Malmø har registeret deres 49-årige målmandstræner i truppen op til chl kvalen, fordi de kun har to målmænd. Det ville ikke se tosset ud med Lars Høghs navn i vores trupliste ;)
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Holdet 2015/2016
Collapse
X
-
OB med 2. færrest superliga rutine. Kun FCN's trup har mindre superliga kampe
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...n-atter-i-bund
Comment
-
Tjek lige holdbilledet på superliga.dk:
http://www.superliga.dk/no_cache/klu...lub/OB/OB.html
Det er et gammelt billedet - men alligevel siger det noget om den udskiftning der har været de sidste 4 år. Hvem er tilbage?
Diara, Falk, Emil, KL, Barret, Ari og Radca = 7 ud af i alt 25 spillere i truppen (måske er der måske et par stykker af de unge som jeg ikke kan kende ;o)) og 0 ud af 2 trænere!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægTjek lige holdbilledet på superliga.dk:
http://www.superliga.dk/no_cache/klu...lub/OB/OB.html
Det er et gammelt billedet - men alligevel siger det noget om den udskiftning der har været de sidste 4 år. Hvem er tilbage?
Diara, Falk, Emil, KL, Barret, Ari og Radca = 7 ud af i alt 25 spillere i truppen (måske er der måske et par stykker af de unge som jeg ikke kan kende ;o)) og 0 ud af 2 trænere!
Comment
-
Jeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...
Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...
Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...
- og mon så ikke kent har lidt at gøre også ;)
Men ja KL har ikke været god - måske LN skulle have chancen - er der nogle unge midt stoppere på vej op? nogle man kunne satse på?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægja han har fandme gjort det godt.....og så er emil på vej opad - skader nok heller ikke.
- og mon så ikke kent har lidt at gøre også ;)
Men ja KL har ikke været god - måske LN skulle have chancen - er der nogle unge midt stoppere på vej op? nogle man kunne satse på?
Spillerne løber egentlig og laver det forventede, med + til Kirke og Emil, forskellen er i sidste ende bare Fester...
Er både Ari og KL i starteren næste gang, så er der gået AaB i den, og vi er begyndt ikke at stille med stærkeste opstilling... Tør ikke spå om de unge, har også undladt at inddrage de seneste der er rykket op mht. forventninger... Greve skulle nu nok også have et godt +Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg må simpelthen trække min udtalelse "Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller, han er bare god fra øjenhøjde og op" tilbage igen... I stedet må den hedde, Kasper Larsen er på det nærmeste ikke fodboldspiller...
Og så må jeg bare sige, Festersen, rigtig set, det er et godt indkøb, var det ikke for ham så havde den heddet bunden nu... Han er den absolutte forskel på før og nu...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSelvfølgelig Kent også, havde det egentlig med i en () men tænkte først og fremmest på truppen, så det røg igen...
Spillerne løber egentlig og laver det forventede, med + til Kirke og Emil, forskellen er i sidste ende bare Fester...
Er både Ari og KL i starteren næste gang, så er der gået AaB i den, og vi er begyndt ikke at stille med stærkeste opstilling... Tør ikke spå om de unge, har også undladt at inddrage de seneste der er rykket op mht. forventninger... Greve skulle nu nok også have et godt +
- nogen der ved hvor han er ifht truppen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej hvor mange kampe er han efterhånden oppe på? +80......talent jan han vel ikke blive ved med at kalde sig....der skal steppes op
Ingen fødder, dårlig placeringsevne, dårlig timing og laver alt for mange fejl
Comment
Comment