Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kurucay må ikke træne med seniorne, kun hvis han får en fuldtidskontrakt... og det er spørgsmålet om vi vil satse på det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Kurucay må ikke træne med seniorne, kun hvis han får en fuldtidskontrakt... og det er spørgsmålet om vi vil satse på det...
      Hvis vi skal have fyldt den sidste plads i forsvaret håber jeg godt nok det er med en profil og ikke et måske talent pt..
      Havde Jacob Rasmussen stadig spillet i klubben kunne det have givet mening

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvis vi skal have fyldt den sidste plads i forsvaret håber jeg godt nok det er med en profil og ikke et måske talent pt..
        Havde Jacob Rasmussen stadig spillet i klubben kunne det have givet mening
        helt enig....det var lige så meget for at høre om der var noget på vej op gennem rækkerne - nu vi er blevet enige om KL ikke du'r ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          helt enig....det var lige så meget for at høre om der var noget på vej op gennem rækkerne - nu vi er blevet enige om KL ikke du'r ;)
          Er du først enig med os andre nu ?

          Tror umiddelbart ikke vi har nogen åbenlyse megatalenter lige på trapperne til midtforsvaret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er du først enig med os andre nu ?

            Tror umiddelbart ikke vi har nogen åbenlyse megatalenter lige på trapperne til midtforsvaret
            njar....mon ikke jeg ændre mening igen i morgen engang.....eller om et par dage ;)

            Jeg syntes stadig det er positivt at vi ser nogle takter der peger i en bestemt retning.....man kan se hvad Kent vil. Det var jo et af de mange problemer under Troels - det kunne være fantastisk for så at falde helt sammen minuttet efter - der manglede i den grad retning på "processen"
            Det syntes jeg trods alt vi ser nu.
            Især fremad hvor vi i falk, emil, festersen, desler, greve og jjt har nogle typer der kan noget med bolden.

            Men det er også mere end tydeligt hvor manglerne er; midtbanen ari - makaroni det fungere ikke og forsvaret fungere heller ikke.....kan det så afhjælpes med noget mere spilletid til de spillere så de lærer hinanden bedre at kende? Måske - kommer jo også an på hvor meget tålmodighed vi har.

            og efter de sidste mange år vil vi jo alle gerne fremad. Og det hurtigt.

            Og her vil et par "klasse" signinger til center forsvar og midt kunne speede processen op.

            Om KL isoleret set er god nok.....har meget mine tvivl omkring det - men med mere tid sammen med HJ kan det jo være de får afstemt forsvaret bedre - de har trods alt kun spillet en lille håndfuld kampe sammen. Ja det gør sig sådan set gældende for hele forsvaret.

            Så jeg skifter lidt mening hele tiden, især under og lige efter en kamp ;)

            Har på den ene side forståelse for at der skal bruges noget tid til at banke holdet sammen - samtidig håber jeg på JH hiver tegnedrengen frem og finder lidt mere kvalitet til holdet :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis vi skal have fyldt den sidste plads i forsvaret håber jeg godt nok det er med en profil og ikke et måske talent pt..
              Havde Jacob Rasmussen stadig spillet i klubben kunne det have givet mening
              Talentet skulle vist være der, det er mere noget med personligheden, men okay det kan jo også stilles op som et "måske talent" så, og jeg er enig i resten...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                njar....mon ikke jeg ændre mening igen i morgen engang.....eller om et par dage ;)

                Jeg syntes stadig det er positivt at vi ser nogle takter der peger i en bestemt retning.....man kan se hvad Kent vil. Det var jo et af de mange problemer under Troels - det kunne være fantastisk for så at falde helt sammen minuttet efter - der manglede i den grad retning på "processen"
                Det syntes jeg trods alt vi ser nu.
                Især fremad hvor vi i falk, emil, festersen, desler, greve og jjt har nogle typer der kan noget med bolden.

                Men det er også mere end tydeligt hvor manglerne er; midtbanen ari - makaroni det fungere ikke og forsvaret fungere heller ikke.....kan det så afhjælpes med noget mere spilletid til de spillere så de lærer hinanden bedre at kende? Måske - kommer jo også an på hvor meget tålmodighed vi har.

                og efter de sidste mange år vil vi jo alle gerne fremad. Og det hurtigt.

                Og her vil et par "klasse" signinger til center forsvar og midt kunne speede processen op.

                Om KL isoleret set er god nok.....har meget mine tvivl omkring det - men med mere tid sammen med HJ kan det jo være de får afstemt forsvaret bedre - de har trods alt kun spillet en lille håndfuld kampe sammen. Ja det gør sig sådan set gældende for hele forsvaret.

                Så jeg skifter lidt mening hele tiden, især under og lige efter en kamp ;)

                Har på den ene side forståelse for at der skal bruges noget tid til at banke holdet sammen - samtidig håber jeg på JH hiver tegnedrengen frem og finder lidt mere kvalitet til holdet :)
                He he
                Jeg giver dig fuldstændig ret. Men begynder at se tegningen.
                Men når ting er SÅ åbentlyse må JH simpelthen gøre noget ved det...
                Dette hold kunne jo blivefantastisk med 2 spillere mere af god kvalitet..

                Jeg vil gå så langt at påstå at hvis vi ikke havde solgt DH havde vi ligget nr 1 efter i dag

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  He he
                  Jeg giver dig fuldstændig ret. Men begynder at se tegningen.
                  Men når ting er SÅ åbentlyse må JH simpelthen gøre noget ved det...
                  Dette hold kunne jo blivefantastisk med 2 spillere mere af god kvalitet..

