Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så skete der lidt igen - og så må listen jo findes frem nok en gang, der er sgu da sket lidt i dette vindue.
    Håber der så småt begynder at blive styr på det, og JH rammer lidt mere plet - så de næste par transfer vinduer bliver knap så aktive.
    Men indtil da er der stadig lidt oprydning der skal laves
    Listen giver et godt overblik. Men har du ikke glemt at Azer også har forlænget med et år?
    Og ja der er sket lidt, men ikke så meget som jeg havde håbet på, men vinduet er jo slet ikke slut endnu. Dejligt at der endelig er lidt aktivitet igen.
    Fordi som det ser ud nu, så bliver næste sommer også travl. Kryger, Diarra, Azer, Thomsen, Lado, Falk og Emil har alle kontraktudløb, og jeg tror ikke nogle af dem forlænger og bliver næste sæson. Så har vi i øjeblikket en central midtbane der sejler, et midterforsvar der sejler, en målmandspost der ikke er ro på, og til næste sæson et par kreative kræfter i Falk og Emil der bliver svære at erstatte.
    Jeg håber vi får løst så meget som overhovedet muligt i den her sæson, så vi snart kan få bare lidt kontinuitet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Listen giver et godt overblik. Men har du ikke glemt at Azer også har forlænget med et år?
      Og ja der er sket lidt, men ikke så meget som jeg havde håbet på, men vinduet er jo slet ikke slut endnu. Dejligt at der endelig er lidt aktivitet igen.
      Fordi som det ser ud nu, så bliver næste sommer også travl. Kryger, Diarra, Azer, Thomsen, Lado, Falk og Emil har alle kontraktudløb, og jeg tror ikke nogle af dem forlænger og bliver næste sæson. Så har vi i øjeblikket en central midtbane der sejler, et midterforsvar der sejler, en målmandspost der ikke er ro på, og til næste sæson et par kreative kræfter i Falk og Emil der bliver svære at erstatte.
      Jeg håber vi får løst så meget som overhovedet muligt i den her sæson, så vi snart kan få bare lidt kontinuitet.
      jeg håber at Greve, Thomsen, JJ og Desler bliver en del af løsningen.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Listen giver et godt overblik. Men har du ikke glemt at Azer også har forlænget med et år?
        Og ja der er sket lidt, men ikke så meget som jeg havde håbet på, men vinduet er jo slet ikke slut endnu. Dejligt at der endelig er lidt aktivitet igen.
        Fordi som det ser ud nu, så bliver næste sommer også travl. Kryger, Diarra, Azer, Thomsen, Lado, Falk og Emil har alle kontraktudløb, og jeg tror ikke nogle af dem forlænger og bliver næste sæson. Så har vi i øjeblikket en central midtbane der sejler, et midterforsvar der sejler, en målmandspost der ikke er ro på, og til næste sæson et par kreative kræfter i Falk og Emil der bliver svære at erstatte.
        Jeg håber vi får løst så meget som overhovedet muligt i den her sæson, så vi snart kan få bare lidt kontinuitet.
        Det hat du da vidst ret i......det må rettes.
        Og ellers enig der er meget der stadig kan gøres. Og mange løse ender frem mod næste sommer. Tror heller ikke det ligefrem bliver et stille vindue næste år, men håber vi nærmer os lidt mere kontinuitet med en løbende udskiftning og ikke den åreladning vi ser hvert år for tiden

        Comment


          I min optimale verden, så ville man prøve at forlænge med Falk og Emil L. Jeg ville brække mig, hvis de røg til en anden superligaklub. De har stadig meget udviklingspotentiale, og kan blive meget bedre.

          Comment


            Udfordringen er faktisk ikke så meget dette vindue men manglende oprydning af tildligere vinduer:
            Vi har fået Lund for Skogseid - ok
            Kasper Larsen for Høegh - knapt så ok
            Azer for Azer (forlænget) - ok
            Festersen for Dalgaard - mere end ok
            Makrini for Spelmann - ok
            Mikkelsen er videreudlejet - ok
            Falkesgaard er kommet for enten Ousager eller Toppel alt efter hvad den kommende keepersigning bliver - ok
            Kontrakt med 3 talenter - ok

            Kun Emil Peter Jørgensen (og enten Ousager eller Toppel) er ikke blevet erstattet - man kunne være fræk at sige at såfremt der hentes en erstatning for Høegh er Kasper en erstatning for EPJ .. Men der mangler en CF ...

            Så mantraet kommer i spil..

            Ud med Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas og så ld os få den målmand og CF der mangler og hent en CM og AK ...
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Udfordringen er faktisk ikke så meget dette vindue men manglende oprydning af tildligere vinduer:
              Vi har fået Lund for Skogseid - ok
              Kasper Larsen for Høegh - knapt så ok
              Azer for Azer (forlænget) - ok
              Festersen for Dalgaard - mere end ok
              Makrini for Spelmann - ok
              Mikkelsen er videreudlejet - ok
              Falkesgaard er kommet for enten Ousager eller Toppel alt efter hvad den kommende keepersigning bliver - ok
              Kontrakt med 3 talenter - ok

              Kun Emil Peter Jørgensen (og enten Ousager eller Toppel) er ikke blevet erstattet - man kunne være fræk at sige at såfremt der hentes en erstatning for Høegh er Kasper en erstatning for EPJ .. Men der mangler en CF ...

