mod Hobro. For mig er dét ikke "positivt" For mig viser det en overiver for at bevise sig, i stedet for evnen til at have is i maven. Det var også det, der var galt med Toppel. Det kostede ham en skade. Havde bolden ikke gået i mål havde der jo været frispark og rødt kort, fordi han brager direkte ind i Vatsadze. Hvordan du kan se dét som noget positivt fatter jeg nada af.

                            God bedring Falkesgaard!

                            MvH ChrisOB
                            + 1

                            Bekymrende fordi det ellers er hans stærke side, samt hans natur at spille sådan...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Laver Radza en Høgh??

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aempe-mulighed

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg synes også, at den ligger lige til højrebenet
                                Ja det er vel det eneste "positive" ved situationen; JH og co. er simpelthen PISKET til at handle nu, slut med at lurepasse og sidde på hænderne.

                                Hvor er det synd for Falkesgård, god bedring til ham.

                                Comment

                                Working...
                                X