Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tvivler på 2 med mindre at vi udlejer/sælger Lado eller TM
    enig - men det kunne jo så meget passende være en del af den oprydning der gerne skulle til

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      enig - men det kunne jo så meget passende være en del af den oprydning der gerne skulle til
      Bestemt. Sælg Lado eller Mikkelsen og hent Fall og AK47 eller noget der er endnu bedre..
      Rønnow eller Jesper Hansen til målet og et eller andet scoop til midterforsvaret..

      Så ryger JH Baromeret på en 7-8 stykker

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Ousager Stopper
        -
        Toppel
        Kontrakt udløb
        -
        Radza
        Kirkeskov
        Hallgrimur
        Lasse Nielsen
        Diarra
        Kryger
        JBL
        EPJ
        Kontrakt udløb
        -
        Høegh
        solgt
        -
        Skogseid
        hjem til Norge
        -
        Emil
        Spelmann
        solgt
        -
        Lucas
        Azer
        Desler
        Ari
        Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
        Falk
        Dalgaard
        retur til Holland
        -
        Lado
        Greve
        Zohore
        kontrakt forlænget
        (+)
        Mikkelsen
        retur fra udleje
        +
        Falkesgaard
        hentet gratis fra bifs overskudslager
        +
        JJT
        op fra egne rækker
        +
        MP
        op fra egne rækker
        +
        Oliver Lund Hentet i FCV +
        Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
        jaja det begynder da at ligne lidt, antalsmæssigt ser det jo efterhånden fint ud - håber dog JH stadig får hentet nogle forstærkninger - og evt rydder lidt ud i de billigere rækker

        hvis vi kigger på det lidt 1:1 så
        falkesgaard <->ousager
        Toppel <->
        Skogseid <->Lund
        Høegh <->
        Spelmann <-> Makrini
        og så gerne lige en angriber eller to :)
        ja Høegh og Toppel skal erstattes og så er vi muligvis på niveau med seneste sæson men skal vi rykke os så skal der jo ske mere .... Meget mere ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          ja Høegh og Toppel skal erstattes og så er vi muligvis på niveau med seneste sæson men skal vi rykke os så skal der jo ske mere .... Meget mere ..
          ja vi er ikke decideret forstærket, men ser nu lidt mere frem til denne sæson - træner teamet ser spændende ud. Og så har vi zohore allerede fra sæson start - også et lille plus i min bog

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja vi er ikke decideret forstærket, men ser nu lidt mere frem til denne sæson - træner teamet ser spændende ud. Og så har vi zohore allerede fra sæson start - også et lille plus i min bog
            Men han skal bruge minimum én makker oppe ved sin side der har noget kvalitet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Men han skal bruge minimum én makker oppe ved sin side der har noget kvalitet
              helt enig - men igen sammenlignet med sidste år hvor vi havde mikkelsen (kryger til hb) og lado der kom til september....set i det lys er vi bedre stillet.
              Men ja imponerende er angrebet stadig ikke ligefrem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                helt enig - men igen sammenlignet med sidste år hvor vi havde mikkelsen (kryger til hb) og lado der kom til september....set i det lys er vi bedre stillet.
                Men ja imponerende er angrebet stadig ikke ligefrem
                Jo lidt er vi nok. Men sidste år lå vi også til nedrykning længe
                For at det skal blive bare lidt sjovt i år ville det pynte med AK,Fall,Jesper Hansen og en konge midtforsvarer.. Så er jeg glad..

                Hvor meget JH så får afhændet er hans problem. Ved også godt at det er et budget problem men med 2 salg til 9 mill burde der være lidt luft

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  ja Høegh og Toppel skal erstattes og så er vi muligvis på niveau med seneste sæson men skal vi rykke os så skal der jo ske mere .... Meget mere ..
                  Skulle vi nu ikke lige... Vi har en meget ung trup og unge spillere udvikler sig som regel. Jeg tror på fremgang, både pga spillermaterialet og pga vores nye træner team.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Skulle vi nu ikke lige... Vi har en meget ung trup og unge spillere udvikler sig som regel. Jeg tror på fremgang, både pga spillermaterialet og pga vores nye træner team.
                    Pt er vi vel kun et mulhår foran sidste år rent trupmæssigt IMO.
                    Så der skal altså ske noget mere hvis der skal ske fremgang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Pt er vi vel kun et mulhår foran sidste år rent trupmæssigt IMO.
                      Så der skal altså ske noget mere hvis der skal ske fremgang
                      har nu også noget tro på at Kent kan bringe lidt ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Pt er vi vel kun et mulhår foran sidste år rent trupmæssigt IMO.
                        Så der skal altså ske noget mere hvis der skal ske fremgang
                        I forhold til sidste års sæsonstart er Desler eksempelvis et markant plus hvis du spørger mig. Sådan noget skal vel også med i beregningerne.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Skulle vi nu ikke lige... Vi har en meget ung trup og unge spillere udvikler sig som regel. Jeg tror på fremgang, både pga spillermaterialet og pga vores nye træner team.
                          Jeg er med her: nu er ja-hatten solidt placeret på hovedet. Tror meget på vores nye træner-team. Med bare én eller to nye spillere, der kan tilføje noget stabilitet og kvalitet, så er der virkelig noget spændende for trænerne at arbejde med. Tror stadig ikke på en top-placering, men hvis vi kan spille noget attraktiv fodbold (som gerne må være med et defensivt udgangspunkt for min skyld - der er mange måder at spille godt på), få integreret flere af de unge spillere og måske få 'genoplivet' 1-2 af de spillere, der har skuffet indtil videre, og så ende nr. 6-7 stk., så er det ganske fint med mig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            I forhold til sidste års sæsonstart er Desler eksempelvis et markant plus hvis du spørger mig. Sådan noget skal vel også med i beregningerne.
                            Klart at Desler et stort plus i forhold til samme tid sidste år men er han så meget bedre når denne sæson starter i forhold til sidste sæson sluttede ....?

                            det er der min sammenlignlig er ... Er vi styrket i forhold til for en måned siden? Det syntes jeg ikke ...
                            Last edited by Plum; 01-07-2015, 20:16.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              I forhold til sidste års sæsonstart er Desler eksempelvis et markant plus hvis du spørger mig. Sådan noget skal vel også med i beregningerne.
                              Jo jo Men mere vil have mere nu..
                              Specielt når han stort ikke har taget hul på transferbudgettet endnu..
                              Posen på X antal millioner som lovet på forhånd plus der er solgt for 9 mill..

                              Det må stadig betyde at vi har en masse at skyde med

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                har nu også noget tro på at Kent kan bringe lidt ;)
                                Ingen tvivl om det. Men det kommer til at tage tid. Det gjorde det også i Aab..
                                Så lad os få de 3-4 topspillere til. Så kører bussen!!

                                Comment

                                Working...
                                X