              Så mantraet kommer i spil..

              Ud med Lado, Kryger, JBL, Diarra og Lucas og så ld os få den målmand og CF der mangler og hent en CM og AK ...
              Da Kryger nok er billig i løn og ved at være oppe i årene skifter han ingen steder i sit sidste kontrakt år. Han er også blevet brugt flittigt...
              Lado og Diarra burde sælges eller deres kontrakt opløses..
              JBL og Lucas kunne måske lejes ud.. Men tvivler med Lucas.. Desler er skadet og Falk er stadig uvis. Så der kan blive brug for ham

              Comment


                Ousager Stopper
                -
                Toppel
                Kontrakt udløb
                -
                Radza
                Kirkeskov
                Hallgrimur
                Lasse Nielsen
                Diarra
                Kryger
                JBL
                EPJ
                Kontrakt udløb
                -
                Høegh
                solgt
                -
                Skogseid
                hjem til Norge
                -
                Emil
                Spelmann
                solgt
                -
                Lucas
                Azer Kontrakt forlænget (+)
                Desler
                Ari
                Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                Falk
                Dalgaard
                retur til Holland
                -
                Lado
                Greve
                Zohore
                kontrakt forlænget
                (+)
                Mikkelsen
                1 årig leje Vejle
                -
                Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                JJT
                op fra egne rækker
                +
                MP
                op fra egne rækker
                +
                Oliver Lund Hentet i FCV +
                Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                Anders "AK47" Jacobsen fri transfer hentet i AAB fra 1/1-2016
                (+)
                så kom Azer's forlængelse også med

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Ousager Stopper
                  -
                  Toppel
                  Kontrakt udløb
                  -
                  Radza
                  Kirkeskov
                  Hallgrimur
                  Lasse Nielsen
                  Diarra
                  Kryger
                  JBL
                  EPJ
                  Kontrakt udløb
                  -
                  Høegh
                  solgt
                  -
                  Skogseid
                  hjem til Norge
                  -
                  Emil
                  Spelmann
                  solgt
                  -
                  Lucas
                  Azer Kontrakt forlænget (+)
                  Desler
                  Ari
                  Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                  Falk
                  Dalgaard
                  retur til Holland
                  -
                  Lado
                  Greve
                  Zohore
                  kontrakt forlænget
                  (+)
                  Mikkelsen
                  1 årig leje Vejle
                  -
                  Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                  JJT
                  op fra egne rækker
                  +
                  MP
                  op fra egne rækker
                  +
                  Oliver Lund Hentet i FCV +
                  Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                  Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                  Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                  Anders "AK47" Jacobsen fri transfer hentet i AAB fra 1/1-2016
                  (+)
                  så kom Azer's forlængelse også med
                  Alt i alt mere end godkendt imo. Ubrugelige spillere skibet af, om ikke andet så på leje, klassefolk som Spelmann og Høegh kunne/skulle vi ikke holde på som tingene stod, gode folk hentet ind, flere endda på fri transfer, lovende folk fra egne rækker etableret i truppen.

                  Af udestående arbejder skal der nu akut hentes en ny målmand, derudover skal man vel finde ud af hvad man vil med folk som Diarra, JBL og Kryger. Skal de blive eller skal de væk sammen med Lado, som vel ER afskrevet.

                  Det eneste jeg ikke helt forstår er hvad der sker med Lasse Nielsen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Alt i alt mere end godkendt imo. Ubrugelige spillere skibet af, om ikke andet så på leje, klassefolk som Spelmann og Høegh kunne/skulle vi ikke holde på som tingene stod, gode folk hentet ind, flere endda på fri transfer, lovende folk fra egne rækker etableret i truppen.

                    Af udestående arbejder skal der nu akut hentes en ny målmand, derudover skal man vel finde ud af hvad man vil med folk som Diarra, JBL og Kryger. Skal de blive eller skal de væk sammen med Lado, som vel ER afskrevet.

                    Det eneste jeg ikke helt forstår er hvad der sker med Lasse Nielsen?
                    er vi ikke ude i 2 nye målmænd? den ene evt på en ½ årlig kontrakt? Med falkes ude til næste år - og der skulle gerne være 3 målmænd.....Selv med falkes skadesfri manglede vi jo en.

                    Selv om jeg ikke ligefrem er vild med ideen om Tørnæs - så kunne han for min skyld godt bruges her - på en kort kort aftale. Og så ser jeg så gerne en lidt bedre kandidat til enten klart 1 valg - eller ihvertfald som min. en ligeværdig konkurrent til falkes.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      er vi ikke ude i 2 nye målmænd? den ene evt på en ½ årlig kontrakt? Med falkes ude til næste år - og der skulle gerne være 3 målmænd.....Selv med falkes skadesfri manglede vi jo en.

