Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Holdet 2015/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Malmø har registeret deres 49-årige målmandstræner i truppen op til chl kvalen, fordi de kun har to målmænd. Det ville ikke se tosset ud med Lars Høghs navn i vores trupliste ;)
    Lykken er at se Brøndby fejle.

    Comment


      Med Høghen i truppeni? Så vil jeg satse på en top 3 placering!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Patrick Borg Se indlæg
        Malmø har registeret deres 49-årige målmandstræner i truppen op til chl kvalen, fordi de kun har to målmænd. Det ville ikke se tosset ud med Lars Høghs navn i vores trupliste ;)

        Comment


          OB med 2. færrest superliga rutine. Kun FCN's trup har mindre superliga kampe

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-atter-i-bund

          Comment


            Tjek lige holdbilledet på superliga.dk:

            http://www.superliga.dk/no_cache/klu...lub/OB/OB.html

            Det er et gammelt billedet - men alligevel siger det noget om den udskiftning der har været de sidste 4 år. Hvem er tilbage?

            Diara, Falk, Emil, KL, Barret, Ari og Radca = 7 ud af i alt 25 spillere i truppen (måske er der måske et par stykker af de unge som jeg ikke kan kende ;o)) og 0 ud af 2 trænere!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Tjek lige holdbilledet på superliga.dk:

              http://www.superliga.dk/no_cache/klu...lub/OB/OB.html

              Det er et gammelt billedet - men alligevel siger det noget om den udskiftning der har været de sidste 4 år. Hvem er tilbage?

              Diara, Falk, Emil, KL, Barret, Ari og Radca = 7 ud af i alt 25 spillere i truppen (måske er der måske et par stykker af de unge som jeg ikke kan kende ;o)) og 0 ud af 2 trænere!
              Ja der er sgu sket noget

              Comment


                Jeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...

                Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Jeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...

                  Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...
                  ja han har fandme gjort det godt.....og så er emil på vej opad - skader nok heller ikke.

                  - og mon så ikke kent har lidt at gøre også ;)

                  Men ja KL har ikke været god - måske LN skulle have chancen - er der nogle unge midt stoppere på vej op? nogle man kunne satse på?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    ja han har fandme gjort det godt.....og så er emil på vej opad - skader nok heller ikke.

                    - og mon så ikke kent har lidt at gøre også ;)

                    Men ja KL har ikke været god - måske LN skulle have chancen - er der nogle unge midt stoppere på vej op? nogle man kunne satse på?
                    Selvfølgelig Kent også, havde det egentlig med i en () men tænkte først og fremmest på truppen, så det røg igen...

                    Spillerne løber egentlig og laver det forventede, med + til Kirke og Emil, forskellen er i sidste ende bare Fester...

                    Er både Ari og KL i starteren næste gang, så er der gået AaB i den, og vi er begyndt ikke at stille med stærkeste opstilling... Tør ikke spå om de unge, har også undladt at inddrage de seneste der er rykket op mht. forventninger... Greve skulle nu nok også have et godt +
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...

                      Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...
                      Han var ikke god nok før han tog afsted. Og det er han stadig ikke. Og tvivler på at han bliver det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Selvfølgelig Kent også, havde det egentlig med i en () men tænkte først og fremmest på truppen, så det røg igen...

                        Spillerne løber egentlig og laver det forventede, med + til Kirke og Emil, forskellen er i sidste ende bare Fester...

                        Er både Ari og KL i starteren næste gang, så er der gået AaB i den, og vi er begyndt ikke at stille med stærkeste opstilling... Tør ikke spå om de unge, har også undladt at inddrage de seneste der er rykket op mht. forventninger... Greve skulle nu nok også have et godt +
                        var der ikke en ung forsvarer.....tyrkisk klingende efternavn med k......temmelig meget selvtillid - så sig selv som en david luiz hvis ikke jeg husker helt galt.
                        - nogen der ved hvor han er ifht truppen?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Han var ikke god nok før han tog afsted. Og det er han stadig ikke. Og tvivler på at han bliver det
                          nej hvor mange kampe er han efterhånden oppe på? +80......talent jan han vel ikke blive ved med at kalde sig....der skal steppes op

                          Comment


                            nu har jeg vejle - horsens kørende i baggrunden...Kristian Gaarde - kender intet til ham men har lige lavet 2 kasser, kan se han tidligere har været omkring OB.

                            Meeeen det er næppe en der går ind og højner vores niveau sådan lige med det samme ;)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              var der ikke en ung forsvarer.....tyrkisk klingende efternavn med k......temmelig meget selvtillid - så sig selv som en david luiz hvis ikke jeg husker helt galt.
                              - nogen der ved hvor han er ifht truppen?
                              Han spiller stadig på U19

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                nej hvor mange kampe er han efterhånden oppe på? +80......talent jan han vel ikke blive ved med at kalde sig....der skal steppes op
                                Han vil sikkert have enkelte gode kampe. Men overall set bliver han aldrig en profil/topspiller.. Kun en habil forsvarsspiller..
                                Ingen fødder, dårlig placeringsevne, dårlig timing og laver alt for mange fejl

                                Comment

                                Working...
                                X