Klaus Egelund er notorisk upålidelig...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Michael Falkesgaard ny målmand
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNok ikke så mærkeligt i en rygtetid. Jeg kan ikke helt gennemskue twitter: er det Klaus Egelund, der er fodboldreporter på Ekstra Bladet, der siger det med udlandet - eller svarer han på en besked, hvor det er en anden, der siger det? (sorry, er en gammel nar mht twitter).
Hvis det er Klaus Egelund, så er det jo klart til rygtetråden. Hvis det er en eller anden Johnny fra Sydhavnen, then not so much."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægKlaus Egelund er notorisk upålidelig...
Jeg vil dog ikke blive overrasket, hvis han lige i dette tilfælde er forkert på den, med alt det fuzz der er omkring Rønnow. Ville dog elske, hvis vi hev en lidt mere erfaren og solid keeper uden springerknæ op af hatten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHan har godt nok sendt Kyriakos til SønderjyskE engang , men har nu fingeren på pulsen til tider.
Jeg vil dog ikke blive overrasket, hvis han lige i dette tilfælde er forkert på den, med alt det fuzz der er omkring Rønnow. Ville dog elske, hvis vi hev en lidt mere erfaren og solid keeper uden springerknæ op af hatten."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHvad skal han så hedde JH 2?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet ville være et mere sikkert valg
Hvis vi alligevel sælger ud af det hele og genopbygger (forhåbentlig for sidste gang i lang tid nu!), så kan vi lige så godt gøre det ordentligt. Så tager jeg hellere Rønnow på en 3-4 årig aftale, ender jeg tager Jesper Hansen på et år ..
Jeg får kræft i hele kroppen hvis vi begynder på at leje 3-4 spiller i dette vindue. - specielt svenskere..
Jeg forventer lange sikre kontrakter denne gang .....
Comment
Comment