                      Selv om jeg ikke ligefrem er vild med ideen om Tørnæs - så kunne han for min skyld godt bruges her - på en kort kort aftale. Og så ser jeg så gerne en lidt bedre kandidat til enten klart 1 valg - eller ihvertfald som min. en ligeværdig konkurrent til falkes.
                      Enig. Der skal hentes 2 stk. Og den ene kunne være Tørnæs på en 1/2 årlig. Eller bare 4 måneder..
                      Og så skal der hentes en kvalitets målmand minimum på niveau med Falkes. Gerne et step up

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        er vi ikke ude i 2 nye målmænd? den ene evt på en ½ årlig kontrakt? Med falkes ude til næste år - og der skulle gerne være 3 målmænd.....Selv med falkes skadesfri manglede vi jo en.

                        Selv om jeg ikke ligefrem er vild med ideen om Tørnæs - så kunne han for min skyld godt bruges her - på en kort kort aftale. Og så ser jeg så gerne en lidt bedre kandidat til enten klart 1 valg - eller ihvertfald som min. en ligeværdig konkurrent til falkes.
                        Joh, det kan der være noget om ... eller måske den ene - klassemanden - akut, læs MED DET SAMME, mens man vel godt kan bruge lidt længere tid på andenmanden. Her taler jeg ikke om måneder, men om uger, og ift klassemanden er det dage.

                        Comment


                          http://mobil.bold.dk/nyt/jesper-hans...landet-aktuelt
                          Og så Tørnes som backup på en kort kontrakt ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                            Joh, det kan der være noget om ... eller måske den ene - klassemanden - akut, læs MED DET SAMME, mens man vel godt kan bruge lidt længere tid på andenmanden. Her taler jeg ikke om måneder, men om uger, og ift klassemanden er det dage.
                            ja optimalt - men en af dem skal landes NU om det så bliver back up på kort eller 1. valg.....ved godt hvad jeg foretrækker - men det vigtigste er at vi ikke stiller op mod randers med 1 keeper.

                            Comment


                              Tror den står hvor den hele tiden har gjort, en måske/måske ikke 1. keeper, som så bare får det nemmere betingelser i efteråret grundet Falkes skade... Radza bliver midlertidigt anden målmand, hvilket i mine øjne også ville være den rigtige måde at køre ham frem på scenen på hvis det endelig skal være, fremfor han sidder nede som 3. valg eller skal kastes for løverne inde på banen... God mulighed for ham til at komme op og lege med i en periode, uden at han skal bære ansvaret, man kan så altid diskutere om forsvaret pt. er det rigtige at prøve Radza af sammen med... men kan vi så finde en god solid keeper uden skades historik de seneste sæsoner, og som har fået noget spilletid på et lignende niveau, så kunne jeg godt se den hedde: Ny - Radza - U-19 keeperen(som jeg har glemt hvad hedder) indtil December...

                              Det ville også være et sats, den ny kunne blive skadet, men jeg synes også højrebacken er et godt eksempel på det ikke bare nytter og gå ud og handle løs... selvom en bruger ellers prøver at tørre den CM/PM mentalitet af på mig... og Radza har været 3. valg som ung, så der er vel mulighed for at den næste i rækken også kan blive det i en periode, det kan da ikke være udelukket, noget talent må der være hos ham(U-19)...

                              Indrømmet, jeg har ikke meget at vurdere Radza ud fra, da jeg ikke har set ham spille meget og ikke har min gang til træning, så jeg prøver lidt at føle mig frem til hvad folk mener om ham, og det er noget spredt må jeg sige, så jeg er på bar bund for at være helt ærlig... men det var jeg egentlig også omkring Ousager, han har jo på det nærmeste aldrig rigtig spillet, og i JC kan vi da for alvor sige vi havde et usikkerheds moment... så jeg tror egentlig godt jeg kan overleve indtil December...
                              Last edited by Kaspernon; 12-08-2015, 11:55.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Ousager Stopper
                                -
                                Toppel
                                Kontrakt udløb
                                -
                                Radza
                                Kirkeskov
                                Hallgrimur
                                Lasse Nielsen
                                Diarra
                                Kryger
                                JBL
                                EPJ
                                Kontrakt udløb
                                -
                                Høegh
                                solgt
                                -
                                Skogseid
                                hjem til Norge
                                -
                                Emil
                                Spelmann
                                solgt
                                -
                                Lucas
                                Azer Kontrakt forlænget (+)
                                Desler
                                Ari
                                Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                                Falk
                                Dalgaard
                                retur til Holland
                                -
                                Lado
                                Greve
                                Zohore
                                kontrakt forlænget
                                (+)
                                Mikkelsen
                                1 årig leje Vejle
                                -
                                Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                                JJT
                                op fra egne rækker
                                +
                                MP
                                op fra egne rækker
                                +
                                Oliver Lund Hentet i FCV +
                                Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                                Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                                Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                                Anders "AK47" Jacobsen fri transfer hentet i AAB fra 1/1-2016
                                (+)
                                Michael Tørnes Fri Transfer +
                                to målmænd ud og 2 ind.....håber og forventer dog stadig der kommer en til....Og emil rygtes væk - så næppe sidste opdatering til listen :)

                                Comment

                                Working...
                                X