Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

EB har snakket lidt med JH...Det lader til de ser Kryger som en profil, hehe... Og hvad der er lidt mere interessant, "Han forventer, at der kommer til at gå et eller to transfervinduer, før OB-truppen er helt på plads"

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/gratis-til-sommer-superliga-klub-kan-miste-halvdelen-af-truppen/5807372

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      EB har snakket lidt med JH...Det lader til de ser Kryger som en profil, hehe... Og hvad der er lidt mere interessant, "Han forventer, at der kommer til at gå et eller to transfervinduer, før OB-truppen er helt på plads"

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/gratis-til-sommer-superliga-klub-kan-miste-halvdelen-af-truppen/5807372

Det er journalisten som mener at Kryger er en profil. Men det er måske også det du mener med "de"? Det med de to vinduer har været min teori lige siden vi så den massive opgradering i angrebet i sommer kombineret med jh udtalelser, da der stadig var smalhals i ob

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Spændende om han så mener 1-2 transfervinduer.....eller som jeg frygter lidt; 1-2 sommer vinduer.
        - som vi alle ved er det jo svært at handle om vinteren.
        for mener han 2 transfervinduer så er vi klar til efter sommerferien. Og så skal JH godt nok se at få fingeren ud

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Spændende om han så mener 1-2 transfervinduer.....eller som jeg frygter lidt; 1-2 sommer vinduer.
          for mener han 2 transfervinduer så er vi klar til efter sommerferien. Og så skal JH godt nok se at få fingeren ud
          Han skal vel signe 4-5 spillere af Fester/Makrini/Zohore/AK kvalitet for at leve op til næste målsætning - eller er flere nødvendige i første omgang? Det virker som om at man allerede har et godt øje til Emls afløser. Det er vel ikke umuligt at hente 4-5, hvis man har en plan, som man øjensynligt havde med de offensive forstækninger sidste vindue. Med et rigtig dygtigt forsvar foran sig, tror jeg fint at Falkesgaard kan klare sig tilfredstillende. Så den post er ikke den vigtigste i min optik.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Jeg er nu sikker på at vinterens vindue også bliver et aktivt hvor han burde hente en central forsvarsspiller og ellers tynde lidt ud i dem der har kontrakt udløb til sommer. Yao kan vel også tælles med her..
            Og så nappe den store tørn til sommer.

Selvom jeg ikke tror at JH er den rigtige er jeg nu sikker på at det nogenlunde er planen

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Han skal vel signe 4-5 spillere af Fester/Makrini/Zohore/AK kvalitet for at leve op til næste målsætning - eller er flere nødvendige i første omgang? Det virker som om at man allerede har et godt øje til Emls afløser. Det er vel ikke umuligt at hente 4-5, hvis man har en plan, som man øjensynligt havde med de offensive forstækninger sidste vindue. Med et rigtig dygtigt forsvar foran sig, tror jeg fint at Falkesgaard kan klare sig tilfredstillende. Så den post er ikke den vigtigste i min optik.
              En 4-5 spillere i den kvalitet ville være fint ja.. 2 midtforsvarer/1 midtbane/1 venstrekant/1 venstreback ville godt nok pynte ganske alvorligt..
              Så fra næste sommer det kunne se sådan ud(jeg tror ikke Falk forlænger)

MF
              OL NY NY NY
              MD MeM NY NY
              RF KZ

Dette virker måske lige voldsomt nok så han må hellere starte med 1-2 af dem her i Januar vinduet..

Comment

1-2 målmænd, koval og tørnes må være forbi sommer og hvad med radza? Om vi så snakker ny 1. keeper eller 2. og 3. valg kommer vel an på hvordan man ser falkesgaard. Han gjorde det fint men syntes langt fra jeg er overbevist om han er det klare valg et nyt hold skal bygges op om.
                Midterforsvaret; selv hvis man vælger at forlænge med både Lasse og Hj så skal der vel også her hentes 2 nye folk ind. Backstreet.....syntes Lund gør det godt men hvad med en backup? Og hvad i venstrrside....vi har mange lige nu men er de gode nok?
                Og så den centrale midt. Makrini og jjt ser fint ud men der mangler alligevel en del. Azer bør der ikke forlænges med. Hvad med Matti? Så derinde kunne der også godt bruges min. 1 til.
                Og så kommer der så erstatninger for falk og Larsen oveni.
                Der er meget at se til for JH.

Men en 4-5 til start 11 ville da bestemt rykke en del.

Comment

Hvis man henter 2 centrale forsvare vil jeg mene man ikke bør bruge det store på venstre back. Tror Ari ville være ok med bedre center forsvar. Så hellere en erstatning for El.

