Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig - men det kunne jo så meget passende være en del af den oprydning der gerne skulle til
Rønnow eller Jesper Hansen til målet og et eller andet scoop til midterforsvaret..
Så ryger JH Baromeret på en 7-8 stykker
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægjaja det begynder da at ligne lidt, antalsmæssigt ser det jo efterhånden fint ud - håber dog JH stadig får hentet nogle forstærkninger - og evt rydder lidt ud i de billigere rækkerOusager Stopper
- Toppel
Kontrakt udløb
- Radza Kirkeskov Hallgrimur Lasse Nielsen Diarra Kryger JBL EPJ
Kontrakt udløb
- Høegh
solgt
- Skogseid
hjem til Norge
- Emil Spelmann
solgt
- Lucas Azer Desler Ari Anders Thomsen kontrakt forlænget (+) Falk Dalgaard
retur til Holland
- Lado Greve Zohore
kontrakt forlænget
(+) Mikkelsen
retur fra udleje
+ Falkesgaard
hentet gratis fra bifs overskudslager
+ JJT
op fra egne rækker
+ MP
op fra egne rækker
+ Oliver Lund Hentet i FCV + Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
hvis vi kigger på det lidt 1:1 så
falkesgaard <->ousager
Toppel <->
Skogseid <->Lund
Høegh <->
Spelmann <-> Makrini
og så gerne lige en angriber eller to :)"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægja Høegh og Toppel skal erstattes og så er vi muligvis på niveau med seneste sæson men skal vi rykke os så skal der jo ske mere .... Meget mere ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja vi er ikke decideret forstærket, men ser nu lidt mere frem til denne sæson - træner teamet ser spændende ud. Og så har vi zohore allerede fra sæson start - også et lille plus i min bog
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen han skal bruge minimum én makker oppe ved sin side der har noget kvalitet
Men ja imponerende er angrebet stadig ikke ligefrem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghelt enig - men igen sammenlignet med sidste år hvor vi havde mikkelsen (kryger til hb) og lado der kom til september....set i det lys er vi bedre stillet.
Men ja imponerende er angrebet stadig ikke ligefrem
For at det skal blive bare lidt sjovt i år ville det pynte med AK,Fall,Jesper Hansen og en konge midtforsvarer.. Så er jeg glad..
Hvor meget JH så får afhændet er hans problem. Ved også godt at det er et budget problem men med 2 salg til 9 mill burde der være lidt luft
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægja Høegh og Toppel skal erstattes og så er vi muligvis på niveau med seneste sæson men skal vi rykke os så skal der jo ske mere .... Meget mere ..Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSkulle vi nu ikke lige... Vi har en meget ung trup og unge spillere udvikler sig som regel. Jeg tror på fremgang, både pga spillermaterialet og pga vores nye træner team.
Så der skal altså ske noget mere hvis der skal ske fremgang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPt er vi vel kun et mulhår foran sidste år rent trupmæssigt IMO.
Så der skal altså ske noget mere hvis der skal ske fremgangForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSkulle vi nu ikke lige... Vi har en meget ung trup og unge spillere udvikler sig som regel. Jeg tror på fremgang, både pga spillermaterialet og pga vores nye træner team.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægI forhold til sidste års sæsonstart er Desler eksempelvis et markant plus hvis du spørger mig. Sådan noget skal vel også med i beregningerne.
det er der min sammenlignlig er ... Er vi styrket i forhold til for en måned siden? Det syntes jeg ikke ...Last edited by Plum; 01-07-2015, 20:16."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægI forhold til sidste års sæsonstart er Desler eksempelvis et markant plus hvis du spørger mig. Sådan noget skal vel også med i beregningerne.
Specielt når han stort ikke har taget hul på transferbudgettet endnu..
Posen på X antal millioner som lovet på forhånd plus der er solgt for 9 mill..
Det må stadig betyde at vi har en masse at skyde med
Comment
Comment