                  Jeg vil gå så langt at påstå at hvis vi ikke havde solgt DH havde vi ligget nr 1 efter i dag
                  det syntes jeg så er liiige at sætte det for meget på spidsen. For godt nok er KL ikke for god - men han er ikke ene om at have problemer - og den midt konstellation med ari - makrini var nok ikke blevet så meget bedre så meget hurtigere.

                  Men ja et par klasse signinger - også så vi havde muligheden for rigtigt at få noget ud af emil og ikke mindst falk - for hvor mange tror lige de er her næste år(eller året efter igen) - når holdet vel skal til at peake.

                  Det er jo forskellen til AAB her fik Kent lov til at bygge op og beholde de største talenter til de toppede - og så er der så småt blevet solgt fra. Samme timing har vi ikke med Falk så han når næppe at bringe et mesterskab hjem....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    det syntes jeg så er liiige at sætte det for meget på spidsen. For godt nok er KL ikke for god - men han er ikke ene om at have problemer - og den midt konstellation med ari - makrini var nok ikke blevet så meget bedre så meget hurtigere.

                    Men ja et par klasse signinger - også så vi havde muligheden for rigtigt at få noget ud af emil og ikke mindst falk - for hvor mange tror lige de er her næste år(eller året efter igen) - når holdet vel skal til at peake.

                    Det er jo forskellen til AAB her fik Kent lov til at bygge op og beholde de største talenter til de toppede - og så er der så småt blevet solgt fra. Samme timing har vi ikke med Falk så han når næppe at bringe et mesterskab hjem....
                    DH havde måske ikke lavet den lille fejl i overtiden mod FCM.. Men han have 100% ikke lavet den fejl KL laver til 1-1..
                    Så havde vi ligget nr 1..
                    Hvis og hvis. Jeg ved det. Men småting gør det. Midtbanen havde stadig været lort ja..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      DH havde måske ikke lavet den lille fejl i overtiden mod FCM.. Men han have 100% ikke lavet den fejl KL laver til 1-1..
                      Så havde vi ligget nr 1..
                      Hvis og hvis. Jeg ved det. Men småting gør det. Midtbanen havde stadig været lort ja..
                      var det ikke kirke der lavede fejlen mod fcm? eller har jeg allerede glemt det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        var det ikke kirke der lavede fejlen mod fcm? eller har jeg allerede glemt det?
                        Du har helt ret . 100 % Kirkeskov's fejl som kostede mod FCM :
                        Torskedumt frispark , torskedumt sted , torskedumt tidspunkt , mod den værste af alle modstandere , på den værste af alle baner .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Du har helt ret . 100 % Kirkeskov's fejl som kostede mod FCM :
                          Torskedumt frispark , torskedumt sted torskedumt tidspunkt , mod den værste af alle modstandere , på den værste af alle baner .
                          Og et torskedumt boldtab, var det af Falk, som fører til situationen med Kirke... Synes ikke Kirke var helt ene om det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Ousager Stopper
                            -
                            Toppel
                            Kontrakt udløb
                            -
                            Radza
                            Kirkeskov
                            Hallgrimur
                            Lasse Nielsen
                            Diarra
                            Kryger
                            JBL
                            EPJ
                            Kontrakt udløb
                            -
                            Høegh
                            solgt
                            -
                            Skogseid
                            hjem til Norge
                            -
                            Emil
                            Spelmann
                            solgt
                            -
                            Lucas
                            Azer
                            Desler
                            Ari
                            Anders Thomsen kontrakt forlænget (+)
                            Falk
                            Dalgaard
                            retur til Holland
                            -
                            Lado
                            Greve
                            Zohore
                            kontrakt forlænget
                            (+)
                            Mikkelsen
                            1 årig leje Vejle
                            -
                            Falkesgaard hentet gratis fra bifs overskudslager +
                            JJT
                            op fra egne rækker
                            +
                            MP
                            op fra egne rækker
                            +
                            Oliver Lund Hentet i FCV +
                            Mohamed El Makrini Transferfri (fra SC Cambuur) +
                            Kasper Larsen retur fra leje (Astana) + 1 årig forlængelse +
                            Rasmus Festersen Hentet i FCV +
                            Anders "AK47" Jacobsen fri transfer hentet i AAB fra 1/1-2016
                            (+)
                            så skete der lidt igen - og så må listen jo findes frem nok en gang, der er sgu da sket lidt i dette vindue.
                            Håber der så småt begynder at blive styr på det, og JH rammer lidt mere plet - så de næste par transfer vinduer bliver knap så aktive.
                            Men indtil da er der stadig lidt oprydning der skal laves

                            Comment


                              På helårs-tabellen for 2015 ligger vi nr. 5, blot et point bag BIF på 4. pladsen og to point bag AaB på 3. pladsen.
                              Ja ja, just saying. Ikke så ringe :-)

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                På helårs-tabellen for 2015 ligger vi nr. 5, blot et point bag BIF på 4. pladsen og to point bag AaB på 3. pladsen.
                                Ja ja, just saying. Ikke så ringe :-)

                                MvT
                                nej - men den var fandme også tæt.....kun fcm og fck skildte sig ud.

                                EFB sidst med.....21 point AAB lå med 30, 8 hold med 9 points spredning

                                Comment

                                Working...
                                X