Comment

Og er der noget med at en del af din vurdering af Falkesgaard bygger på at du har læst på forum at en bruger vist nok har læst eller hørt at Lars Høgh har kaldt Falkesgaard for et stort talent ?
                    Eller er det din mægtige fodboldforstand der ligger til grund for vurderingen ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlæg
                      Hvis man henter 2 centrale forsvare vil jeg mene man ikke bør bruge det store på venstre back. Tror Ari ville være ok med bedre center forsvar. Så hellere en erstatning for El.
                      Jeg kan nu sagtens også leve med Ari lidt endnu. Men han er altså ikke optimal i KN's system om offensive backer..
                      Der passer Kirkeskov bedre ind men han er grundlæggende bare ikke god nok. JBL er den fødte back i KN's øjne men mangler åbenbart et eller andet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg kan nu sagtens også leve med Ari lidt endnu. Men han er altså ikke optimal i KN's system om offensive backer..
                        Der passer Kirkeskov bedre ind men han er grundlæggende bare ikke god nok. JBL er den fødte back i KN's øjne men mangler åbenbart et eller andet
                        Jeg tror han mangler stabilitet, deri ment at han skal kunne holde sig skades fri.

En længere periode uden skader vil hjælpe meget på det tror jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Og er der noget med at en del af din vurdering af Falkesgaard bygger på at du har læst på forum at en bruger vist nok har læst eller hørt at Lars Høgh har kaldt Falkesgaard for et stort talent ?
                          Eller er det din mægtige fodboldforstand der ligger til grund for vurderingen ?
                          Jeg bygger den på det jeg så på banen + det med Høgh bygger jeg på et indlæg fra Nixcha(?), som ikke havde nogen grund til at opdigte det. Den sidste kommentar skader dig selv mere end mig, så det er en dårlig taktik.

Comment

Fra nu af skal der kun hentes spillere i Makrini/AK/Fester klassen.

Jeg er sgu ked af at sige det, men jeg er ikke sikker på at man nødvendigvis ser disse 3 spillere som kvalitet spillere. De er ok spillere men de er altså ikke guder. Festersen er hvad El var for os i starten. Se hvad man mener om ham idag. Makrini er ikke en halv djemba djemba og Ak er ikke Utaka. Men jeg håber ved gud de bliver det på sigt. Festersen skulle så gerne blive den nye gislason. Se de 3 var kvalitetsspillere 😆 hold kæft hvor jeg savner den tid hvor de andre sked i bukserne når striwerne løb på banen. FORZA OB
                            Der er intet der knytter Emil og Festersen sammen, så en sammenligning giver mening, på den måde du sætter det op.
                            I modsat fald kan man jo sige det samme, om samtlige spiller der præsterer godt til at starte med.

Gislason spillede meget sjældent godt for OB og var da også en mild fiasko i FCK ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Fra nu af skal der kun hentes spillere i Makrini/AK/Fester klassen.

Jeg er sgu ked af at sige det, men jeg er ikke sikker på at man nødvendigvis ser disse 3 spillere som kvalitet spillere. De er ok spillere men de er altså ikke guder. Festersen er hvad El var for os i starten. Se hvad man mener om ham idag. Makrini er ikke en halv djemba djemba og Ak er ikke Utaka. Men jeg håber ved gud de bliver det på sigt. Festersen skulle så gerne blive den nye gislason. Se de 3 var kvalitetsspillere  hold kæft hvor jeg savner den tid hvor de andre sked i bukserne når striwerne løb på banen. FORZA OB
                              Det er slut med rigtig mange stjerner i superligaen. En kelte hold vil have en enkelt. Man kan jo bare tage de tre spillere og sammenligne med de andre hold i ligaen. Hvor mange har to angribere på AK/Fester/Zohore(Makrini) niveau? Det er vist ikke mange - hvis der så hentes spillere af samme kaliber til resten startopstillingen - hvor mange hold kan matche det? FCM, BIF og FCK? og mere tror jeg simpelthen er urealistisk for et hold som OB. Hvis OB kan vinde et mesterskab hvert 8. år et sted ude i fremtiden er det nok det. At bide skeer med de store om guldet år efter år uden meget mere kapital, tror jeg er urealistisk - bare se Aab og FCN - de gjorde det én sæson og så ligger man pludselig i midten af ligaen flere år i træk. Men OB skal da helst ligge top 4-5 i langt de fleste sæsoner i fremtiden (med enkelte udfald - det kan ikke undgås)

Comment

Det er slut med rigtig mange stjerner i superligaen. En kelte hold vil have en enkelt. Man kan jo bare tage de tre spillere og sammenligne med de andre hold i ligaen. Hvor mange har to angribere på AK/Fester/Zohore(Makrini) niveau? Det er vist ikke mange - hvis der så hentes spillere af samme kaliber til resten startopstillingen - hvor mange hold kan matche det? FCM, BIF og FCK? og mere tror jeg simpelthen er urealistisk for et hold som OB. Hvis OB kan vinde et mesterskab hvert 8. år et sted ude i fremtiden er det nok det. At bide skeer med de store om guldet år efter år uden meget mere kapital, tror jeg er urealistisk - bare se Aab og FCN - de gjorde det én sæson og så ligger man pludselig i midten af ligaen flere år i træk. Men OB skal da helst ligge top 4-5 i langt de fleste sæsoner i fremtiden (med enkelte udfald - det kan ikke undgås)
                                AAB har faktisk vundet mesterskabet 4 gange siden vi sidst gjorde det.
                                FCN har med langt færre midler opnået mere ...

Jeg mener bestemt vi kan sammenligne os med dem, men vi har faktisk klaret det ringere end begge, især når man medregner økonomien.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Working...
                                X